Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Od listopadu přistoupí mnichovský výrobce k nahrazení unikátního dílu tradičnějším řešením.
Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Spojovací hřídel dosud používaný v modelech BMW M3, M4 Coupé a M4 Cabrio byl v aktuální generaci vyrobený z kompozitů. To se ale od listopadu změní.

Výrobce těchto vozů v tiskové zprávě informoval, že tento díl bude od listopadu nahrazen speciálním dílem z oceli. Důvody nejsou technické, ale ekologické.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

"Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor," vysvětluje tisková zpráva automobilky.

Úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Obliba současné generace zmíněných modelů divize M každým rokem roste. Prodeje páté generace těchto vozů již na celém světě přesáhly číslo 68 000 kusů.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků