Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

Základní verzi tohoto konkurenta modelů Audi A6 Avant, BMW 5 Touring či Mercedesu E kombi také pohání dvoulitrový turbodiesel.

Dovozce vozů automobilky Jaguar&Land Rover již zveřejnil ceník novinky značky s kočkovitou šelmou v logu. Kombi střední třídy Jaguar XF Sportbrake se bude ve verzi s dvoulitrovým turbodieselem a v základní výbavě prodávat od 1 217 502 Kč.

Jediný přímý konkurent je levnější. Konkrétně jde o Audi A6 Avant, u něhož v ceníku stojí číslo 1 175 900 Kč. Naopak Mercedes-Benz E kombi je dražší o více než 83 000 Kč, BMW 5 Touring pak o více než 147 000 Kč.

Základní výbava Jaguaru XF Sportbrake zahrnuje sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, elektricky nastavitelná přední sedadla, vzduchové odpružení zadní nápravy, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, dvouzónovou klimatizaci, tempomat a multimediální systém s osmipalcovým displejem.

Dalšími stupni výbavy jsou Prestige, případně R Sport, nejvyšší pak nese označení Portfolio. V takovém případě cena verze se základním motorem naroste až na 1 399 244 Kč.

Pod kapotu se v současné době montuje jediný zážehový motor, kterým je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 184 kW, diesely jsou pak v nabídce 4. Ten nejvýkonnější - třílitrový šestiválec, disponuje maximálním výkonem 221 kW. Lze koupit také verzi s pohonem všech kol. Ta se pojí s dieselovým dvoulitrem naladěným na 132 kW.

Kompletní fotogalerii novinky naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků