"K redakčnímu testu jsme si zapůjčili Cordobu" - při jaké příležitosti? Kde a kdy tento údajný redakční test probíhal? Také díky Španělské SPZ (ke všemu naaranžované), některým příliš profesionálním fotkám (které určitě nefotil autor článku), mi celý tento údajný test přijde trochu fiktivní...
Údajný test probíhal cca před měsícem, vůz jsem měl zapůjčen na 10 dnů od generálního importéra vozů Seat do ČR (VW Import Group), fotografie samozřejmě nejsou ode mne, ale jde o oficiální fotografie, které jsou novinářům k dispozici, nevidím důvod, proč fotit vlastní, amatérské.
p.s. Ptáte se "při jaké příležitosti"? Ta příležitost byla redakční test.
A proč vlastně takové auto testovat? Vždyť mi stačí tech. parametry, jízdní výkony, rozměry...všechno to zamíchat dohromady.... Divný argument.
Fotit třeba proto, že některé podstatné detaily na PR fotkách jaksi nejsou, kromě toho fotografie interiéru se takřka na 100% týkají nejvyššího stupně výbavy, nikoli stupně Signo.
Prostě a jednoduše, proti tomu co jsem zvyklý tu nacházet (např. test A8 - k tomu je také spousta PR fotek...) je tohle mizerné a odfláknuté. Po 10 dnech ježdění se dá jistě napsat víc...
Bývali jste nejlepší autoWEB na českém internetu, ale s tímhle se jděte bodnout.
Zakladna vybava je Stella, Signo je vyssia a potom je uz len Sport (co je signo v sportovej uprave). To len tak na okraj.
Chcel by som sa ale vyjadrit k urovni testou. Vseobecne si vsimam ze slovenske a ceske media pristupuju k autam prilis zhovievavo. Podla tychto SK/CZ testou je kazde auto uplne super az sa mi niekedy zda ze sme dosiahli dokonalosti a uz nie je co zlepsovat. Neviem ci je to zavislostou medii na reklame ale trosku kritickejsi pristup by neuskodil (mysim to vseobecne nie len tento test).
Ak si otvorite akykolvek zahranicny casopis a precitate nejaky test, zistite ze aj na tzv. premiovych znackach je kopa chyb, ktore si autor pekne poda. Jednoducho sa neboja kritizovat co mi na nasich auto-novinaroch velmi vadi.
A budeme, věříme, nadále. Abychom testy povýšili na vyšší kvalitativní úroveň, upravili jsme seznam lidí, kteří je budou provádět...Megatesty nebo podrobné testy bude psát vedle Petra Broži (který nemůže stíhat vše) také Tomáš Votruba a já. Uděláme vše proto, abyste byli s jejich kvalitou i rozsahem (a také fotografiemi) spokojeni...Když už se bavíme o megatestech, megatest Fiatu Stilo Multiwagon (jenž jsem psal já) se objeví na stránkách Autorevue.cz v pondělí. K dispozici budete mít okolo 60 fotografií (když už je o nich řeč)...
Libor ZezulkaAutorevue.cz
Autorevue podle meho nazoru patri mezi velmi dobre servery, Vase testy jsou psany dobre, pravda, ze vlastni fotografie tam obcas chybi, chtel bych proto vzkazat Vasim redaktorum:" fotte, i kdyz budou Vase fotografie amaterske, nevadi, hlavne kdyz tam budou , a nechte se u zapujcenych automobilu vyfotografovat, at mate pokoj od podobnych stouralu, kteri jen kritizuji Vase recenze a pritom sami nenapsali nikdy nic, pak si mozna uvedomi, ze napsat recenzi na auto, aby byla objektivni, neni tak jednoduche."Preji nejenom panu Zemlickovi, ale i Vam ostatnim s podobnymi radoby kritiky pevne nervy. S pozdravem Jarda
PS-Neopustim si vlastni dojem z nove Cordoby, cekal jsem od ni vice, sam vlasnim predchozi model a jsem s nim spokojen, ale za novou bych ji nevymenil
Hmm, no sam som nahodnym majitelom novej cordoby. Sice je to len zakladna vybava a len 1.2 12V motor, ale zatial som spokojny. Iste nie je to delo, ani nic podobne, ale sa mi paci. Osobne som dal prednost designu cordoby, pred vlastnostami porovnatelnou fabiou combi s ovela lepsou vybavou.
A len tak zo zaujimavosti - mam kamarata, ktory vlastni starsiu cordobu s dieslom 1,9 (neviem presne oznacenie) a dal som mu vyskusat tuto novu a bol spokojny - velmi si najma pochvaloval posilovac, radenie, sedadla a podvozok. Tak isto tichost motora, ale to je jasne - oproti dieslu.
No nic, nemam s nou este vela km najzdenych, takze na hlbsi rozbor to nie je, ale zatial som spokojny.
To víš že jo ty doprdelevlezče Jajdo!
A to je vse, co dokazes napsat? Timto jsi akorat ukazal svou omezenost, kazdy ma pravo na nazor, ale tohle je poznamka naprosto od veci, nesouvisejici s tematem. Kdyz clovek nekomu neco pochvali, tak to jeste neznamena, ze mu leze do riti!!!To ale rada individui nepochopi, vid XYZ?
PS- Jedno bych redakci prece jen vytkl a to, ze se nedrzi upozorneni o smazani prispevku, ktere se netykaji tema aktualni diskuse a ktere jsou urazejici a to tento stek od XYZ splnoval oboji!
ABY SES NEPOKAKAL VLEZDOPRDELKO !
Tak si opět po delší době čtu čtenářské příspěvky a nestačím se divit, co všechno dokáže omezený primitiv XYZ zplodit... Nechci se nikoho zastávat, ale čeho je moc, toho je příliš. Dám ti malou radu XYZete: zkus se alespoň trochu věnovat tématu diskuse, v opačném případě jsou tvé příspěvky zbytečným plácáním, které ukazuje pouze na tvou omezenost... Pro pořádek: Autorevue je motoristickým serverem. Jestli máš alespoň trochu pod čepicí, snad se ti brzy rozsvítí!
Příležitostí bylo myšleno třeba pozvání od Seatu na oficiální představení Cordoby apod. - obsah článku, který se zabývá spíše všeobecnějšími informacemi by tomu totiž narozdíl od desetidenního testu ( od kterého bych čekal trochu více ) odpovídal. Nechápu, jak můžete jako člověk, který testuje deset dní auto k fotografiím napsat, že nevidí důvod, proč fotit vlastní. To už je ale otázka důvěryhodnosti Vaší práce. Spojení "jsem jezdili" taky nezní moc dobře.
A zase je to oblast, kde si pripadam v Evrope sto let za opicema. V Mitsu Diamante r. v. 92 pro americky trh (stejna trida, druhe a dalsi auto do rodiny) je cele v bezove kuzi jsou sedacky nastavitelne ve vsech smerech krome hlavove operky a vsecko krome bederni operky je v elektrice...(nechci vyvolavat flame, Amerika ma spoustu jinych chyb a oblasti, kde si muzete pripadat, ze tak trochu hodne zaspali)
Všemožné nastavování samozřejmně beru, ale kožené sedačky ani zadarmo - v zimě studí, v létě spařený zadek a záda, a za pár let kůže ztvrdne a popraská. Zlatý mikroplyš.
Jednoznačný souhlas. Do kožených sedadel bych nikdy nešel...
pěkný kecy, vopsanej prospekt. Auto uplne na hovno, nic emocniho ani sportovniho na ropovodu nevidim. HOWG
Pred casom som presne tuto motorizaciu v Cordobe skusal na testovacej jazde. Prvy dojem mojho brata, ked si sadal do zadu: 'Kua, tu je ale malo miesta'. Druhy (tentokrat, nas spolocny): 'Ten motor je na tu cenu hlucny' a Treti: Po tom co tu kazdy vyspevuje TDicka sme 'Cakali od toho motora viac', aj ked samozrejme nie je zly! Ako to prebehlo: Ked som videl ako zacal nasu testovaciu jazdu predajca: stylom jedna -> cervene, dva -> cervene, tri -> ... semafor, a pritom to bol motor s 1000km a este aj studeny :(.Nuo, reku dobre, hovorim si, pojde sa podobnym stylom. Jedna -> skoro! cervene (nie som sadomasochista ..., aj tak to bolo uz na mna dost, no v porovnani, s tym chlapikom co chcel ukazat jak to jazdi, len pohladkanie), nuo a ako som zvyknuty s benzinu, ked to trocha vytocim, slo to na skusku do tri, namiesto dva ... a hopla - nic ... daleko pod maximom tocaku :(, dalsia vec co mi celkom nesedi. Potom nastala normalna jazda s par predbiehacimi manevrami - tu ale citim maly problem. Ono ten diesel, ked trafite otacky, ma naozaj super zatah, to musim uznat. Trocha to vsak zavadza - clovek nadobudne pocit, ze predbiehaci manever zvladne bez problemu, hold pri (+/-) 2000ot zrychlenie vyzera naozaj optimisticky, lenze ked vyhodite blinker a ste zarovno s nakladakom pride realita 3500 az 4000ot a je koniec, treba teda inac povedane treba preradit = cas, pricom s rastucimi otackami sa zatah stra. Nuo neviem, nejak sa mi straca vyhoda dieslov nepotreba sa hrat s preradovacou pakou ... Tot, moj (nas) kratky zazitok s tym motorom. Kazdopadne, cim oslovi je spotreba a spominany zatah. Na druhej strane by mohol byt tizsi a lacnejsi . Prajem krasny den.
S tím přeřazováním při předjíždění je to holý fakt. Sám má TDI a to 96 kW. Pokud chci předjíždět s maximálním zrychlením musí být otáčkoměr na cca 2,5 tis. Pokud si někdo myslí, že to pořádně pojede i okolo 2 tis tak je na omylu. V praxi to znamená, že pokud nechci motor točit nad 4 tis otáček musím řadit někde v levém pruhu, což v některých chvílích ( proti Vám kamión ) není zorvna příjemné ani bezpečné ( neboť se nemusi podařit zařadit rychlost).
S benzíňákem se Vám toto nestane, neboť točíte a točíte.......
Typicka slovenska-ceska vlastnost. Pchat sa za kazdu cenu dopredu. Ak ide v protismere kamion jednoducho nepredbieham. Za tie znicene nervy mi to nestoji. Ved staci chvilu pockat a predbehnem ten kamion aj zo 120tkou.
Takzvanych nesmrtelnych su plne cintoriny.
Okrem toho disle nie su na pretekanie, takze s tym treba ratat. Osobne ich mam velmi rad, tahaju od spodu, v meste netreba tolko radi, no a ta spotreba...
Tak a teraz cakam ze sa do mna do psychicky nevyrovnane osoby pustia, pretoze som si dovolil napadnut ich moznost vybit si svoje komlexy na ceste.
Ad Sranki: (Off topic, ale mozno to vysvetli vec) To s tou slovenskou vlastnostou sedi. Chcem sa vsak spytat, odkial pochadza pan Sranky? - ja pochadzam z kraja - frekventovane vyuzivaneho kamionovou dopravou + kde su cesty vzhladom na teren, spravene tak, ze existuje len velmi malo usekov, kde sa da predbehnut 100kW motorom, nie to este 120 .... Ale suhlasim su miesta, priatelku mam zo Zizneho ostrova, kde sa clovek moze 'pustiti' do kamiona aj S-100veckou . Dalsim faktom zivota je to, ze som sa narodil v oblasti, kde je realna nezamestnanost vyse 35% a zarobky na slovenskom minime, takze ked som chcel aspon troska slusne zit, musel som si hladat pracu daleko od domova, takze ked mam chvilku casu a rad by som byt doma s blizkymi, nemam VOBEC chut sa trtkat za nejakym kamionom ... Teda zhrnute a podciarknute, ak by vecsina mojich jazd bola do 100km (-/+), nedbam budem sa pozerat cely cas na zadne svetla spominaneho nakladaku, kedze vsak drviva vecsina mojho cestovania autom su useky 400km a viac, tam je uz rozdiel ... Tolko na objasnenie aj ked off topic ... P.S. Situacia sa snad zlepsi, ked budeme mat aspon jednu slusnu dialnicu, ale to uz zase ina tema ... prajem krasny den.
Ona je tu jeste jedna stranka veci - jet za dieslem je opravdu hrozny a nejhorsi je to do kopce, kdy se za nim line dym jak za traktorem, obzvlaste nejhur jsou na tom diesly od fordu a VW, tedy i skoda a seat, takze za to, ze jezdime o par korun levneji mame zase o neco horsi zivotni prostedi, navic po zavedeni spidlovske dane na naftu se ten rozdil vyrovna - i kdyz je to tak se vsim, kdyz je neco levnejsi, tak je treba na to uvaluit vyssi dan, aby se to vyrovnalo, to je stat...
No tak být tebou, tak si někde na VAGu nechám projet motor, stav měřiče hmotnosti vzduchu, stav nádobky na opdtlak a podobných kravinek. Mám totiž 1.9 TDi v 81kW verzi (110k) a jede to dobře už kolem 1900-2000 otáček a ideální řazení je zhruba od 3500-3800. Každopádně - 2500 je záběr dost pozdní, podle mě máš někde nějakou fičurku špatně. Nádobku na podtlak už jsem měnil a je to hodně hodně poznat...
Poněkud odfláknutý test.
1) základní stupeň výbavy pro 1.9 TDi je Signo, takže se v tomto případě nejedná o střední stupeň
2) co takhle absence ABS, které je dnes u takového motoru takřka nezbytností. Pan redaktor si nevšiml...?
3) aspoň nějakou fotku z vlastní dílny bych uvítal, nějak se mi nechce věřit, že by zdejší testovací auto mělo zahraniční SPZ, kromě toho je na každé fotce jiné auto (ony totiž PR fotky tu nejsou od toho, aby se mohl redaktor flákat). Takhle to vypadá, že test je opsaný některého např. německého časopisu (není-li pravda...).
Má ten vůz vůbec nějakou jinou, než jen kosmetickou chybu, nebo chce být pan redaktor jen zadobře s dovozcem?
Fakt pěkné auto. Až se nechce věřit, že taťulda od VW dovolil něco tak elegantního a sportovního vyrábět. Souhlasím s tím, že ten interiér trochu (dost) zaostává za exteriérem. Když jsem se do něj poprvé posadil, trochu mě ten rozdíl zaskočil. Škoda. Ale víc už si v rámci VW asi nemohli dovolit. Jinak - od Waltera da Silvy nemůže vzejít škaredé auto. Měli by si ho konečně od Audi půjčit do Škodovky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.