Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Od listopadu přistoupí mnichovský výrobce k nahrazení unikátního dílu tradičnějším řešením.
Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Spojovací hřídel dosud používaný v modelech BMW M3, M4 Coupé a M4 Cabrio byl v aktuální generaci vyrobený z kompozitů. To se ale od listopadu změní.

Výrobce těchto vozů v tiskové zprávě informoval, že tento díl bude od listopadu nahrazen speciálním dílem z oceli. Důvody nejsou technické, ale ekologické.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

"Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor," vysvětluje tisková zpráva automobilky.

Úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Obliba současné generace zmíněných modelů divize M každým rokem roste. Prodeje páté generace těchto vozů již na celém světě přesáhly číslo 68 000 kusů.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků