Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

Základní verzi tohoto konkurenta modelů Audi A6 Avant, BMW 5 Touring či Mercedesu E kombi také pohání dvoulitrový turbodiesel.

Dovozce vozů automobilky Jaguar&Land Rover již zveřejnil ceník novinky značky s kočkovitou šelmou v logu. Kombi střední třídy Jaguar XF Sportbrake se bude ve verzi s dvoulitrovým turbodieselem a v základní výbavě prodávat od 1 217 502 Kč.

Jediný přímý konkurent je levnější. Konkrétně jde o Audi A6 Avant, u něhož v ceníku stojí číslo 1 175 900 Kč. Naopak Mercedes-Benz E kombi je dražší o více než 83 000 Kč, BMW 5 Touring pak o více než 147 000 Kč.

Základní výbava Jaguaru XF Sportbrake zahrnuje sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, elektricky nastavitelná přední sedadla, vzduchové odpružení zadní nápravy, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, dvouzónovou klimatizaci, tempomat a multimediální systém s osmipalcovým displejem.

Dalšími stupni výbavy jsou Prestige, případně R Sport, nejvyšší pak nese označení Portfolio. V takovém případě cena verze se základním motorem naroste až na 1 399 244 Kč.

Pod kapotu se v současné době montuje jediný zážehový motor, kterým je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 184 kW, diesely jsou pak v nabídce 4. Ten nejvýkonnější - třílitrový šestiválec, disponuje maximálním výkonem 221 kW. Lze koupit také verzi s pohonem všech kol. Ta se pojí s dieselovým dvoulitrem naladěným na 132 kW.

Kompletní fotogalerii novinky naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků