Kompaktní globální SUV Nissan Kicks přijíždí. Šanci má i Evropa

Nissan představil nový globální crossover s poněkud akčním jménem Kicks. Vůz vychází z konceptu z roku 2014, který se představil v Brazílii a právě především pro jihoamerický trh je Nissan Kicks určen. Prozatím se bude vyrábět v Mexiku, ale brzy se rozběhne výroba i v Brazílii v továrně v Sao Paulu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Kicks zatím míří do Jižní Ameriky, ale automobilka ho považuje za globální model, který se bude prodávat na 80 světových trzích. Pravděpodobně bude i v Evropě

Přesto se jedná o model, který zavítá na 80 různých světových trhů. Poměrně solidní šanci má i Evropa, kde je poptávka po malých crossoverech a SUV vysoká a stále roste. Nissan tu má sice Juke a Qashqai, ale Kicks by se měl zařadit na samý začátek modelové nabídky crossoverů.

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak moc potřebujete crossover?

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak moc potřebujete crossover?

Nissan Kicks je dlouhý 4295 mm, široký 1760 mm, vysoký 1590 mm a jeho rozvor má délku 2610 mm. Prozatím je to předokolka a navržen byl jen s volantem vlevo. O použitých motorech se ještě nemluví, ale pro Brazílii určitě bude verze jezdící na ethanol.

Prodej na dalších trzích by měl být zahájen do konce roku. Kicks přinese do svého segmentu poměrně bohatou moderní výbavu za dostupné peníze, alespoň to tedy naznačuje Nissan. Auto má dostat například parkovací kamery s rozhledem 360° a také systém, který dokáže auto v nižších rychlostech sám zabrzdit, pokud řidič nereaguje na překážku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků