Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Od listopadu přistoupí mnichovský výrobce k nahrazení unikátního dílu tradičnějším řešením.
Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Spojovací hřídel dosud používaný v modelech BMW M3, M4 Coupé a M4 Cabrio byl v aktuální generaci vyrobený z kompozitů. To se ale od listopadu změní.

Výrobce těchto vozů v tiskové zprávě informoval, že tento díl bude od listopadu nahrazen speciálním dílem z oceli. Důvody nejsou technické, ale ekologické.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

"Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor," vysvětluje tisková zpráva automobilky.

Úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Obliba současné generace zmíněných modelů divize M každým rokem roste. Prodeje páté generace těchto vozů již na celém světě přesáhly číslo 68 000 kusů.

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků