Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Od listopadu přistoupí mnichovský výrobce k nahrazení unikátního dílu tradičnějším řešením.
Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Spojovací hřídel dosud používaný v modelech BMW M3, M4 Coupé a M4 Cabrio byl v aktuální generaci vyrobený z kompozitů. To se ale od listopadu změní.

Výrobce těchto vozů v tiskové zprávě informoval, že tento díl bude od listopadu nahrazen speciálním dílem z oceli. Důvody nejsou technické, ale ekologické.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

"Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor," vysvětluje tisková zpráva automobilky.

Úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Obliba současné generace zmíněných modelů divize M každým rokem roste. Prodeje páté generace těchto vozů již na celém světě přesáhly číslo 68 000 kusů.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků