Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

Zelí  |  18. 06. 2017 10:00  |  [93.153.75.xxx]

Z toho plyne, že audi je nejvýhodnější kup. Nejlepší technika za nejnižší ceny... no, nekup to.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  18. 06. 2017 13:23  |  [195.37.234.xxx]

Jenže Audi je jen polo premie. Ono mit pod kapotou vsechno od mainstreamoveho výrobce a prodávat to za cenu premie... vlastne je nejdražší

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2017 20:53

To jsou zase kecy. Polo prémie s nejlepší dostupnou technikou, nejširší nabídkou služeb, největší možností individualizace pro zákazníka, nejlepšími interiéry a nejlepším zpracováním.
Co je mainstreamového na R5 2,5TFSI, V8 4.0BiTDI, V10 5.2 FSI nebo W12?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  18. 06. 2017 21:20  |  [213.30.243.xxx]

Je pardon, nevšiml jsem si, že by do A6 dávali aspon jeden z tech motoru o kterém píšete, naopak tam neni ani jeden konlurenceschopny benzinový šestiválec, kompresor byl spolehlivosti absolutní propadak, uz se ani nenabízí, nevšiml jsem si ani, jestli uz jsou Audi zadokolky, nebo stále využívají mainstreamovou koncepci a zda uz 60% interiéru nesdílí komponenty s VW apod.

Odpovědět  |   | 
radimf  |  18. 06. 2017 21:55  |  [78.3.28.xxx]

A co že to na tom kompresoru odchází, že jej kvůli tomu nevyrábí, paštikáři?
Není to náhodou z jiného důvodu než tebou uváděného?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 06. 2017 07:18

Zadokolky? A co R8? To je zadokolka s připojitelným předkem.
Do A6 se dává V8, který je taky asi polo prémie, že?
Prostě to vůči Audi není fér. Je to normální prémiová značka se vším všudy. Tu zadokolku už dnes stejně nikdo neocení. Já jsem měl M3 F80 a jsem fakt dost rád, že jsem přesedlal na quattro. Mluvil jsem se závodním jezdcem, který měl všechny generace M3 kromě F80. Přešel na Audi Quattro v modelu RS4. Zadní náhon je super koncepce,ale když ten šílený výkon M3 pořád rve nápravu někam jinam a auto se fakt těžko ovládá, pak je lepší mít poctivé quattro od Audi.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 06. 2017 10:56  |  [93.153.69.xxx]

...pane kolego, ostatní mají pravdu.
Je potřeba si premiová auta porovnat, pak můžeme hovořit o tom či onom. a porovnáním nemyslím katalogy a internet. Byť nejsem fanda VW, tak Audi prostě je plnohodnotná premie, v něčem je lepší, v něčem je horší než ostatní.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  18. 06. 2017 14:37  |  [46.13.63.xxx]

Myslím, že konkurence se zde odvíjí především od koncepce, Jag BMW a MB zadokolky, konkurence pro audi je spíš volvo, to jso v základu fwd

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 06. 2017 23:41  |  [85.70.129.xxx]

už vidím, jak jde Günter, Giseppe, John nebo Jean-Paul nakupovat k Mercedesu místo Audi proto, že méďa je zadokolka.... tak možná ve vlhkých snech českých diskutérů, jinak těžko

Odpovědět  |   | 
Ef  |  19. 06. 2017 11:32  |  [37.48.55.xxx]

No on prave nepujde😉Neni to konkurence

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 06. 2017 15:07  |  [85.160.13.xxx]

Deleni zadokolka nebo predokolka davalo smysl predtim nez se zacala vetsina aut ve vyssich tridach prodavat jako ctyrkolky. Dneska uz je dost jedno jestli ma clovek "predokolku" Quattro nebo "zadokolku" xDrive.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  19. 06. 2017 21:39  |  [46.13.63.xxx]

Nemyslím, ono je poznat jestli jedeš třeba ve volvu awd nebo mb 4 matic, prostě to v tom chování poznáš jestli ta čtyřkola vychází ze zadokolky nebo předokolky..ale možná ne každej to pozná..

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2017 23:46  |  [85.70.129.xxx]

No opravdu ne každej. Přibližně 99,99% to nepozná. Ani v přímce, ani v zatáčce a ani na sněhu.

Odpovědět  |   | 
Martin.d  |  18. 06. 2017 21:55  |  [85.237.234.xxx]

Až na to že BMW sa nekupuje za cennikové ceny ale - 20 a viac %

Odpovědět  |   | 
radimf  |  18. 06. 2017 21:58  |  [78.3.28.xxx]

A také 20 % prodaných BMW je zadokolka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 06. 2017 23:32  |  [85.70.129.xxx]

Já tedy netuším, z čeho tahá redakce srovnání cen, ale Audi tedy rozhodně levněji než BMW nevychází. Dokonce ve srovnání v kategorii SUV, tedy X3 vs Q5 a X5/X6 vs Q7 je Audi dramaticky dražší, levnější je jen A6/A7 proti 5er díky půlmilionovým slevám,protože na podzim startuje nová generace A7 a po ní A6.
Navíc z Audi dnes nevyrazíte u nevýběhových modelů víc než 10-12% dolů, kdežto u BMW je -20% celkem běžné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 06. 2017 07:19

Audi? No dobrá, nebudu tady dělat machra, ale já jsem vyrazil na zcela nový model SQ7 slevu daleko větší, než 12%... (s důrazem na slova "daleko větší")

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2017 16:05  |  [85.70.129.xxx]

Jojo, sleduji to . Aktuální režim je ten, že prodejce bez dodatečné podpory "smí" poskytnout maximálně 12% plus bonifikovat některé výbavy včetně těch přemrštěných. Spešl u Q7/SQ7 lze dostat dalších cca 100 tisíc slevu na barvu exclusive (což jsou všechny mimo bílé a padesáti odstínů šedi), která standardně vyjde na lidových 120 000. Ale aby ušetřili, tak z nabídky stáhli modrou Sepang, prtože ji žádalo příliš mnoho klientů..Potom může prodejce získat podporu na auta, která mu nakonfiguroval dovozce a donutil ho umístit na showroom a stojí mu tam déle než půl roku. Což jsou skoro všechna, protože duševní pochodu chlapců ve Stodůlkách, co diktují jaká (všichni stejná a zpravidla nesmyslná) auta si dealeři musí objednat.
Teoreticky tak na SQ7 můžete získat směrem dolů, nejde-li o alespoň fiktivní předváděčku, cca půl mega, pokud to docpete výbavou, tak o fous víc, protože na ní má prodejce vyšší marži, než na holém voze. Když tedy budete dostatečně neodbytný, můžete se dostat ( s fiktivní předváděčkou) na 22%, ale zdaleka ne u každého prodejce.

Odpovědět  |   | 
Jednabedna  |  20. 06. 2017 23:06  |  [160.218.189.xxx]

Pravdou je, že:
konfigurace, co diktují dealerům Audi polointeligenti z Importu (obvykle brigádníci), jsou paskvil. Žádná jiná značka, netrpí tak dementní povinnou nabídkou na showroomech, jako právě Audi v CZ. A stačí se podívat k dealerům do Německa, to je úplně jiný svět.

Pravdou je i to, že se na 22% dostat lze, já se s Q7 2017 dostal dokonce na 24,5%, ale nepodaří se to kdekomu a rozhodně ne u prvního nákupu značky. A chce to fakt pevné nervy, u 14% se zaseknou a dál nechtějí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 06. 2017 18:28  |  [217.195.168.xxx]

...hm, kolenovrt s dvoma megami na ceste do autosalonu?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 06. 2017 23:41  |  [85.70.129.xxx]

Tak to přidejte. Teď jsme se bavili o SQ7, tam je základ necelé 2,6M, s výbavou a jinou barvou než šedá myš je to 3,5mega.

A kolenovrt je nesmyslný výraz, bohatí lidé si výsledků své práce potažmo hodnoty peněz váží natolik, že je opravdu neradi vydávají víc, než je nezbytně nutné. Evropa (a ani Arábie) není Rusko, kde jsou vyhozené peníze středobodem prezentace a obdivu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 06. 2017 00:43

hm, já měl ceníkovku 3,630... a napsáno přesně... ti, kteří se dostali lehce k penězům si jich neváží.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 06. 2017 21:09  |  [85.70.129.xxx]

3500 + 128 navíc za modrou barvu??

Odpovědět  |   | 
Jednabedna  |  20. 06. 2017 23:12  |  [160.218.189.xxx]

Modrou Sepang stáhli úplně, už není ani na exclusive, béžovou taky stáhli. Granátová červená zatím je, ale za těch šílených 128 tisíc. Ten záchvat šedá nebo šedá nebo šedá je fakt dílo psychopatů.
Apropos, od příštího týdne by po půl roce zase měl jít objednat TV tuner, už údajně zvládli DVBT2-HEVC.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 06. 2017 23:23  |  [85.70.129.xxx]

Naopak, barevné psycho pokračuje. Audi a barvy, to je fakt průser. Béžová jde v Německu, ale v Česku ne. Naopak v Německu zase nejdou objednat barvy exclusive a třeba Q7 e-tron je dokonce k mání jen v 3 unibarvách a pak té šílené sérii pěti šedých a jedné hnusné šedomodré, Jiné objednat nejde ani za těch šílených 5000 euro navíc. Tedy oficiálně, jinak to samozřejmě lze, jen musíte sdělit dealerovi, že buď to auto bude mít barvu jakou chcete, nebo jdete k MB/BMW. A najednou šup a máte Sepang za 1000€ místo nelze a 5000€ k tomu.

Odpovědět  |   | 
Jednabedna  |  20. 06. 2017 23:33  |  [160.218.189.xxx]

Je to ještě složitější a ještě víc na palici. Q7 jde objednat v 12 barvách, z toho tři uni, zbytel perleť nebo metallic a z těch devíti jsou dvě ohavné šedomodré a zbytek odstíny šedi. Plus ale navíc ještě 80 exclusive barve těch za absurdních 5000 euro.

SQ7 nejde momentálně v individuálu, jen těch 3+9 barev (většina šedých....blééé)
A Q7e-tron ani to. Tři UNi, šest šedých a nazdar.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A