Kolínská automobilka TPCA se rozpadá! Celý podíl prý odkoupí Toyota

neodborník  |  23. 11. 2018 10:40

Proč není v nadpisu raději CTRL C CTRL V ? Jaký je zdroj informací toho stávajícího nadpisu ?

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  23. 11. 2018 11:31

To je radosti v koncernove redakci!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 11. 2018 12:16

1. TPCA nie je automobilka - je to vyrobny zavod pod hlavickou pravneho subjektu, ktory vyraba auta pre tri automobilky.

2. Samostatny zavod v EU ma pre Toyotu velky vyznam. Vyroba v Britanii bude skor ci neskor ovplyvnena Brexitom.

Odpovědět  |   | 
ads  |  23. 11. 2018 12:34

Přesně tak, nemluvě o tom, že teď se rozjela ve Walbrzychu výroba hybridních převodovek a taková výroba nové corolly by pak v Kolíně dávala ještě větši smysl, protože za pár let to budou max. 2h po dálnici.

Odpovědět  |   | 
douda78  |  23. 11. 2018 12:57

To asi nedopadne, protože linky v TPCA jsou postaveny na maximální velikost 4,2m, tudíž spíš to vypadá, že by se tam v budoucnu přesunul Yaris (který se tam už i úspěšně otestoval - vyrobitelnost) a do Francie by se dalo něco většího. Nezapomeňte, že Toyota má výrobní závod v Evropě ještě v Turecku (Adapazari), kde právě vyrábí Corolly a Aurise (který nyní končí bez náhrady).

Odpovědět  |   | 
a  |  23. 11. 2018 13:50

Jen poznámka, že Autis přece nekončí. Bude se jmenovat Corolla.

Odpovědět  |   | 
douda78  |  23. 11. 2018 16:24

Auris končí. Jen v Evropě se prodával Auris a všude jindě ve světě zas jen Corolla.

Odpovědět  |   | 
asdfrewq  |  23. 11. 2018 20:26

Auris je hatchback a corolla je sedan. Jako favorit a forman.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 14:16

Akorat ze Auris byl i v kombu

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 11. 2018 14:47

Turecko je mimo EU.

Odpovědět  |   | 
douda78  |  23. 11. 2018 16:27

No nepovídej.... , psal jsem, že vyrobní závod Toyoty v Turecku je v evropě. Od kdy Turecko nepatří do evropy?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 11. 2018 20:27

97% Turecka je v Asii. Geograficky tedy patří do Asie. Myšlením a mentalitou lidí a politiků pak rozhodně patří do Asie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 11. 2018 20:29

A Turecko samozřejmě také není součástí EU, i když o tom mohutně vyjednává. Jenže s chováním toho šaška Erdogana to na velké vítězství nevypadá.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 14:18

+ historii (Ataturk svetla vyjimka).

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  24. 11. 2018 17:51

A jak víš, kde končí Evropa? Kde je Kazachstán? A je přitom v Evropě.

Odpovědět  |   | 
douda78  |  23. 11. 2018 16:30

A co se týče TPCA, tak si myslím, že to dopadne tak jak říkám. Protože ve Francii nestíhají vyrábět Yarise a za max 2 roky má přijít nová generace. Otázka je co tam dále plánují, když jsou v současné době populární malé crossovery.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 11. 2018 07:21

Já mám Auris 2017 a ten je vyroben ve Velké Británii. V Turecku se nevyrábí (kdysi tuším ano).

Odpovědět  |   | 
Jim  |  23. 11. 2018 17:40

Tyhle bonbóny nejdou na odbyt. Rostou důchody a penzisti už kupují větší auta.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  23. 11. 2018 18:57

nebo lehce ojetý větší vůz, jinak souhlas...

Odpovědět  |   | 

a proto frantíci odcházejí a budou tam japonci dělat speciály pro důchodce, na krátký trasy elektro a když potom benzín. Škodovce ujel vlak a toyotu s hybridem nikdo už nedohoní, třeba já si nedovedu představit, že důchodce bude plánovat dojezd elektro GO.

Odpovědět  |   | 
Zaměstnanec TPCA  |  24. 11. 2018 13:13

Lidi já se jen musím smát. Zas se projevilo pravidlo, že zaměstnanci vědí vše jako poslední Ale tak to již funguje od začátku. Odchod PSA? Většina zaměstnanců by to jen uvítala.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 14:19

Taky se smeju. Z nadpisu jsem mel pocit, ze treba pada strecha nebo zdi

Odpovědět  |   | 
123ajeto  |  24. 11. 2018 21:51

No, ty předražené pojízdné nákupní tašky už asi netáhnou.
Měli by si uvědomit, že zisk se dělá obratem, ne cenou jednoho kusu!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 11. 2018 07:24

Ještě koupím na jaře Aygo a pak už mně to je jedno. Pro manželku do práce a po městě to bude ideální a mám klid na 15 let.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

včera | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A