Kompaktní globální SUV Nissan Kicks přijíždí. Šanci má i Evropa

Nissan představil nový globální crossover s poněkud akčním jménem Kicks. Vůz vychází z konceptu z roku 2014, který se představil v Brazílii a právě především pro jihoamerický trh je Nissan Kicks určen. Prozatím se bude vyrábět v Mexiku, ale brzy se rozběhne výroba i v Brazílii v továrně v Sao Paulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Kicks zatím míří do Jižní Ameriky, ale automobilka ho považuje za globální model, který se bude prodávat na 80 světových trzích. Pravděpodobně bude i v Evropě

Přesto se jedná o model, který zavítá na 80 různých světových trhů. Poměrně solidní šanci má i Evropa, kde je poptávka po malých crossoverech a SUV vysoká a stále roste. Nissan tu má sice Juke a Qashqai, ale Kicks by se měl zařadit na samý začátek modelové nabídky crossoverů.

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak moc potřebujete crossover?

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak moc potřebujete crossover?

Nissan Kicks je dlouhý 4295 mm, široký 1760 mm, vysoký 1590 mm a jeho rozvor má délku 2610 mm. Prozatím je to předokolka a navržen byl jen s volantem vlevo. O použitých motorech se ještě nemluví, ale pro Brazílii určitě bude verze jezdící na ethanol.

Prodej na dalších trzích by měl být zahájen do konce roku. Kicks přinese do svého segmentu poměrně bohatou moderní výbavu za dostupné peníze, alespoň to tedy naznačuje Nissan. Auto má dostat například parkovací kamery s rozhledem 360° a také systém, který dokáže auto v nižších rychlostech sám zabrzdit, pokud řidič nereaguje na překážku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků