Ještě koupím na jaře Aygo a pak už mně to je jedno. Pro manželku do práce a po městě to bude ideální a mám klid na 15 let.
No, ty předražené pojízdné nákupní tašky už asi netáhnou.Měli by si uvědomit, že zisk se dělá obratem, ne cenou jednoho kusu!
Lidi já se jen musím smát. Zas se projevilo pravidlo, že zaměstnanci vědí vše jako poslední :-D Ale tak to již funguje od začátku. Odchod PSA? Většina zaměstnanců by to jen uvítala.
Taky se smeju. Z nadpisu jsem mel pocit, ze treba pada strecha nebo zdi ;-)
Tyhle bonbóny nejdou na odbyt. Rostou důchody a penzisti už kupují větší auta.
a proto frantíci odcházejí a budou tam japonci dělat speciály pro důchodce, na krátký trasy elektro a když potom benzín. Škodovce ujel vlak a toyotu s hybridem nikdo už nedohoní, třeba já si nedovedu představit, že důchodce bude plánovat dojezd elektro GO.
nebo lehce ojetý větší vůz, jinak souhlas...
1. TPCA nie je automobilka - je to vyrobny zavod pod hlavickou pravneho subjektu, ktory vyraba auta pre tri automobilky.2. Samostatny zavod v EU ma pre Toyotu velky vyznam. Vyroba v Britanii bude skor ci neskor ovplyvnena Brexitom.
Přesně tak, nemluvě o tom, že teď se rozjela ve Walbrzychu výroba hybridních převodovek a taková výroba nové corolly by pak v Kolíně dávala ještě větši smysl, protože za pár let to budou max. 2h po dálnici.
To asi nedopadne, protože linky v TPCA jsou postaveny na maximální velikost 4,2m, tudíž spíš to vypadá, že by se tam v budoucnu přesunul Yaris (který se tam už i úspěšně otestoval - vyrobitelnost) a do Francie by se dalo něco většího. Nezapomeňte, že Toyota má výrobní závod v Evropě ještě v Turecku (Adapazari), kde právě vyrábí Corolly a Aurise (který nyní končí bez náhrady).
Já mám Auris 2017 a ten je vyroben ve Velké Británii. V Turecku se nevyrábí (kdysi tuším ano).
A co se týče TPCA, tak si myslím, že to dopadne tak jak říkám. Protože ve Francii nestíhají vyrábět Yarise a za max 2 roky má přijít nová generace. Otázka je co tam dále plánují, když jsou v současné době populární malé crossovery.
Turecko je mimo EU.
No nepovídej.... , psal jsem, že vyrobní závod Toyoty v Turecku je v evropě. Od kdy Turecko nepatří do evropy?
97% Turecka je v Asii. Geograficky tedy patří do Asie. Myšlením a mentalitou lidí a politiků pak rozhodně patří do Asie.
A jak víš, kde končí Evropa? Kde je Kazachstán? A je přitom v Evropě.:-))
+ historii (Ataturk svetla vyjimka).
A Turecko samozřejmě také není součástí EU, i když o tom mohutně vyjednává. Jenže s chováním toho šaška Erdogana to na velké vítězství nevypadá.
Jen poznámka, že Autis přece nekončí. Bude se jmenovat Corolla.
Auris končí. Jen v Evropě se prodával Auris a všude jindě ve světě zas jen Corolla.
Auris je hatchback a corolla je sedan. Jako favorit a forman.
Akorat ze Auris byl i v kombu ;-)
To je radosti v koncernove redakci!
Proč není v nadpisu raději CTRL C CTRL V ? Jaký je zdroj informací toho stávajícího nadpisu ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.