Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Od listopadu přistoupí mnichovský výrobce k nahrazení unikátního dílu tradičnějším řešením.
Kompozitová hřídel v "emkových" BMW skončí. Kvůli emisím

Spojovací hřídel dosud používaný v modelech BMW M3, M4 Coupé a M4 Cabrio byl v aktuální generaci vyrobený z kompozitů. To se ale od listopadu změní.

Výrobce těchto vozů v tiskové zprávě informoval, že tento díl bude od listopadu nahrazen speciálním dílem z oceli. Důvody nejsou technické, ale ekologické.

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

"Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor," vysvětluje tisková zpráva automobilky.

Úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Obliba současné generace zmíněných modelů divize M každým rokem roste. Prodeje páté generace těchto vozů již na celém světě přesáhly číslo 68 000 kusů.

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků