Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

26 komentářů

Antiautomat
19. června • 18:28

...hm, kolenovrt s dvoma megami na ceste do autosalonu?:-D

jogurt
19. června • 23:41

Tak to přidejte. Teď jsme se bavili o SQ7, tam je základ necelé 2,6M, s výbavou a jinou barvou než šedá myš je to 3,5mega.A kolenovrt je nesmyslný výraz, bohatí lidé si výsledků své práce potažmo hodnoty peněz váží natolik, že je opravdu neradi vydávají víc, než je nezbytně nutné. Evropa (a ani Arábie) není Rusko, kde jsou vyhozené peníze středobodem prezentace a obdivu.

stealth01
20. června • 0:43

hm, já měl ceníkovku 3,630... a napsáno přesně... ti, kteří se dostali lehce k penězům si jich neváží.

jogurt
20. června • 21:09

3500 + 128 navíc za modrou barvu??

Jednabedna
20. června • 23:12

Modrou Sepang stáhli úplně, už není ani na exclusive, béžovou taky stáhli. Granátová červená zatím je, ale za těch šílených 128 tisíc. Ten záchvat šedá nebo šedá nebo šedá je fakt dílo psychopatů.
Apropos, od příštího týdne by po půl roce zase měl jít objednat TV tuner, už údajně zvládli DVBT2-HEVC.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
20. června • 23:23

Naopak, barevné psycho pokračuje. Audi a barvy, to je fakt průser. Béžová jde v Německu, ale v Česku ne. Naopak v Německu zase nejdou objednat barvy exclusive a třeba Q7 e-tron je dokonce k mání jen v 3 unibarvách a pak té šílené sérii pěti šedých a jedné hnusné šedomodré, Jiné objednat nejde ani za těch šílených 5000 euro navíc. Tedy oficiálně, jinak to samozřejmě lze, jen musíte sdělit dealerovi, že buď to auto bude mít barvu jakou chcete, nebo jdete k MB/BMW. A najednou šup a máte Sepang za 1000€ místo nelze a 5000€ k tomu.

Jednabedna
20. června • 23:33

Je to ještě složitější a ještě víc na palici. Q7 jde objednat v 12 barvách, z toho tři uni, zbytel perleť nebo metallic a z těch devíti jsou dvě ohavné šedomodré a zbytek odstíny šedi. Plus ale navíc ještě 80 exclusive barve těch za absurdních 5000 euro.SQ7 nejde momentálně v individuálu, jen těch 3+9 barev (většina šedých....blééé)
A Q7e-tron ani to. Tři UNi, šest šedých a nazdar.

Martin.d
18. června • 21:55

Až na to že BMW sa nekupuje za cennikové ceny ale - 20 a viac %

radimf
18. června • 21:58

A také 20 % prodaných BMW je zadokolka.

jogurt
18. června • 23:32

Já tedy netuším, z čeho tahá redakce srovnání cen, ale Audi tedy rozhodně levněji než BMW nevychází. Dokonce ve srovnání v kategorii SUV, tedy X3 vs Q5 a X5/X6 vs Q7 je Audi dramaticky dražší, levnější je jen A6/A7 proti 5er díky půlmilionovým slevám,protože na podzim startuje nová generace A7 a po ní A6.
Navíc z Audi dnes nevyrazíte u nevýběhových modelů víc než 10-12% dolů, kdežto u BMW je -20% celkem běžné.

stealth01
19. června • 7:19

Audi? No dobrá, nebudu tady dělat machra, ale já jsem vyrazil na zcela nový model SQ7 slevu daleko větší, než 12%... (s důrazem na slova "daleko větší")

jogurt
19. června • 16:05

Jojo, sleduji to . Aktuální režim je ten, že prodejce bez dodatečné podpory "smí" poskytnout maximálně 12% plus bonifikovat některé výbavy včetně těch přemrštěných. Spešl u Q7/SQ7 lze dostat dalších cca 100 tisíc slevu na barvu exclusive (což jsou všechny mimo bílé a padesáti odstínů šedi), která standardně vyjde na lidových 120 000. Ale aby ušetřili, tak z nabídky stáhli modrou Sepang, prtože ji žádalo příliš mnoho klientů..Potom může prodejce získat podporu na auta, která mu nakonfiguroval dovozce a donutil ho umístit na showroom a stojí mu tam déle než půl roku. Což jsou skoro všechna, protože duševní pochodu chlapců ve Stodůlkách, co diktují jaká (všichni stejná a zpravidla nesmyslná) auta si dealeři musí objednat.
Teoreticky tak na SQ7 můžete získat směrem dolů, nejde-li o alespoň fiktivní předváděčku, cca půl mega, pokud to docpete výbavou, tak o fous víc, protože na ní má prodejce vyšší marži, než na holém voze. Když tedy budete dostatečně neodbytný, můžete se dostat ( s fiktivní předváděčkou) na 22%, ale zdaleka ne u každého prodejce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jednabedna
20. června • 23:06

Pravdou je, že:
konfigurace, co diktují dealerům Audi polointeligenti z Importu (obvykle brigádníci), jsou paskvil. Žádná jiná značka, netrpí tak dementní povinnou nabídkou na showroomech, jako právě Audi v CZ. A stačí se podívat k dealerům do Německa, to je úplně jiný svět.Pravdou je i to, že se na 22% dostat lze, já se s Q7 2017 dostal dokonce na 24,5%, ale nepodaří se to kdekomu a rozhodně ne u prvního nákupu značky. A chce to fakt pevné nervy, u 14% se zaseknou a dál nechtějí.

Ef
18. června • 14:37

Myslím, že konkurence se zde odvíjí především od koncepce, Jag BMW a MB zadokolky, konkurence pro audi je spíš volvo, to jso v základu fwd

Ne321
19. června • 15:07

Deleni zadokolka nebo predokolka davalo smysl predtim nez se zacala vetsina aut ve vyssich tridach prodavat jako ctyrkolky. Dneska uz je dost jedno jestli ma clovek "predokolku" Quattro nebo "zadokolku" xDrive. B-]

Ef
19. června • 21:39

Nemyslím, ono je poznat jestli jedeš třeba ve volvu awd nebo mb 4 matic, prostě to v tom chování poznáš jestli ta čtyřkola vychází ze zadokolky nebo předokolky..ale možná ne každej to pozná..

jogurt
19. června • 23:46

No opravdu ne každej. Přibližně 99,99% to nepozná. Ani v přímce, ani v zatáčce a ani na sněhu.

jogurt
18. června • 23:41

už vidím, jak jde Günter, Giseppe, John nebo Jean-Paul nakupovat k Mercedesu místo Audi proto, že méďa je zadokolka.... tak možná ve vlhkých snech českých diskutérů, jinak těžko

Ef
19. června • 11:32

No on prave nepujde😉Neni to konkurence

Zelí
18. června • 10:00

Z toho plyne, že audi je nejvýhodnější kup. Nejlepší technika za nejnižší ceny... no, nekup to.

Honza
18. června • 13:23

Jenže Audi je jen polo premie. Ono mit pod kapotou vsechno od mainstreamoveho výrobce a prodávat to za cenu premie... vlastne je nejdražší

stealth01
18. června • 20:53

To jsou zase kecy. Polo prémie s nejlepší dostupnou technikou, nejširší nabídkou služeb, největší možností individualizace pro zákazníka, nejlepšími interiéry a nejlepším zpracováním.
Co je mainstreamového na R5 2,5TFSI, V8 4.0BiTDI, V10 5.2 FSI nebo W12?

Honza
18. června • 21:20

Je pardon, nevšiml jsem si, že by do A6 dávali aspon jeden z tech motoru o kterém píšete, naopak tam neni ani jeden konlurenceschopny benzinový šestiválec, kompresor byl spolehlivosti absolutní propadak, uz se ani nenabízí, nevšiml jsem si ani, jestli uz jsou Audi zadokolky, nebo stále využívají mainstreamovou koncepci a zda uz 60% interiéru nesdílí komponenty s VW apod.

Pavel
19. června • 10:56

...pane kolego, ostatní mají pravdu.
Je potřeba si premiová auta porovnat, pak můžeme hovořit o tom či onom. a porovnáním nemyslím katalogy a internet. Byť nejsem fanda VW, tak Audi prostě je plnohodnotná premie, v něčem je lepší, v něčem je horší než ostatní.

stealth01
19. června • 7:18

Zadokolky? A co R8? To je zadokolka s připojitelným předkem.
Do A6 se dává V8, který je taky asi polo prémie, že?
Prostě to vůči Audi není fér. Je to normální prémiová značka se vším všudy. Tu zadokolku už dnes stejně nikdo neocení. Já jsem měl M3 F80 a jsem fakt dost rád, že jsem přesedlal na quattro. Mluvil jsem se závodním jezdcem, který měl všechny generace M3 kromě F80. Přešel na Audi Quattro v modelu RS4. Zadní náhon je super koncepce,ale když ten šílený výkon M3 pořád rve nápravu někam jinam a auto se fakt těžko ovládá, pak je lepší mít poctivé quattro od Audi.

radimf
18. června • 21:55

A co že to na tom kompresoru odchází, že jej kvůli tomu nevyrábí, paštikáři?
Není to náhodou z jiného důvodu než tebou uváděného?

Doporučujeme

Články odjinud