"Bez pasažéra na sedačce svítí zámek bílou barvou, aby jej bylo snadnější najít ve tmě. "To nějak nedomysleli: Pokud je sedadlo bez pasažéra, tak kdo by hledal zámek? Leda by bílá barva pomáhala najít sedadlo. :-) Až bude někdo sedět na sedačce a hledat zámek, tak bude svítit červeně.
Tendence vývoje je vidět podle zvětšování velikosti displeje uprostřed nebo nad palubní deskou. Před zajájemí jízdy to bude jako v kokpitu letadal před startem. Projdeš si manuál, natavíš všechny možné nemožné kontrolky, jejich jas, barvu a zvukový doprovod, vložíš do navigace prohrm cesty, kde případně tankovat, občerstvovat se chodit na záchod, vložíš telefinní čísla do havarijního hlásiče-telefonu, který automaticky obtelefonuje tvé příbuzné o tom že sis rozbil držku v poloze udané GPS, nastavíš zvuk motoru (6 až 12 válce podle vkusu), nastavíš barvu podsvícení přístrojů a tlačítek podle aktuální nálady (včetně barvy podssvícení to zámku bezpečnostních pásů), nastavíš počet a hmotnost cestujících v autě a hmotnost zavazadel, aby se nastavitelné tlumiče podle toho chovaly, potvrdiš typ pneumatiky (zminí/letní) a kontrolu vzorku (hloubku dezénu) a tlaku vzduch v pneu, kontrolu světel, blinkrů,.... a teprve potom ti auto dovolí nastartovat motor zahájit cestu. V takovém případě diskuse o brvách bude zbytečná, protože si je kždý nastaví povinně sám tak, aby mu vyhovovaly a tím aby jim rozumněl.....atd. , jo a dýchnout do snímače, že člověk nemá v sobě pivo nebo slivovici a před dalším čidlem zamrkat očima potvrdit, že neusnul v pruběhu předodjezdové přípravy, nebo že z té příprvy je tak nasraný, že je gresivní a tím nemůže řídit :-)) (stačí se podívat do interiéru auta a na palubní desku jak to vypadalo třeba u legendární Cortiny z 60. let. Čili bych se nedivil tomu, co jsem s nadsázkou napsal, že se za těch dalších 20-30 let v autech postupně objeví.)
Není lepší standardní řešení, aby se v přístrojové desce rozsvítila kontrolka nezapnutých bezpečnostních pásů? To přece jednoznačně upozorňuje řidiče v jeho zorném poli o nějakém problému jako všechny ostatní problémy (nezařené dveře,...)
Hele je to takový "proč ne" - když už je tam kabel kvůli čidlu zapnutí, proč tam neudělat osvětlení (decentní samo). No a když už to svítí, tak to uděláme barevný. No když už máme barvy, tak se budou měnit podle stavu zapnutí pásu :-D Ve finále to asi nestojí nic, jen ten nápad...
Jo, tomu rozumím. Zkrátka - pičo..na.
Ale to je přece taky. Jenže tohle usnadní připnutí potmě, např. u neznámého auta z půjčovny a pod.
To spíš člověka vyděsí, když se s tím nikde dřív nesetkal. Když uvidíš svítit něco červeně, ty do toho budeš něco strkat? A když zeleně, tak budeš myslet, že je všechno v pořádku a taky tam nic nestrčíš. Bílé světlo? No, možná, to každý potom pochopí, protože bílé světlo svítí i u stropu. Jenže když svítí u stropu a je vidět, tak proč by měla svítit i ta přezka, která je ve všech autech, i v autech Autoškoly, na stejném místě?
Ach můj ty bože. To je tedy argument. Ještě jsem se nikdy nesetkal s problémem najít místo kam zapojit - strčit přezku záchranného pásu. To je úplně všude na stejném místě. Spiše by v takovém případě pomohlo, aby svítila ta přezka, aby se hned našla a nahmátla napoprvé.
Jak už jsme si zvykli, škodovka neustále kecá... Původní nápad už je starý a od někoho jiného.Tenhle patent nepatent je složený z několika různých starých patentů. Jen je doplněný o moderní RGB LED a trošku vylepšený ovládací SW.Jinak Němci všeobecně, resp. mj. jejich škodovka toho nikdy nic moc nevymysleli, pouze trochu vylepšili už vyrobené a lidi jim ty patenty ,,žerou". Zkrátka demagogie.
V Audi A6 2018 to vypadalo takto:https://drive.google.com/file/d/1z0JqUbOSWVjlwhcWA... ...
Dáme tam skrabku a blikající zámek pasu.....a zákazník snad nepostrehne bouchajici torzku a drncici trivalec. Simply clever. Nic to nestojí a za nic to nestojí...
Ještě by mohli vyrábět a nechat si patentovat tu škrabku ve víčku nádrže se svícími ledkama. Když při manipulaci ve tmě vyklouzne z ruky a spadne na zem nebo do sněhu, bude se lépe hledat. Také by ta škrabka mohla vyhrávat nějaké rytmické melodie, aby se lépe škrábalo po ránu zamrzlé sklo...
Doufám, že to půjde vypnout. Stačí mi odraz větrací mřížky v předním skle, ještě tohle aby se někde odráželo.
A ten patent je podany kde? USPTO alebo na urade v Prahe?
jo to je fansmekrovske, mit patent na diodu pod pruhlednym plastem B-]
Nechápu jak může být na toto patent vůbec udělen. Ale dobrý nápad, proč ne.
Pokud po nastartování zapnuté pásy na obsazených sedačkách zhasnou, může to být zajímavá věc.
Nápad je to zaujímavý. Ale hlodá vo mne červík (žížala) pochybností, či je to v súlade s európskou legislatívou. Podľa nej musia byť kotvy zvýraznené červenou farbou, o meniacich farbách sa tam nič nehovorí.
Patent nesouvisí s homologací. Vezmi, jak dlouho nebyly povolené takové ty zapuštěné vnější kliky u dveří a určitě na to měl někdo patent.
píčovina!
Tak nazyvate sebe? Vasi pani? Své deti? Myslim si, ze by jste si mel upravit vyrazivo.
aby se vám náhodou nezvýšil tlak a nepraskla cévka :-D krátce jsem tu hovadinu pojmenoval .
Dle svého IQ.
bílá, rudá, jedovatá zelená a zpět bílá ... slušná diskoška většinou pro lidi, kteří se nevejdou do sedačky ... stejně jim to nepomůže
Slavte a radujte se tři dny!!!
škoda má patent na další kurvítko, natáhnout co nejtenčí kablíky, jednotku naprogramovat na fatal error a měniči dílů budou mít za co papat
Ano, to přesně potřebujeme, další svítící nesmysly v autech... Jako kdyby svítítek a blikátek už takhle nebylo plno.
K čemu je to dobré? To že dítě nemá zapnutý pás zobrazí kontrolka. Škoda si potřebovala něco patentovat a tahle blbost na ní zbyla.
Dobré to je, když potmě hledáte zámek pásu. Zdaleka ne každý má tento grif naučený nazpaměť. Jen to není nové.
Neznám osobní automobil bez lampičky a třeba v mém autě se dozadu k upínání ani nenatáhnu, takže bych musel stejně vystoupit a řešit to přes dveře. Kdyby Škodovka nekopírovala průhledný držák na parkovací lístky od Volva, tak bych to považoval za jediné smysluplné co Škodovka přinesla automobilovému světu.
Ha, doma v garáži tchýně: Seat Arona. Výbava nevim přesně, ale loga FR, černý strop atd, takže žádná soušl edišn - přesto lampičky na stopě POUZE VPŘEDU U ZRCÁTKA....
To je tak malé, že ta přední lampička dosvítí až do kufru :)
Hele to bys nevěřil, jaká je vzadu tma (jako v pr.eli) - linike oken stoupá a ještě černej strop. Hotová C-HR :-D
já mám na citroenu grand tři lampičky které se i ovládají na volantě.
Když ti zrovna fungují :D
všechny tři jsou ledkové, je to lampička a po stranách jsou ještě bodovky, na citroenu funguje vše a tlačítka na volantě jsou osvětlené, jak jsem měl škodovku, tak ta měla elektrický problém na více místech.
Tolik světýlek, no to musí být nádhera. Alespoň ti to vynahradí ten chybějící válec pod kapotou :)
To se mi nikdy nestalo, že bych hledal kde zapnout pás. To snad můžou jen lidi co si je nedávají. Tohle je za mě největší kravina ever.
Je to fajn, když někdo mění auta.
Když se po tmě nakloním do zadu a děcko mi kňučí, že si to samo nemůže zapnout, protože je to někde pod opěrkou dětské sedačky a nevidí to, tak se to může hodit. Jinak to ale z auta dělá lunapark...
zas tolik to nešajnuje, v e-tronu jen decentní svítící obdélníček
Pokial clovek sedí vzadu tak sa to môže stať.
He? Jako patent na něco, co mám v rok a půl starém e-tronu?
Zrovna tak jako odnímatelnou svítilnu v kufru, která se za jízdy dobíjela měl už YARIS Verso před 20 lety.
Svítilnu už potichu dali pryč třeba z Kodiaqa, takže když se koukáte na recenze simply clever, nevěřte všemu, co vidíte. Pásy budou v novém modelu a pak po 4 letech půjdou potichu pryč.
Mě to přijde dobrý, samozřejmě to nesmí vypalovat bulvy, že :-PTi, co tady píšou, že je je to k ničemu, ještě neupínali děti po tmě. Anebo vůbec ještě neseděli vzadu B-] Specialita bývá prostřední pás, tam to bejvá všelijak zašitý...Záhadou zůstává, proč patentují něco, co už se v koncernu používá. Asi tam nebyl nikdo, kdo by jim řek "teď tady byl!" :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.