Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Nový koncept představuje podle automobilky nové pojetí klasického kombi. My v něm vidíme budoucí A6 Avant.

Koncept Audi Prologue jsme tu už jednou měli. Elegantní kupé, které napovědělo, jak by mohl vypadat třeba konkurent Mercedesu S Coupé, především odhalilo nové směřování designu značky Audi a také jednoduché pojetí interiéru s novým uživatelským rozhraním. Pětidveřová verze kombi konceptu Prologue pak posouvá možnosti ještě dál a používá nový pohon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvykejte si, takhle bude vypadat vaše příští služební Audi A6 Avant. Audi také zavádí zjednodušené pojetí interiéru s novým ovládacím rozhraním

Podle Audi představuje koncept Prologue Avant nové pojetí klasického kombi. Jistě, dynamické proporce se mu upřít nedají a asi v něm můžeme vidět směr, kudy se budou ubírat kombi A4 a A6 v budoucnu.

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Audi se chystá na budoucnost bez tlačítek v interiéru

Co se pohonu konceptu týče, pod kapotou je naftový šestiválec 3.0 TDI spojený s elektromotory o celkovém výkonu 335 kW (455 Nm) a točivém momentu 750 Nm. Kombi se rozjede na stovku za 5,1 sekundy, přesto umí díky 14,1kWh akumulátorům ujet až 54 km výhradně na elektřinu a homologačním cyklem měření spotřeby projde s výsledkem 1,6 l/100 km. To odpovídá emisím 43 g/km CO2.

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Jenom připomeneme, že koncept kupé Audi Prologue používal benzínový osmiválec 4.0 TFSI o výkonu 687 koní. Zajímavostí kombi Prologue Avant je třeba použití adaptivního hydropneumatického podvozku s aktivním natáčením zadních kol (ta se mohou natáčet pod úhlem až pěti stupňů) a karbon-keramických brzd.

Koncept tohoto plug-in hybridu dlouhého 5,11 m představuje také bezdrátový způsob dobíjení pomocí indukčních cívek. Bezdrátová nabíječka má fungovat na běžné domácí elektrické síti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků