Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

Představení praktičtějších modelů Touring od BMW vždy přichází s několikaměsíčním zpožděním. Zatím co sedan si svou premiéru odbyl již před měsícem, kombi bude představeno na březnovém autosalonu v Ženevě.
Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

Generace G31, jak se bude praktičtější varianta pětkové řady nazývat, se bude vyznačovat klasickými liniemi. Render od grafika, který si říká Theopilus Chin, odhaluje předpokládané křivky kombi. 

Známe ceny nového BMW řady 5. Objednávat půjde už brzy

Známe ceny nového BMW řady 5. Objednávat půjde už brzy

Předpověď do značné míry následuje design předchozí generace F11. Typické jsou linie bočních oken a široké zadní svítilny. U konzervativní řady 5 se na rozdíl od crossoverů bavorské značky ani nic jiného nedá očekávat.

Klepněte pro větší obrázekDo tvrdého boje proti Mercedesu třídy E, který má také svůj čerstvý přírůstek v této kategorii, se pětka pustí se stejnými jednotkami, které nabídne sedan. Krom zážehových a vznětových dvoulitrů tak můžeme čekat i plug-in hybridní variantu 530e o výkonu 249 koní. Ještě nad tradičními šestiválci lze počítat i s osmiválcem M550i xDrive. Plnotučná M verze se u kombi neočekává.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků