Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

Základní verzi tohoto konkurenta modelů Audi A6 Avant, BMW 5 Touring či Mercedesu E kombi také pohání dvoulitrový turbodiesel.

Dovozce vozů automobilky Jaguar&Land Rover již zveřejnil ceník novinky značky s kočkovitou šelmou v logu. Kombi střední třídy Jaguar XF Sportbrake se bude ve verzi s dvoulitrovým turbodieselem a v základní výbavě prodávat od 1 217 502 Kč.

Jediný přímý konkurent je levnější. Konkrétně jde o Audi A6 Avant, u něhož v ceníku stojí číslo 1 175 900 Kč. Naopak Mercedes-Benz E kombi je dražší o více než 83 000 Kč, BMW 5 Touring pak o více než 147 000 Kč.

Základní výbava Jaguaru XF Sportbrake zahrnuje sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, elektricky nastavitelná přední sedadla, vzduchové odpružení zadní nápravy, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, dvouzónovou klimatizaci, tempomat a multimediální systém s osmipalcovým displejem.

Dalšími stupni výbavy jsou Prestige, případně R Sport, nejvyšší pak nese označení Portfolio. V takovém případě cena verze se základním motorem naroste až na 1 399 244 Kč.

Pod kapotu se v současné době montuje jediný zážehový motor, kterým je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 184 kW, diesely jsou pak v nabídce 4. Ten nejvýkonnější - třílitrový šestiválec, disponuje maximálním výkonem 221 kW. Lze koupit také verzi s pohonem všech kol. Ta se pojí s dieselovým dvoulitrem naladěným na 132 kW.

Kompletní fotogalerii novinky naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků