Kompaktní test: Mercedes-Benz E270 CDI je téměř dokonalý

Master  |  26. 05. 2003 13:15

Docela slusna recenze, jen jsem cekal magatest :) Mohla by byt delsi...

Odpovědět  |   | 
Libor Zezulka  |  26. 05. 2003 15:15

Další megatest v pořadí "proklepne" Audi A8.....Už brzy....

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  26. 05. 2003 16:14

"Námi testovaný Mercedes byl vybavený elektricky ovládaným panoramatickým střešním oknem za 68 458 Kč. Energii k manipulaci s ním obstarává solární modul za 21 393 Kč."

Od kdy? Solární modul přece slouží k pohonu ventulátoru v době, kdy není zapnut motor a neběží klimatizace. Tímto je zajišťováno ochlazování interiéru stojícího (zaparkovaného a opuštěného ) vozu aniž by byl zatěžován akumulátor. Nebo se mýlím?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  26. 05. 2003 19:15

Máte pravdu, autor se zmýlil... Opravím.

Odpovědět  |   | 
Gagarin_CCCP  |  26. 05. 2003 22:16

To si zas někdo potrpí na slovíčkaření,že???Sem slyšel,že prej tyhle lidi,co si potrpěj na blbosti jsou nejčastějšími návštěvníky Bohnic

Odpovědět  |   | 
krTEKK  |  27. 05. 2003 11:12

tohle ale prece neni zadne slovickareni !!!

Odpovědět  |   | 
Fisherman  |  28. 05. 2003 13:44

To je prece dost zásadní rozdíl, proč by mělo být střešní okno poháněné solárkem to fakt nevím ??

Odpovědět  |   | 
Jack D.  |  26. 05. 2003 16:43

To by moc díru do světa neudělalo. Hodnota 4,7 papírově popř. 5,1 reálně je daleko lepší. ;o)

Odpovědět  |   | 
ZN  |  26. 05. 2003 23:18

Tak todle uz je uplne neco jinyho nec cecko. Velici povedeny automobil.Zrovna dneska sem ho videl. Cerna barva, xenony(jak jinak) a  k tomu navrch jeste 18palcovy kola. Podle meho nazoru vubec jeden s nejhezcich automobilu dneska. Velice povedena karka.

Odpovědět  |   | 
milovan  |  27. 05. 2003 08:25

NEJLEPŠÍ A NEJHEZČÍ AUTO VE SVÝ TŘÍDĚ!! NIKDY MU NEBUDE NOVÁ"5" SAHAT ANI PO KOLENA. STŘÍBRNÁ BARVA S 18" KOLAMA A FRONTSPOILEREM OD CARLSSONA - DOKONALOST SAMA...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  27. 05. 2003 08:32

Já bych je hodnotil,až budou stát vedle sebe,co jsem se zatím doslechl,tak nová M5 určitě nebude žádný ořezávátko.

Odpovědět  |   | 
marko  |  27. 05. 2003 08:43

...to taky nikdo netvrdil. Ale nerozumim, proč přirovnáváš M5 k všeobecnému hodnocení auta... mezi AMG V8 Kompressor a M5 ( V10 ) už asi takový rozdíl v jízdních vlastnostech nebude. Zrovna tak u rádových verzí taky ne. Cenově nejspíš taky.  Člověk se asi bude řídit image potažmo designem, který je /bez urážky!!/ u BMW velmi diskutabilní...

Odpovědět  |   | 
Jack D.  |  27. 05. 2003 09:27

Nové "E" je bezesporu krásné, ale lidi ho dokážou docela dost zošklivit už jen tím na jaká kola ho postaví. To co pokávám po Praze je občas k "zblití" Pardón.

Vše dobré
JD

Odpovědět  |   | 
marko  |  27. 05. 2003 10:16

Každej designer / a kdo teda má rozumět designu aut líp než oni/ má na svým autě velký kola - to je základ. Decentní spoiler na př. nárazníku. Mimochodem Mercedesu tuning nesluší, ale tyhle dvě věci snese. Vždyť se podívej nahoru na to 270CDI jaký má obyčejný kola - pěkný kola mu sluší 100% víc! Vidím, co maj designeři za soukromý auta, vím o čem mluvím... nic ve zlým.

Odpovědět  |   | 
Designer  |  27. 05. 2003 11:14

Na osobáku mám 165/70-13 a na tereňáku mám 185 -14. :))

Odpovědět  |   | 
Yana  |  27. 05. 2003 13:07

Tak to asi nebudeš moc schopnej designer, když máš auto s třináctkama kolama (je pravda, že v Zetoru moc neplatěj) ( SORRY - VTIP! )

Odpovědět  |   | 
Designer  |  27. 05. 2003 14:56

Představ si že existujou lidi i s jinejma (podle svýho) důležitějšíma životníma prioritama než jsou veliký kola na autě

Druje fakt je že tu opravdu málo plaťejí.

... no moje nový auto asi už bude mít větší ráfky 

Odpovědět  |   | 
yana  |  27. 05. 2003 15:29

To Ti nikdo nebere, že jsou důležitější věci na světě. Ale jestli jsi kvalitní designer( mimochodem, pro koho děláš? ), tak Ti nemůže bejt lhostejný čím jezdíš! ( třeba Ti křivdím a máš třeba něco jako Golfa I v původním stavu, na kterej se jiný kola nehoděj a je jako nový, nebo MINI MORRIS, kterej má ve standartu 12"  ; - ). Ale třeba architekt, kterej bydlí v paneláku je neschopnej architekt ( po 5-10 letech praxe ). Bydlení je jeho vizitka, zrovna tak jako auto u designera.

Odpovědět  |   | 
Designer  |  27. 05. 2003 15:57

No to je ono, ačkoli nejsem architekt, tak jsem loni jsem koupil historickej dům v centru krajskýho města, což asi uznáš neni nejlevnější záležitost, takže jezdím starou seriovou hrobkou, než se zase sejdou nějaký peníze.

Mimochodem designeři (třeba já) dělaj i jiný věci než jsou auta.... třeba koberce nebo krabičky na sejra. ( i když auta by je asi bavily víc)

Odpovědět  |   | 
yana  |  28. 05. 2003 08:19

..to je jasný, mělo to bej upřesněný na designera aut...

Odpovědět  |   | 
bg  |  28. 05. 2003 13:00

No to bylo jasný celou dobu,že se mluví o automobilovym designerovi,tak co se do toho plete návrhář designer koberců?!Nic ve zlým,ale to by jste mohl pochopit,ne?

Odpovědět  |   | 
KO  |  28. 05. 2003 17:37

Podle toho co pise musi kazdy upesny clovek jezdim Mercedesem, Lexusem a podobne. Ale je spousta lidi (kteri opravdu nemaji hluboko do kapsy) a preci budou jezdit autem napr. Hyunday.  A bude jim to naprosto jedno a k tomu jeste napr. v bile barve a na zakladnich pneu. Rekl bys ze s tim bys nejel ani sam (me se hyundai taky nelibi a bila barva uz vubec ne). Avsak prijdes k nim domu a spadne ti brada dolu, a kdyz se s nima budes bavit co vsechno procestovali a vydeli  a uzili si, tak te asi klepne (dle tveho clanku jak se s odporem vyjadrujes k malym pneu)  Nebot ty to treba nezazijes za cely zivot.

Proste maj jiny priority a prachy radej vrazi do cetovani, lodi apod.

Mozna se budes ptat proc tedy to Hyunday (i ja se zeptal)- "protoze nechtej aby jim do toho furt zlodeji lezli a kradli" coz uznas z BMW Mercedesem se dit bude spise nez s Hyunday

Odpovědět  |   | 
yana  |  29. 05. 2003 08:31

JÁ NEMLUVÍM O ÚSPĚŠNÝCH LIDECH ALE O AUTO - DESIGNERECH! Kolikrát to mám ještě opakovat?! Znám spoustu lidí, kteří si toho Mercedesa můžou koupit taky, ale jezdí třeba Sonatou, Octavií atd... Ale z poloviny je to proto, aby nebyli tolik vidět. V tom je ten problém!

A designer aut  má auto jako vizitku, jdi se podívat k vývojovému středisku kterýkoliv automobilky - možná ráno přijede na parkoviště starým Renaultem nebo Mazdou. Ale večer jede na Café s RS4 nebo třeba BMW M Coupé. Alespoň u nás takovej je model lidí k vidění... V cizině s tím rozdílem, že tam jede s " miláčkem " rovnou a nemusí mít strach, že mu tam to auto na parkovišti někdo odrbe...

Odpovědět  |   | 
Vita  |  01. 06. 2003 01:21

No ona je jedna vec mit pekna kola (pekne vysoka a siroka) a druha vec s nima jezdit. Verte mi ze na ceske silnice to neni - cim vetsi kolo, tim min vzduchu a tim taky tvrdsi jizda - coz na nasich tankodromech rozhodne neni zazitek. Kdo rozstrelil na silnici elektron, vi o tom sve. A o cene taky, ono vyhodit 50 za kolo je pomerne draha zalezitost i kdyz tech penez mate dostatek.

Co se tyce sirky pneumatiky tam je zase otazka po cem jezdite. Ono kdyz s sirokou gumou vletite do kaluze tak plavete jedna radost. I kdyz je pravda ze za ten pozitek na suchu to stoji :)

Odpovědět  |   | 
marko  |  02. 06. 2003 10:19

...tady jde spíše o vizitku. samozřejmě, že je to nepraktický! ale ten efekt za to myslím stojí...

Odpovědět  |   | 
Jack D.  |  27. 05. 2003 15:08

Decentní tuning snese i Mercedes, ale opravdu decentní to máte pravdu. Kola jsou základ aby to vypadalo k světu, na "E" vypadají výborně devatenáctky AMG , ty co se v zkladu dávají na Safety-car. Jednoduché a elegantní.

Odpovědět  |   | 
milovan  |  27. 05. 2003 15:47

máte docela dobrej článek s C32 AMG, klobouk dolů...

Odpovědět  |   | 
Jack D.  |  28. 05. 2003 08:34

Díky to potěší.

Odpovědět  |   | 
ZN  |  27. 05. 2003 11:07

Presne tak. Nekteri lide dokazou auto pekne zhnusit a to nejenom ecko. Kola delaj na aute opravdu strasne moc.

Odpovědět  |   | 
Pol  |  27. 05. 2003 15:58

V seznamu priplatkove vybavy jsem narazil na dve veci ktere neznam: Ochrana vnitrniho prostoru proti odtazeni a Parametricke rizeni. Mohl by mi nekdo prosim vysvetlit, co to jsou za systemy? I kdyz z jejich ceny (v porovnani s ostatni priplatkovou vybavou) se zda, ze to jsou nejake prkotiny.

Odpovědět  |   | 
bg  |  29. 05. 2003 08:41





 ZKUS TO TADY:

 

 
kontakt@daimlerchrysler.cz

 

 





infolinka:

800 11 66 22

Odpovědět  |   | 
bg  |  29. 05. 2003 08:43

ZKUS TO TADY:

kontakt@daimlerchrysler.cz

800 11 66 22

Odpovědět  |   | 
Pol  |  30. 05. 2003 11:03

No dik ale zas tak moc me to nezajima, abych se po tom takhle pidil....ja jen jestli to nekdo nevedel z hlavy, ale asi ne.

Odpovědět  |   | 
Jacobs  |  31. 05. 2003 13:21

Parametrické řízení- posilovač s proměnlivým účinkem 

Ochrana vnitřního prostoru- čidlo k alarmu kontrolující pohyb v zamklém voze

Ochrana proti odtažení- součást alarmu 

Odpovědět  |   | 
fred1  |  28. 05. 2003 23:41

Ac jsem skalni priznivce BMW, pred novym eckem musim smeknout.Opravdu se povedlo.

Nicmene je to kocar na dlouhe a pohodlne cesty.Sportovni jizdu si v nem prilis neuzijete.Mam samozrejme na mysli porovnani standard vs. standard.

Odpovědět  |   | 
ZN  |  29. 05. 2003 09:44

Sportovní jizdu si s nim neuzijes kdyz v tom 2.2CDI. Ale E55AMG. A nebo rovnou nejsilnejsi ecko od BRABUSU to je absolutni mazec. Todle letadlo bych chtel vlastnit. A kdo vlastne ne? ze jo.

Odpovědět  |   | 
Petrik  |  29. 05. 2003 23:29

Tedy nevim, proc autor ten motor tak chvalil, velice podobne parametry ma i nejsilnejsi VW 1.9 TDi a to ma o litr mensi obsah, 130kW na 2.7 skutecne nic moc

Odpovědět  |   | 
marko  |  30. 05. 2003 08:48

Je vidět, že ničemu nerozumíš - nerozeznáš kilowatty od koní! Nejsilnější 1,9 TDI u Passatu, je 96kW / 130 KONÍ /, 310 Nm. při 1900 ot./min.

Golf 1,9 TDI má 110 kW /150 PS/, 320 Nm při 1900ot./min.

Mercedes 2,7 CDI 130kW, 400 Nm při 1800-2600 ot./min.

Hlavně jde o vlastnosti - je docela rozdíl, když máš v takhle velkým autě předimenzovanej čtyřválec nebo pětiválec s větším objemem - svez se v tom a uvidíš... A jestli je pro Tebe čtvrtina točivýho momentu zanedbatelná záležitost tak to pak sorry.

P.S. všechno jsou standartní hodnoty, ně žádnej "chipdoping".

Odpovědět  |   | 
Brandy  |  30. 05. 2003 10:09

Jedna vec je max. výkon pri určitých otáčkach (uvádzaný vyrobcom) a druhá vec je priebeh výkonu v celom spektre otáčok. A tam má 2.7 navrch. Nehovoriac o krútiaku 400 Nm vs 320.

Odpovědět  |   | 
Petrik  |  30. 05. 2003 10:24

Ja mel na mysli ten TDi v Golfu, 1kW=1.36koni, to vim, ale myslel jsem, ze ma vic nez 110kW, ale i tak. Na to, ze ma 1.4x vetsi objem ale vykon jen 1.18x vetsi, nic moc,rozhodne bych netvrdil, ze je to SUPER motor, to proste neni. Tech 400Nm je uz o trochu lepsi, ale porad to neni zadny zazrak, je to jen 1.25x vic nez 320 u ty 1.9ky, takze nevim, co tu oslavujete. Jo kdybyste chteli oslavovat motor v honde S2000, atmosfericky 2.0 s vykonem 240k, to uz je regulerni zavodni motor v civilnim aute, to je neco jinyho, ale 2.7DCi se 130kW, to skutecne neni nic moc, zvalste na tak tezke auto

Odpovědět  |   | 
Jack D.  |  30. 05. 2003 11:01

Myslim, že tu nikdo nemluvil o závodění s motorem 2,7 CDI, ale o jeho kultivovanosti a pružnosti vhodné právě pro limuzínu typu "éčka". Když někdo bude chtít závodit - pořídí si 55 AMG a to auto se podle toho bude taky chovat, jak rychlostně, tak spotřebou. Motor 2.7 CDI bych hodnotil jako velmi přívětivý pro pohodlnou jízdu a slušné zrychlení v takovém autě. Zkuste se s tím svézt a uvidíte sám.

Odpovědět  |   | 
marko  |  30. 05. 2003 15:26

Pozor toto NEBYLO URČENO cloveku jmenem JACK D. ale PETRIKovi!!!

Odpovědět  |   | 
marko  |  30. 05. 2003 14:35

Ty asi nejsi moc chytrej, viď? NIČEMU ABSOLUTNĚ NEROZUMÍŠ - protože tady prezentuješ, že  motor musí mít co největší výkon na litr. Pojem jako kultivovanost chodu Ti asi nic neříká, co? A jestli tvrdíš, že motor z Hondy S2000, kterej má z čtyřválcovýho dvoulitru výkon 240koní je lepší než třeba třílitr šestiválec BMW nebo 320 Mercedes, tak si koukej rychle promluvit s někým, kdo tomu rozumí!

 

Odpovědět  |   | 
bg  |  30. 05. 2003 15:42

TY VOLE GOLF NENI ÉČKO! JÁ NEVIM CO SROVNÁVÁŠ MOTOR Z ÉČKA S MOTOREM Z GOLFU!! TU DEVATENÁCTISTOVKU BYS V TOM MERCEDESU UTAHAL! 

Odpovědět  |   | 
marko  |  30. 05. 2003 15:48

...pochopitelně, nehledě na životnost motoru - co si myslíš, jak dlouho takovej motor v golfu asi vydrží? Mercedesy diesely /osobní/ vydržej v klidu bez GO minimálně 600 000 km, a to je holej fakt! Nejde jenom o to vytřískat z motoru co největší výkon, ale kromě jinýho taky životnost...

Odpovědět  |   | 
Petrik  |  30. 05. 2003 23:53

Turbo rozhodne nevydrzi 600tis, to ani v kreci. Ja netrvdim, ze to je spatny motor, ale neni to nic prevratnyho, je to proste dest bezny motor, alespon parametrama

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  31. 05. 2003 09:54

I 1,7 CDI v Áčku vydrží 500.000 km bez problémů. To si vážně myslíš že M-B je tak drahej jenom ze srandy ? Není umění udělat výkonej motor a vrazit ho do auta. Je umění udělat motor autu na "míru". Optimální výkon, slušná spotřeby, dlouhá životnost. Když je někomu 270 CDI málo, může skočit do 320 CDI nebo do osmiválce 400 CDI. Na druhou stranu kdo chce šetřit může vzít čtyřválec 220 CDI. Nemá cenu se přít jestli je litrový výkon takový nebo makový, ale jestli za 1,5 nebo třeba 3 miliony ( plná 400 CDI ) dostanu odpovídající auto. A můžeš si být jistej že dostaneš. 

Odpovědět  |   | 
Vita  |  01. 06. 2003 01:17

Na psani o velice podobnych parametrech bys musel jednak v obou autech sedet, jednak si povsimnout naddimenzovani motoru CDi (ktere se tak diky tomu da pohodlne chipnout narozdil od VW kteremu by sla zivotnost tak na 100.000 max.) - a jednak a to hlavne porovnavat kompletni krivku kroutaku. Tzn. ne fakt ze v 1900 otackach to ma 310 resp. 400 - ale kolik to ma treba v 1500, 2500, 3000, 4000 ci 5000. To nejsou udaje pro srandu, uvedom si ze kdyz predjizdis pri trochu vyssi rychlosti a to auto ma trosku odpich tak mas v cukuletu o tisic otacek vys a tam je otazka zda porad pohodlne zrychlujes - nebo musis radit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 31 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 49 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A