Nikdy jsem se nezabýval hlouběji teorií vzniku FEI, ale také si myslím, že Index poměrné spotřeby FEI (Fuel Efficiency Index) je z matematického hlediska nesmysl. Ve vztahu FEI = (N+N/m) / 2, kde N je dejme tomu v [l/100 km] a [m] je v kg, pak sčítáme [l/100 km] + [l/(kg.100 km)]. A to je jako bychom sčítali hrušky a jablka. Jaké jsou tedy jednotky onoho indexu FEI?!?Jo, kdyby se srovnával index třeba r = N/m, tak si myslím, že by to bylo vpořádku. Jednotka by byla [r] = dm3/(kg.100 km).Příklad: Spotřeba automobilu N=5 dm3/100 km, hmotnost automobilu m = 1500 kg, pak r = 0,00333 dm3/(kg.100 km), nebo léper = 3,33 ml/(kg.100 km)
absolutně s tebou souhlasím
cauky,
zavody byly docela fajn, nekdy bych se taky zucstnil, nicmene byt poradatelem, vybral pro priste nejakou lepci trat, aneb ject pul hodiny za nejakym ekonomem jedoucim 40 nebylo vubec fer pro ostatni (cesta Budejice - Praha, onoho casu v oprave), DIKY, Kuba
.. v tabulke sa uvadza kod slovenska ako SLK ... kod je SVK ... neberte to ako nejaky nacionalistky podpich, ale to je skratka fakt ... to je to iste ako by nieko napis ze namiesto CZE .... CER
FEI považuji za nesmysl a proto se vyjádřím jen k přímým výsledkům: Že na tom Octavie budou nadmíru dobře mě nepřekvapuje, ale že nejlepší byla SDI, to je úžasné, teoreticky neměla mít proti TDI66 a Fabii TDI šanci. No vida, není to jen v autech, je to i v pravé noze řidiče od kolena dolů..
Určitě příjemným překvapením a prvotřídním výkonem je 3,965 l šestiválcového superbu TDI.
Mimochodem..není prapodivné že Fabie jsou o pouhé tři až čtyři metráky lehčí než superb????? Snad by je měli v Boleslavi trochu odvrtat když už ne a ne dostat souhlas k montáži odpovídajících motorů....
Na pravé noze určitě záleží, to je půl případného úspěchu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.