Kombi Jaguar XF už má český ceník. Je dražší než Audi, ale levnější než BMW

Základní verzi tohoto konkurenta modelů Audi A6 Avant, BMW 5 Touring či Mercedesu E kombi také pohání dvoulitrový turbodiesel.

Dovozce vozů automobilky Jaguar&Land Rover již zveřejnil ceník novinky značky s kočkovitou šelmou v logu. Kombi střední třídy Jaguar XF Sportbrake se bude ve verzi s dvoulitrovým turbodieselem a v základní výbavě prodávat od 1 217 502 Kč.

Jediný přímý konkurent je levnější. Konkrétně jde o Audi A6 Avant, u něhož v ceníku stojí číslo 1 175 900 Kč. Naopak Mercedes-Benz E kombi je dražší o více než 83 000 Kč, BMW 5 Touring pak o více než 147 000 Kč.

Základní výbava Jaguaru XF Sportbrake zahrnuje sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, elektricky nastavitelná přední sedadla, vzduchové odpružení zadní nápravy, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, dvouzónovou klimatizaci, tempomat a multimediální systém s osmipalcovým displejem.

Dalšími stupni výbavy jsou Prestige, případně R Sport, nejvyšší pak nese označení Portfolio. V takovém případě cena verze se základním motorem naroste až na 1 399 244 Kč.

Pod kapotu se v současné době montuje jediný zážehový motor, kterým je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 184 kW, diesely jsou pak v nabídce 4. Ten nejvýkonnější - třílitrový šestiválec, disponuje maximálním výkonem 221 kW. Lze koupit také verzi s pohonem všech kol. Ta se pojí s dieselovým dvoulitrem naladěným na 132 kW.

Kompletní fotogalerii novinky naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 43 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků