Kolínská automobilka TPCA se rozpadá! Celý podíl prý odkoupí Toyota

24 komentářů

Jan
26. listopadu • 7:24

Ještě koupím na jaře Aygo a pak už mně to je jedno. Pro manželku do práce a po městě to bude ideální a mám klid na 15 let.

123ajeto
24. listopadu • 21:51

No, ty předražené pojízdné nákupní tašky už asi netáhnou.
Měli by si uvědomit, že zisk se dělá obratem, ne cenou jednoho kusu!

Zaměstnanec TPCA
24. listopadu • 13:13

Lidi já se jen musím smát. Zas se projevilo pravidlo, že zaměstnanci vědí vše jako poslední :-D Ale tak to již funguje od začátku. Odchod PSA? Většina zaměstnanců by to jen uvítala.

bzzz
24. listopadu • 14:19

Taky se smeju. Z nadpisu jsem mel pocit, ze treba pada strecha nebo zdi ;-)

Jim
23. listopadu • 17:40

Tyhle bonbóny nejdou na odbyt. Rostou důchody a penzisti už kupují větší auta.

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 11:16

a proto frantíci odcházejí a budou tam japonci dělat speciály pro důchodce, na krátký trasy elektro a když potom benzín. Škodovce ujel vlak a toyotu s hybridem nikdo už nedohoní, třeba já si nedovedu představit, že důchodce bude plánovat dojezd elektro GO.

Jiří
23. listopadu • 18:57

nebo lehce ojetý větší vůz, jinak souhlas...

Joe Doe
23. listopadu • 12:16

1. TPCA nie je automobilka - je to vyrobny zavod pod hlavickou pravneho subjektu, ktory vyraba auta pre tri automobilky.2. Samostatny zavod v EU ma pre Toyotu velky vyznam. Vyroba v Britanii bude skor ci neskor ovplyvnena Brexitom.

ads
23. listopadu • 12:34

Přesně tak, nemluvě o tom, že teď se rozjela ve Walbrzychu výroba hybridních převodovek a taková výroba nové corolly by pak v Kolíně dávala ještě větši smysl, protože za pár let to budou max. 2h po dálnici.

douda78
23. listopadu • 12:57

To asi nedopadne, protože linky v TPCA jsou postaveny na maximální velikost 4,2m, tudíž spíš to vypadá, že by se tam v budoucnu přesunul Yaris (který se tam už i úspěšně otestoval - vyrobitelnost) a do Francie by se dalo něco většího. Nezapomeňte, že Toyota má výrobní závod v Evropě ještě v Turecku (Adapazari), kde právě vyrábí Corolly a Aurise (který nyní končí bez náhrady).

Jan
26. listopadu • 7:21

Já mám Auris 2017 a ten je vyroben ve Velké Británii. V Turecku se nevyrábí (kdysi tuším ano).

douda78
23. listopadu • 16:30

A co se týče TPCA, tak si myslím, že to dopadne tak jak říkám. Protože ve Francii nestíhají vyrábět Yarise a za max 2 roky má přijít nová generace. Otázka je co tam dále plánují, když jsou v současné době populární malé crossovery.

Joe Doe
23. listopadu • 14:47

Turecko je mimo EU.

douda78
23. listopadu • 16:27

No nepovídej.... , psal jsem, že vyrobní závod Toyoty v Turecku je v evropě. Od kdy Turecko nepatří do evropy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
23. listopadu • 20:27

97% Turecka je v Asii. Geograficky tedy patří do Asie. Myšlením a mentalitou lidí a politiků pak rozhodně patří do Asie.

Jirka_1
24. listopadu • 17:51

A jak víš, kde končí Evropa? Kde je Kazachstán? A je přitom v Evropě.:-))

bzzz
24. listopadu • 14:18

+ historii (Ataturk svetla vyjimka).

mpolan
23. listopadu • 20:29

A Turecko samozřejmě také není součástí EU, i když o tom mohutně vyjednává. Jenže s chováním toho šaška Erdogana to na velké vítězství nevypadá.

a
23. listopadu • 13:50

Jen poznámka, že Autis přece nekončí. Bude se jmenovat Corolla.

douda78
23. listopadu • 16:24

Auris končí. Jen v Evropě se prodával Auris a všude jindě ve světě zas jen Corolla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdfrewq
23. listopadu • 20:26

Auris je hatchback a corolla je sedan. Jako favorit a forman.

bzzz
24. listopadu • 14:16

Akorat ze Auris byl i v kombu ;-)

pan Michaelis
23. listopadu • 11:31

To je radosti v koncernove redakci!

neodborník
23. listopadu • 10:40

Proč není v nadpisu raději CTRL C CTRL V ? Jaký je zdroj informací toho stávajícího nadpisu ?

Doporučujeme

Články odjinud