Kompaktní test: Mercedes-Benz E270 CDI je téměř dokonalý

48 komentářů

Petrik
29. května • 23:29

Tedy nevim, proc autor ten motor tak chvalil, velice podobne parametry ma i nejsilnejsi VW 1.9 TDi a to ma o litr mensi obsah, 130kW na 2.7 skutecne nic moc

Vita
1. června • 1:17

Na psani o velice podobnych parametrech bys musel jednak v obou autech sedet, jednak si povsimnout naddimenzovani motoru CDi (ktere se tak diky tomu da pohodlne chipnout narozdil od VW kteremu by sla zivotnost tak na 100.000 max.) - a jednak a to hlavne porovnavat kompletni krivku kroutaku. Tzn. ne fakt ze v 1900 otackach to ma 310 resp. 400 - ale kolik to ma treba v 1500, 2500, 3000, 4000 ci 5000. To nejsou udaje pro srandu, uvedom si ze kdyz predjizdis pri trochu vyssi rychlosti a to auto ma trosku odpich tak mas v cukuletu o tisic otacek vys a tam je otazka zda porad pohodlne zrychlujes - nebo musis radit.

Brandy
30. května • 10:09

Jedna vec je max. výkon pri určitých otáčkach (uvádzaný vyrobcom) a druhá vec je priebeh výkonu v celom spektre otáčok. A tam má 2.7 navrch. Nehovoriac o krútiaku 400 Nm vs 320.

Petrik
30. května • 10:24

Ja mel na mysli ten TDi v Golfu, 1kW=1.36koni, to vim, ale myslel jsem, ze ma vic nez 110kW, ale i tak. Na to, ze ma 1.4x vetsi objem ale vykon jen 1.18x vetsi, nic moc,rozhodne bych netvrdil, ze je to SUPER motor, to proste neni. Tech 400Nm je uz o trochu lepsi, ale porad to neni zadny zazrak, je to jen 1.25x vic nez 320 u ty 1.9ky, takze nevim, co tu oslavujete. Jo kdybyste chteli oslavovat motor v honde S2000, atmosfericky 2.0 s vykonem 240k, to uz je regulerni zavodni motor v civilnim aute, to je neco jinyho, ale 2.7DCi se 130kW, to skutecne neni nic moc, zvalste na tak tezke auto

bg
30. května • 15:42

TY VOLE GOLF NENI ÉČKO! JÁ NEVIM CO SROVNÁVÁŠ MOTOR Z ÉČKA S MOTOREM Z GOLFU!! TU DEVATENÁCTISTOVKU BYS V TOM MERCEDESU UTAHAL! 

marko
30. května • 15:48

...pochopitelně, nehledě na životnost motoru - co si myslíš, jak dlouho takovej motor v golfu asi vydrží? Mercedesy diesely /osobní/ vydržej v klidu bez GO minimálně 600 000 km, a to je holej fakt! Nejde jenom o to vytřískat z motoru co největší výkon, ale kromě jinýho taky životnost...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrik
30. května • 23:53

Turbo rozhodne nevydrzi 600tis, to ani v kreci. Ja netrvdim, ze to je spatny motor, ale neni to nic prevratnyho, je to proste dest bezny motor, alespon parametrama

Tonda
31. května • 9:54

I 1,7 CDI v Áčku vydrží 500.000 km bez problémů. To si vážně myslíš že M-B je tak drahej jenom ze srandy ? Není umění udělat výkonej motor a vrazit ho do auta. Je umění udělat motor autu na "míru". Optimální výkon, slušná spotřeby, dlouhá životnost. Když je někomu 270 CDI málo, může skočit do 320 CDI nebo do osmiválce 400 CDI. Na druhou stranu kdo chce šetřit může vzít čtyřválec 220 CDI. Nemá cenu se přít jestli je litrový výkon takový nebo makový, ale jestli za 1,5 nebo třeba 3 miliony ( plná 400 CDI ) dostanu odpovídající auto. A můžeš si být jistej že dostaneš. 

marko
30. května • 14:35

Ty asi nejsi moc chytrej, viď? NIČEMU ABSOLUTNĚ NEROZUMÍŠ - protože tady prezentuješ, že  motor musí mít co největší výkon na litr. Pojem jako kultivovanost chodu Ti asi nic neříká, co? A jestli tvrdíš, že motor z Hondy S2000, kterej má z čtyřválcovýho dvoulitru výkon 240koní je lepší než třeba třílitr šestiválec BMW nebo 320 Mercedes, tak si koukej rychle promluvit s někým, kdo tomu rozumí!

 

Jack D.
30. května • 11:01

Myslim, že tu nikdo nemluvil o závodění s motorem 2,7 CDI, ale o jeho kultivovanosti a pružnosti vhodné právě pro limuzínu typu "éčka". Když někdo bude chtít závodit - pořídí si 55 AMG a to auto se podle toho bude taky chovat, jak rychlostně, tak spotřebou. Motor 2.7 CDI bych hodnotil jako velmi přívětivý pro pohodlnou jízdu a slušné zrychlení v takovém autě. Zkuste se s tím svézt a uvidíte sám.

marko
30. května • 15:26

Pozor toto NEBYLO URČENO cloveku jmenem JACK D. ale PETRIKovi!!!

marko
30. května • 8:48

Je vidět, že ničemu nerozumíš - nerozeznáš kilowatty od koní! Nejsilnější 1,9 TDI u Passatu, je 96kW / 130 KONÍ /, 310 Nm. při 1900 ot./min.

Golf 1,9 TDI má 110 kW /150 PS/, 320 Nm při 1900ot./min.

Mercedes 2,7 CDI 130kW, 400 Nm při 1800-2600 ot./min.

Hlavně jde o vlastnosti - je docela rozdíl, když máš v takhle velkým autě předimenzovanej čtyřválec nebo pětiválec s větším objemem - svez se v tom a uvidíš... A jestli je pro Tebe čtvrtina točivýho momentu zanedbatelná záležitost tak to pak sorry.

P.S. všechno jsou standartní hodnoty, ně žádnej "chipdoping".

fred1
28. května • 23:41

Ac jsem skalni priznivce BMW, pred novym eckem musim smeknout.Opravdu se povedlo.

Nicmene je to kocar na dlouhe a pohodlne cesty.Sportovni jizdu si v nem prilis neuzijete.Mam samozrejme na mysli porovnani standard vs. standard.

ZN
29. května • 9:44

Sportovní jizdu si s nim neuzijes kdyz v tom 2.2CDI. Ale E55AMG. A nebo rovnou nejsilnejsi ecko od BRABUSU to je absolutni mazec. Todle letadlo bych chtel vlastnit. A kdo vlastne ne? ze jo.

Pol
27. května • 15:58

V seznamu priplatkove vybavy jsem narazil na dve veci ktere neznam: Ochrana vnitrniho prostoru proti odtazeni a Parametricke rizeni. Mohl by mi nekdo prosim vysvetlit, co to jsou za systemy? I kdyz z jejich ceny (v porovnani s ostatni priplatkovou vybavou) se zda, ze to jsou nejake prkotiny.

bg
29. května • 8:43

ZKUS TO TADY:

kontakt@daimlerchrysler.cz

800 11 66 22

Pol
30. května • 11:03

No dik ale zas tak moc me to nezajima, abych se po tom takhle pidil....ja jen jestli to nekdo nevedel z hlavy, ale asi ne.

Jacobs
31. května • 13:21

Parametrické řízení- posilovač s proměnlivým účinkem 

Ochrana vnitřního prostoru- čidlo k alarmu kontrolující pohyb v zamklém voze

Ochrana proti odtažení- součást alarmu 

bg
29. května • 8:41





 ZKUS TO TADY:

 

 
kontakt@daimlerchrysler.cz

 

 





infolinka:

800 11 66 22

milovan
27. května • 8:25

NEJLEPŠÍ A NEJHEZČÍ AUTO VE SVÝ TŘÍDĚ!! NIKDY MU NEBUDE NOVÁ"5" SAHAT ANI PO KOLENA. STŘÍBRNÁ BARVA S 18" KOLAMA A FRONTSPOILEREM OD CARLSSONA - DOKONALOST SAMA...

Jack D.
27. května • 9:27

Nové "E" je bezesporu krásné, ale lidi ho dokážou docela dost zošklivit už jen tím na jaká kola ho postaví. To co pokávám po Praze je občas k "zblití" Pardón.

Vše dobré
JD

ZN
27. května • 11:07

Presne tak. Nekteri lide dokazou auto pekne zhnusit a to nejenom ecko. Kola delaj na aute opravdu strasne moc.

marko
27. května • 10:16

Každej designer / a kdo teda má rozumět designu aut líp než oni/ má na svým autě velký kola - to je základ. Decentní spoiler na př. nárazníku. Mimochodem Mercedesu tuning nesluší, ale tyhle dvě věci snese. Vždyť se podívej nahoru na to 270CDI jaký má obyčejný kola - pěkný kola mu sluší 100% víc! Vidím, co maj designeři za soukromý auta, vím o čem mluvím... nic ve zlým.

Jack D.
27. května • 15:08

Decentní tuning snese i Mercedes, ale opravdu decentní to máte pravdu. Kola jsou základ aby to vypadalo k světu, na "E" vypadají výborně devatenáctky AMG , ty co se v zkladu dávají na Safety-car. Jednoduché a elegantní.

milovan
27. května • 15:47

máte docela dobrej článek s C32 AMG, klobouk dolů...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jack D.
28. května • 8:34

Díky to potěší.

Designer
27. května • 11:14

Na osobáku mám 165/70-13 a na tereňáku mám 185 -14. :))

Yana
27. května • 13:07

Tak to asi nebudeš moc schopnej designer, když máš auto s třináctkama kolama (je pravda, že v Zetoru moc neplatěj) ( SORRY - VTIP! )

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vita
1. června • 1:21

No ona je jedna vec mit pekna kola (pekne vysoka a siroka) a druha vec s nima jezdit. Verte mi ze na ceske silnice to neni - cim vetsi kolo, tim min vzduchu a tim taky tvrdsi jizda - coz na nasich tankodromech rozhodne neni zazitek. Kdo rozstrelil na silnici elektron, vi o tom sve. A o cene taky, ono vyhodit 50 za kolo je pomerne draha zalezitost i kdyz tech penez mate dostatek.

Co se tyce sirky pneumatiky tam je zase otazka po cem jezdite. Ono kdyz s sirokou gumou vletite do kaluze tak plavete jedna radost. I kdyz je pravda ze za ten pozitek na suchu to stoji :)

marko
2. června • 10:19

...tady jde spíše o vizitku. samozřejmě, že je to nepraktický! ale ten efekt za to myslím stojí...

Designer
27. května • 14:56

Představ si že existujou lidi i s jinejma (podle svýho) důležitějšíma životníma prioritama než jsou veliký kola na autě

Druje fakt je že tu opravdu málo plaťejí.

... no moje nový auto asi už bude mít větší ráfky 

yana
27. května • 15:29

To Ti nikdo nebere, že jsou důležitější věci na světě. Ale jestli jsi kvalitní designer( mimochodem, pro koho děláš? ), tak Ti nemůže bejt lhostejný čím jezdíš! ( třeba Ti křivdím a máš třeba něco jako Golfa I v původním stavu, na kterej se jiný kola nehoděj a je jako nový, nebo MINI MORRIS, kterej má ve standartu 12"  ; - ). Ale třeba architekt, kterej bydlí v paneláku je neschopnej architekt ( po 5-10 letech praxe ). Bydlení je jeho vizitka, zrovna tak jako auto u designera.

KO
28. května • 17:37

Podle toho co pise musi kazdy upesny clovek jezdim Mercedesem, Lexusem a podobne. Ale je spousta lidi (kteri opravdu nemaji hluboko do kapsy) a preci budou jezdit autem napr. Hyunday.  A bude jim to naprosto jedno a k tomu jeste napr. v bile barve a na zakladnich pneu. Rekl bys ze s tim bys nejel ani sam (me se hyundai taky nelibi a bila barva uz vubec ne). Avsak prijdes k nim domu a spadne ti brada dolu, a kdyz se s nima budes bavit co vsechno procestovali a vydeli  a uzili si, tak te asi klepne (dle tveho clanku jak se s odporem vyjadrujes k malym pneu)  Nebot ty to treba nezazijes za cely zivot.

Proste maj jiny priority a prachy radej vrazi do cetovani, lodi apod.

Mozna se budes ptat proc tedy to Hyunday (i ja se zeptal)- "protoze nechtej aby jim do toho furt zlodeji lezli a kradli" coz uznas z BMW Mercedesem se dit bude spise nez s Hyunday

yana
29. května • 8:31

JÁ NEMLUVÍM O ÚSPĚŠNÝCH LIDECH ALE O AUTO - DESIGNERECH! Kolikrát to mám ještě opakovat?! Znám spoustu lidí, kteří si toho Mercedesa můžou koupit taky, ale jezdí třeba Sonatou, Octavií atd... Ale z poloviny je to proto, aby nebyli tolik vidět. V tom je ten problém!

A designer aut  má auto jako vizitku, jdi se podívat k vývojovému středisku kterýkoliv automobilky - možná ráno přijede na parkoviště starým Renaultem nebo Mazdou. Ale večer jede na Café s RS4 nebo třeba BMW M Coupé. Alespoň u nás takovej je model lidí k vidění... V cizině s tím rozdílem, že tam jede s " miláčkem " rovnou a nemusí mít strach, že mu tam to auto na parkovišti někdo odrbe...

Designer
27. května • 15:57

No to je ono, ačkoli nejsem architekt, tak jsem loni jsem koupil historickej dům v centru krajskýho města, což asi uznáš neni nejlevnější záležitost, takže jezdím starou seriovou hrobkou, než se zase sejdou nějaký peníze.

Mimochodem designeři (třeba já) dělaj i jiný věci než jsou auta.... třeba koberce nebo krabičky na sejra. ( i když auta by je asi bavily víc)

yana
28. května • 8:19

..to je jasný, mělo to bej upřesněný na designera aut...

bg
28. května • 13:00

No to bylo jasný celou dobu,že se mluví o automobilovym designerovi,tak co se do toho plete návrhář designer koberců?!Nic ve zlým,ale to by jste mohl pochopit,ne?

Pavel
27. května • 8:32

Já bych je hodnotil,až budou stát vedle sebe,co jsem se zatím doslechl,tak nová M5 určitě nebude žádný ořezávátko.

marko
27. května • 8:43

...to taky nikdo netvrdil. Ale nerozumim, proč přirovnáváš M5 k všeobecnému hodnocení auta... mezi AMG V8 Kompressor a M5 ( V10 ) už asi takový rozdíl v jízdních vlastnostech nebude. Zrovna tak u rádových verzí taky ne. Cenově nejspíš taky.  Člověk se asi bude řídit image potažmo designem, který je /bez urážky!!/ u BMW velmi diskutabilní...

ZN
26. května • 23:18

Tak todle uz je uplne neco jinyho nec cecko. Velici povedeny automobil.Zrovna dneska sem ho videl. Cerna barva, xenony(jak jinak) a  k tomu navrch jeste 18palcovy kola. Podle meho nazoru vubec jeden s nejhezcich automobilu dneska. Velice povedena karka.

Jack D.
26. května • 16:43

To by moc díru do světa neudělalo. Hodnota 4,7 papírově popř. 5,1 reálně je daleko lepší. ;o)

Jirka
26. května • 16:14

"Námi testovaný Mercedes byl vybavený elektricky ovládaným panoramatickým střešním oknem za 68 458 Kč. Energii k manipulaci s ním obstarává solární modul za 21 393 Kč."

Od kdy? Solární modul přece slouží k pohonu ventulátoru v době, kdy není zapnut motor a neběží klimatizace. Tímto je zajišťováno ochlazování interiéru stojícího (zaparkovaného a opuštěného ) vozu aniž by byl zatěžován akumulátor. Nebo se mýlím?

Gagarin_CCCP
26. května • 22:16

To si zas někdo potrpí na slovíčkaření,že???Sem slyšel,že prej tyhle lidi,co si potrpěj na blbosti jsou nejčastějšími návštěvníky Bohnic

Fisherman
28. května • 13:44

To je prece dost zásadní rozdíl, proč by mělo být střešní okno poháněné solárkem to fakt nevím ??

krTEKK
27. května • 11:12

tohle ale prece neni zadne slovickareni !!!

Petr Broža
26. května • 19:15

Máte pravdu, autor se zmýlil... Opravím.

Master
26. května • 13:15

Docela slusna recenze, jen jsem cekal magatest :) Mohla by byt delsi...

Libor Zezulka
26. května • 15:15

Další megatest v pořadí "proklepne" Audi A8.....Už brzy....

Doporučujeme

Články odjinud