Krásné auto, ovšem s pohádkovou spotřebou.... Myšleno, že ta spotřeba 1,6 litrů nafty v praxi nikdy nebude na delší trasy reálná. Každopádně je to hezké číslo na kterým zaplesá srdce každého rádoby ekologa.
Konečně zas po dlouhé době pořádné auto, které má svůj tvar, neopisuje od sousedů a nemá dokolečka opakovaný klínovitý tvar pontonu, ale pěkně rovnou spodní hranu.Předek je taky krása, opět další tvar mimo šeď masové produkce.Zbývá jen doufat, že tyto tvary vydrží i do výroby s co nejmenšími změnami, vyvolanými potřebami výroby a kalkulace ceny výrobků..Už Audi A7 se ukázalo jako nádherný vůz, mělo by to vydržet i dále... :-)
:-D Ten vnitřek hrozný
A bude i Olin Edition pro cesky trh s poradnejma hlinama http://www.imgbank.cz/images/2015/02/25/czediti... ... HI-TECH motorem 1,9 TDi Euro2, ctyrkvaltovym manualem, stylovym drzakem Hamé na konzervy v zavazadlovem prostoru, efektnimi vesaky na klobouky a ksiltovky, vyklapecim stanem Lipno A misto panoramaticke strechy a spoustou dalsich vychytavek kterymi se inspirovalo vyvojove oddeleni Audi pri procitani diskuzi na Autorevue.
http://www.imgbank.cz/images/2015/02/25/czediti... ...
Tá metodika merania spotreby je riadny blud.. Je pekné, že dokáže prejsť čisto na batérie cca polovicu km zo 100 - ale predtým tam tú energiu nejako do tých batérií museli dostať. Či im spadla z neba? Nevznikli pri jej výrobe "žiaden gram" CO2? (ibaže by bola čisto z jadrovej elektrárne..). Objektívne meranie by bolo - tu máte auto, vybité batérie, natankovať plnú - a koľko na tú plnú prejde.. Hoci aj s pierkom na plyne. To by boli zaujímavé čísla..
Tos trefil hřebíček na hlavičku.... němci opravdu počítají s tím, že jim ta energie spadne z nebe. Buď ze slunce nebo z větru. Čistě statisticky, když přijede člověk takovým autem do práce, tak během těch 8-10hodin, kdy auto stojí na parkovišti nastatne vhodný okamžik, kdy se dá z těchto zdrojů dobít. Tj. když takových aut stojí na parkovištích 1 milon, tak je to velmi vhodná akumulace energie z větru nebo ze slunce. Pokud zrovna nefouká a nesvítí tak holt jedeš na naftu. Je to velmi podobné systému akumulačních kamen.
vy jste se zase v té své blbosti překonal :-))
Ááá nadstrážmistr pěší policie opět vstoupil do diskuze a zase perla. Človeče, jsi tak vypatlanej od přírody, nebo ti to do hlavy nacpali až v Údolí Dutých Hlav?
Mimoradne osklive. Prijde mi jako z nejakeho komixu.Zjednoduseny interier? Inu proc ne, kdyz dotykova obrazovka je zasadne levnejsi nez kvanta jednotlivych ovladacich prvku. Namluvit potencialnim zakaznikum, ze to je 'in' a ze kazdy hipster to proste ma, je uspechem marketingu. Reci o neuveritelne nizke spotrebe jsou hezke, ale nejak mam problem jim verit. Spise uverim tomu, ze pokud skutecne nekdo umi postavit realne auto s tak nizkou spotrebou, je kvalitnim kadidatem na vstup saudskeho kapitalu. :-)
Mno, názor na design je věcí značně subjektivní, někomu se líbí tohle, někomu jinému třeba Multipla. Interiér se ovšem nelíbí ani mně a to z ryze praktických důvodů - takhle provedený interiér bych v autě prostě nechtěl, ať krásný nebo ošklivý. nechtěl, tečka.Spotřeba- nojo za jedna šest to mimo výjimečné situace jezdit nebude. Ale může Audi či jiná automobilka za vypatlané volené představitele evropských národů, cestující mezi Bruselem, Štrasburkem a jejich domovinami?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.