Hm no mne sa zda ze existuje nepriama umernost medzi urovnou 'zakladu' a sumou priplatkovych vybav. Nemyslim nejake uplne exaktne spocitanie, ale tomu pocitu sa nevyhnem. Znaci, ze cim chudobnejsi zaklad a drahsie (presnejsie predrazene) priplatky, tym viac je dotycny oholeny (rozumej oj.bany). Ked si spocitame k tomu este rovnake (len inak prefuknute) motory (na co v podstate doplaca zase len zakaznik), potom mi tam vychadzaju prave tie znacky, ktore tam su.
zase len reklama pre volkswagen ,nuž podla toho na ktoré auto,v Bratislave vyrábaju superdrahé autá ako VW porsche,tuareg,tiguan,ale aj na malom citigo može byť dosť pekný zisk..a kadejeké fintičky- ked VW dáva aspon 80% spoločných dielov do svojich derivátov...+lacná pracovná sila+celkový počet predajných aut,ved ked napr dáva do svojich simply cleverlen jeden klakson tzv jednohlasný klakson už na tom ziska peníze,alebo ked pravé spatné zrkadielko je mensie ako lavé etc etc ked kadejaké náhrad.dieliky sa výrabaju po dedinách a mestečkách za lacný peniaz...asi to si nezaráta do oficialneho zisku...čiže aj hodnotenie by malo isť automobilkám aspon trochu podkožku...:-/
marze z vyroby je jedna vec a marze z prodeje druha...
Buď jsem pod vlivem já nebo někdo jiný.Tyto staré články jsou aktualizovány nebo proč?Ale i přesto,zisk škodovky 15 miliard je málo nebo moc.Nejsem ekonom.Škodovku bych si koupil,jsem patriot,ale za ty prachy....!!!!????
Nuž najlepšie by bolo keby každý štát si vyrábal doma autá tak ako to robi už len Subaru,vyrobí ich do 150 000 do celého sveta a sú kvalitné ja mám len obyčajné 1.5 vagon125 000 km a menil som len brzdné doštičky! česi nech odkupia skodovku od NemcovSeat tiež od nemcov,Beently,bugatii, Audi nech sa tiež vykupi od Volkswagenu etc..a nie že ventily a kedajeké suciastky vyrábaju v Sahách do VW a BMW ,alebo v susednej dedine ten kožený vrchnák do BMW ! potom sa mi sťažuje servisák,že nepasuju sučiastky nap aj kolesá na skodovku tak ako v originalnom subaru!! hehe!!:-);-)B-]
čili volkswagen a la Porsche a ostatné deriváty ,len nenapísali kolko stoji v skutočnostiv závode jedno auto!!B-] to ostáva TABU!B-]
Redakce zapomněla uvést zásadní infrmaci. Kolik vydělá na jednom voze Škoda, domácí značka... proč asi? No protože vydělá méně, než nepřítel Hyundai...Stačí hledat podobný článek na Auto.czNo, zde je vidět, že do místních pisálků leje WV ještě o něco více, než do těch na Auto.cz (kde je zvracící smajlík?)
A proč neklikneš na druhou kapitolu článku? Hlavně že hned redakci obviňuješ, troubo.
Ta skodovka se mne nejak nezda ... zvlast kdyz se bere v potaz priplatkova vybava .. ktera mi prijde zrovna u Skodovky velmi premrstena ... leda ze by se ji az zase tolik neprodavalo .. tyhle cisla jsou navic cisla co rekne automobilka? ,.. nebo je to nejak overene ..
no musim to vzit zpatky :) dival sem se na internet a vypada to, ze cena vybavy snad sla trochu dolu .. a hlavne uz to pri zaskrtnuti polozky nechce dalsi 3 veci ( kdy pak cena docela naskakuje) poskladal sem si pekne RS kombik .. ale 850 tisic je docela dost .. zvlast kdyz to ma "jenom" 2.0 162kw ... je pravda, ze za tyhle penize clovek asi zadnou "raketu" nekoupi ... a skoro si rikam, ze driv by mne podobna Skodovka vysla na mega .. takze fakt dost mozna ty ceny sly dolu !!! ... ale nesleduji to tak casto, a uz vubec si to nezapijusu/nepamatuju
miluju statistiky :-) hlavně ty, co si sám muzu zflalšovat. Už výpočet a jeho metodika ... podstatou je , co vše se do zisku / nakladu na auto počítá ... třeba náklady na úroky a jistinu na testovací dráhu , fabriku v indii , platy představenstva a dividendy od dcery k matce , vyházené stovky milionů ( rozuměj bez zdanění vyvedené ze společnosti ) za reklamu , marketing, PR aktivity , vývoj aplikací a her pro ios a android pro věrné zákazníky a dalších x nesmyslných aktivit . Také , zda-li jsou započteny nejenom náklady na držení záruky a naopak dlouhotrvající zisky z prodeje origo ND atd .. To , že například Shade "vydělá" na jednom autě pouze 18.000 tisic je přitazene za vlasy . Ale pokud delam statistiku z nesmyslnych cisel , musi mi take nic nerikajici nesmysl vyjit.
Ešteže to držia silný hráči,inak by sme si na SK a CZ iba individuálne objednávali vozy :-))Ale tak postupne to pôjde dole celé,pretože EU sa vydala cestou muchy ktorá si chce sadnúť hocikde :-)) no tak prifrčí aj do pavúčej siete čo je jej koniec :-D Aká je sprostá,aj mucha aj EU..
Líbí se mi jak se v jednom odstavci dočteme že výrobci se snaží tlačit náklady co nejníže a v dalším odstavci konstatují že Evropa není lukrativní trh.Pokud v Evropě klesá počet lidí schopných si vydělat na nové auto, tak si ho prostě nekoupí. Výrobci sice ušetří, ale neprodají.. => "kolaps kapitalismu v přímém přenosu"
Tvůj příspěvek spíš patří na nějakou socanskou-komoušskou schůzi. Ty "kolapse" :-))
Pane Jorg, mýlíte se.Politika mne již nějaku dobu vůbec nezajímá. (před tím jsem měl spíše pravicové názory)Není zde totiž relevantní systém řízení zemí/provozů, ale fakt že je opět zneužit.Tak jako ten co jsme tu měli před ním - jak vy říkáte "socansko-komoušský" :o) Jsem přesvědčený až se rozloží kapitalismus a nebude už komu prodávat (nejen auta), systém který bude následovat bude znovu atakován lidmi snažící se ho zneužít - parazitovat."Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory...." - JdCPěkný den..
Jenže má dost nepříjemnou pravdu. A to není o socanech.
Aspoň je vidět, že u VW platíte opravdu za auto a u Toyoty za zlatý sushi hůlky pro akcionáře :-P
VW má prostě nižší produkutivitu práce chytráku
Myslím, že tie "zlaté paličky"predsa len viac ocenia ocenia majitelia toyoty práve u tých starších aut. Tam figuruju 3-4 toyoty v prvej desiatke prakticky u všetkých vekových kategorii , oproti l-2 vw... Na autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-statistiky-spolehlivosti-aut/n2795-TUV-Report-2013-statistikam-spolehlivosti-kraluji-Volkswagen-Polo-Toyota-Prius-aB-]
Vůbec jsem ten tvůj příspěvek nepochopil a to mi slovenština většinou nedělá takový problém....:-D
toyota sa pokladá skor za drahšiu ako lacnejšiu značku - alebo sa mýlim? Konkrétne Toyota pri testovaní sučiastok si objednáva oproti "bežným" značkám skušobné testy s niekolkonásobne vyššími opakovaniami spolahlivosti sučiastky . Pretože figuruju v spolahlivosti aut na popredných miestach tak ich autá logicky majú vyšiu "pridanú" hodnotu a teda majitelom a akcionárom pochopitelne prinesú vyšší zisk . Kapišto ? B-]
No, abych řekl pravdu, tak já jsem Toyotu vždycky vnímal spíš jako středně drahou značku. Jejich spolehlivost je podle mě dána tím, že používají sice osvědčené, ale zastaralé koncepce.Tím, že použijí prověřené a vyzkoušené technologie se mohou dostat na ceny konkurence při výrazně snížených nákladech za vývoj. A proto na tom mají takové zisky. Tak bych to viděl já.
Jasně, nové technologie umí jen VAG, např. lešenářská trubka vzadu u G7, to je vyspělost!
Podle meho nazoru Toyota rozhodne nepouziva zastarale technologie. Pouze proverene a jiste. To, ze napr. VW zacali s TSI motory, ktere jsou rapidne materialove poddimenzovane, vydrzi doslova prd, porad neznamena, ze jsou na spicce vyvoje. On totiz normalne uvazujici clovek si koupi auto, o kterem predpoklada, ze neco vydrzi a diky tomu(samozrejme nejen diky tomu, to je jen jeden z aspektu) si ho i trosku vazi zvykne si na nej. Poruznu "preturbene" a preplnovane maloobjemove injekcni strikacky, byt s lepsi kulturou chodu a dynamikou, vcetne spotreby, nevydrzi ani pul toho, co klasicke atmosfery. Myslim si, ze je lepsi auto spolehlivejsi a trvanlivejsi, kteremu clovek muze dele verit, nez narychlo spichnute trendovky se spoustou elektroniky, ktere je nutno prodavat po par letech a diky tomu je jejich tzv. ekologicnost mimo misu. Dokonce hur, nez u vyse zminenych aut, ktera si clovek koupi jednou a vydrzi mu o dost dele. Vubec cela ta evropska "ekologicnost" je demence non plus ultra ...
není to pouze otázka osvedčených komponentů. Dnes je trend hledat cestičky kde ušetřit v průběhu životního cyklu. Pokud se nějaká součástka projeví jako předimenzovaná vůči zbytku a nějaké definované životnosti, mají výrobci snahu její cenu a tím i životnost snížit. Po svých subdodavatelích také požadují iniciativu v tomto směru. Mistrem v tom jsou evropské automobilky v čele s VW. Japonci a především Toyota toto neprovádí s tím, že přece nebudou měnit to co funguje.
ke komponentům:-prožil jsem velké zklamání s Imprezou-po 5 ti letechasi jako MB 1000 po pěti letech- kastla dobrá,motor taky,ale zespodašrouby, plechy, závlačky,oka,podložky atd-rozpuštěné- ČÍNSKÉ !!Přede mnou byl na technické CX7 Mazda,před ní Santa fe- všichni jsme natom byli stejně-technik říkal,že asiati berou spojovací a pomocné díly z číny a pak to tak vypadá- údajně jedině německé auto- i ta toyota prý je na 2 roky...........
Tak tohle je asi ta největší hromada lží co jsem o autech kdy slyšel....je to typickej příklad zatvzelosti proti tomu na co nemám...Manželka má Legacy a najeto 417 000 km bez poruchy a na technickou jezdím na blint bez přípravy...Mám Mazdu 6 a tam asi není co říct...podle několikerých testů německého autobildu na 100 000 km je to nejspolehlivější auto planety...měl jsem dvě Mazdy 626...opět absolutní spolehlivost...Bratr má CX 7 a když to v servisu srovnáváme s např. s Touaregem nebo jiným SUV tak absolutně bez vůlí...a všechno suché bez kapičky oleje...Mluvím o autech který mají najeto třeba 200 000 km protože nový auta jsou tak nějak v pohodě všechny..
tohle jsou fakta !!- Impreza 2,5 wrx , rv 2008,všechno super,ale po 1 roceprvní rez kupodivu uvnitř šrouby jenom pravé sedačky-prý nějaké bludné proudyPo 20 000 kotouče pryč všechny čtyři.Matice na kolech rozpuštěné po 3 letech./jezdím ovšem denně v zimě/.Ale u hyundaie ne/ 2x getz,1x Coupe 2,7/Výfuk na impreze OK,ale závěsná oka- ta céčka- rozpuštěná.Po dalším roce znovavšechny kotouče./asi předimenzovaný motor- pomalu tomu stoupá výkon/Baterka 3 roky/ poddimenzovaná/Manželka má Forestera,tam to není tak hrozné,zespoda plastové krytí,ale totéž- první rok šrouby u sedačky vpravo zrzavé,/prý bludné proudy/v 10000 kotouče pryč, po 2 letech rozpuštěné šrouby u kol.Výfuky OK, kupodivuaž výborné,je na nich nějaká barva, ale ty oka za 2 roky rozpuštěné,taktéžmatice, závlačky, objímky, podložky atd.Motory OK.Ta CX 7 předemnou na technické měla totéž dle technika/myslím ty drobnosti/a exhalace-prý strašně žere,poslední vstřik je prý po výbuchu na ochlazení pístubenzinem-tím stoupá spotřebaNejvíc mi vydržel H Coupe 2,7- matice mají chrom po 7 letech, baterka 8 rok OKprvní rez asi v 5 letech přímo podvozek-závěsy,tlumiče-celkem obvyklé.Ovšem při drobné opravě jsem narazil na dobrou zajímavost- všechny šroubybyly na stoupání zakáplé olejovou barvou z výroby- zkoušel jsem i jinde-skoro všude.Starý dobrý trik.
no ja nemám Imprezu na machrovanie mám len 1.5 mám 136 000 km-5 ročné.. a menil som len brzdové doštičky po 110 000 km iné nič..teraz som namontoval plyn vyasfaltoval spodok aj preventívne..zatial zaklepem iné nič...len výmena oleja filtre etc etc za nejakých 110 eur...v autorizovanom servise..:-P
Nic proti, ale na jaře jsem viděl Mazdu 6 první generace, první majitel, údajně garážovaná, s nájezdem jen 80 000 km, kabina nádherně čistá, udržovaná, ale skrz blatníky šly prostrčit ruce, jak byly rezavé a děravé. Věřím, že dnes je to již jiné a Mazda se poučila s antikorozní ochranou. Tahle by ale technickou určitě neprošla.
Mám outbacka a po šesti letech je ze spoda jak nový, skoro mě to udivuje. Bo o tom, že někteří je mají ze spodu rezavé jak liška, už jsem slyšel.
Absolutne sa nedá suhlasiť s tvrdením, že Toyota používa "zastaralé" koncepcie a ani si nemyslím že by znižovali náklady na vývoj . Naopak , prinášajú netradičné vývojové koncepcie . Určujú trendy , z minulosti napríklad prví prišli so segmentom SUV v podobe RAV . B-]
Nechci bejt puntičkář ale první SUV bylo Subaru Outback....vlastně dalo vzniknout této kategorii...Jinak souhlas že Automobilky jako je Toyota...Mazda nebo Subaru dělají auta...to co dělá ww nebo dokonce škodovka je k smíchu a pořizují si to většinou lidé kteří o autech nemají přehled a nebo to prostě neřeší...Takovej klasickej čech s ponožkama v sandálích je typickej majitel oktávky za čtvrt mega...přitom za ty peníze už je fakt aut...jenže žijeme v Čechách v postfavoritový a postfeliciový době a jsme naučený kupovat to co nám němci nahustí do hlavy že je pro nás nejlepší...
Toyota si s technikou hlavu neláme, protože je jí evropský trh, kde se honí každý gramík CO2 úplně ukradený a je pro ni podřadný. Toyota možná vymýšlí nové věci, ale jediný kde je to poznat jsou možná tak Prius a Lexus. Zbylé modely postrádají cokoliv moderního. Pro evropana nic zajímavého - je to líné a žere to.
Michale:-) já mam octavii, a vživotě by mě nenapadlo vzít si ponožky do snadalu :-)
Oprava : Za třičtvrtě mega...:-)
Tvé vnímání neodpovídá skutečnosti. Toyota je dlouhodobě jeden z největších inovátorů celého automobilového průmyslu. V ročním hodnocení inovativnosti napsledy skončila druhá za Hyundai. Stačí se podívat, jaká auta jsou určena třeba pro domácí trh. Jsou často technologicky srovnatelná spíše s produkcí Lexusu než s malými a relativně levnými auty Toyoty, s nimiž se Evropan běžně setkává. Před lety Toyota začala zaplavovat svět hybridy, nyní se připravuje na spuštění výroby vozidel s palivovými články. A když už jsem jmenoval Lexus, tedy divizi Toyoty, není třeba připomínat všechna prvenství, která přinesl, ať již do jednotlivých tříd nebo do automobilového průmyslu jako celku.
U VW dotuješ multimilionářům Veyrony a velké odměny dělníkům :-P
Veyrona klidně dotovat budu :D Je to legendární auto.Navic Veyron není výdělečné auto, ale extrémě prodělečné... VW na každem vozu proděla mnoho milionů.
Inak si asi prvy blazon ktory rad zadotuje auto cloveku co peniaze doma prehadzuje vidlami (alebo si Veyrony kupuju bezne dochodcovia???). Navrhujem aby si rovno odovzdaval najblizsiemu milionarovy v okoli komplet svoj plat, urcite zadotujes rad aj mnoho inych zabaviek milionarov nie?
Já jsem, ty jantare řekl, že klidne budu z ceny sveho auta Veyronu:D Tim sem myslel jeho vývoj a výrobu. Ne miliardaru co si to chce koupit :;-)Ale chápu tu závist... žádná vaše oblibená automobilka nedokázala vyrobit takové auto
Ty přece jezdíš olítané šlupky po důchodcích, tak jaké řeči o dobrovolném dotování? :-D
Co třeba nákup originálních dílu? kam mysliš že ty prachy jdou? Trollečku.
Tak to máš opravdu pravdu! Originální díly na koncern z 99% vyrobeny v Číně jen obal je EU!:-D
Originální díly do 10+ let starého křápu? Ty jsi fakt Jerevan.
Jistě :-) jako mechanik je mam za nákupní cenu ;-) která je nižší než cena pro zákazníka :-)
Co je na Veyrone take legendarne? Supertazka ozruta kde sa efekt vykonu straca. Totoalne neprakticka hracka pre par vyvolenych. Samozrejme ze sa na tom preraba ale niekde tie straty zarobit musia a teda ten co si kupi trebars Golf cast z ceny "daruje" nejakemu miliardarovy co si kupi sice superdrahy Veyron ale ani tato super cena nepokryje naklady na jeho vyrobu a preto musi prispiet Golfista... Neskutocne legendarne.
Z 0-100 za 2.5s a výkon se vytrácí?:D Auto který má rekord pruměrný rychlosti 431km/h:D jo, rozhodně je to auto který se zapíše do historie.
Moje oblibena znacka je treba Ferrari a ti by dokazali vymacknout z 8litru, 16ti valcu a 4 turb trosku vetsi vykon, mozna by ty turba ani nepotrebovali na 1000koni, tusim ze uz v roce 2006 byla scuda co mela V8 4,3l a 510 koni x2= V16 8,6l 1020koni (6 deci navic oproti veyronu na to sere pes, vyssi spotreba nezajima kdyz mas na veyron).I na nordschleife kde je poznat kdo dela fakt rychly sportaky taky veyron moc extremne nezaperlil.Nissan GT-R ma +- stejnej cas na okruzich, pritom je cca 10 levnejsi a nepotrebuje k tomu obrovskej motor kterej je tomu veyronu maximalne k tomu aby jel tech 431km/h ve verzi SS (k tem 431km/h - cetl jsem vickrat ze pry je to stejne omezeny na 415 km/h kvuli pneumatikam ktery pry tech 431km/h nevydrzi). Me osobne Veyron nikdy nenadchnul a nenadchne, mozna az u pristi generace.To uz se me vic zamlouvaji veterani Bugatti a to jsem spis priznivcem modernich aut...Takze vyplaznout prachy za veyron znamena jen to ze si koupite neco co jede 431km/h (415?), vic nic. Veyron by mel byt za tu cenu a s takovym agregatem na okruhu (a asi i na dalnici) zabijak vseho co ma 4 kola, ale bohuzel to tak neni.Kdyz uz to maji prodelecny tak meli aspon zaplatit vyvoj na to aby to auto bylo trosku lehci a byli by prodelecni i tak, sice trosku vic ale lidi by z toho meli vetsi respekt(+lepsi casy na okruzich kdyz je to sportak) a na tech miliardach co vydelava VW jako vlastnik Bugatti by se to stejne ztratilo.I design bych cekal lepsi, treba carreta gt nebo enzo maji modernejsi/dynamictejsi design a jsou starsi.Podivejte se treba na tohle video co dokaze "malej soukromnik" proti legende, celkem razanti unik - ne klasika ze tomu ujede o naraznik...a je skoda ze majitel bugatky setril brzdy.http://www.youtube.com/watch...
Když zminuješ ty jiný značky, tak proč to teda neudělají?. Veyron je první "seriově" vyráběné auto, které překonalo hranici 400km/h. Když řekně Bugatti Veyron tak každej ví očem mluviš.Překonání 400km/h není jen otázka motoru, ale i převodovky či airodynamiky.Narážky na design u takového auta je trochu na hlavu... Tvar toho auta je maximalně podřízen dosažení maximalní rychlost.A Veyron vs GT-R? jasně:D GT-R má tvar podřízený přítlaku (moc krésné auto, to se musí nechat) ale uvědom si, že veyron váží více jak 2 tuny... a víš co ta hmotnost dělá v zatáčkách? Taky to není auto na okruhy.
Poviem ti preco to robia. Cital som zaujimavy rozhvor s niekym z koncernu VW a oni si preratali, ze tie peniaze investovane a zadotovane do tohto auta im robia tak velku reklamu ze sa im to proste oplati a miesto toho aby isli do F1 radsej budu sypat prachy sem. F1 je velka sutaz a vela ludi pozna tie teamy ale Veyron poznaju aj uplny neznalci a pripadne aj zeny a to je to o co im ide. Dokonca je to lacnejsie ako zivit cely team F1. Dava mi to zmysel. Toto bola viacmenej istota. Zober si, ze najvacsia automobilka na svete (2009) - Toyota isla do formuly, nasypala tam neskutocne prachy a nic z toho. Oni do Veyronu dali par desiatok ''míču'' a teraz o nom vsetci hovoria.
Co to je ta airodynamika?
Ježis:D Tak jsem se upsal no... napiš si to hned na facebook... bože.
Ano, legendární. Už můj děda o něm vyprávěl :-)
VW dává "velké odměny dělníkům" - né akcionářům??To je legrace???
Není."Zhruba 90.000 zaměstnanců šesti západoněmeckých továren automobilového koncernu Volkswagen dostane za loňský rok rekordní odměnu 7500 eur (zhruba 186.000 Kč).Rekordní odměnu oznámil personální ředitel VW Horst Neumann a šéf závodní rady Bernd Osterloh. V předchozím roce činila odměna 4000 eur. „Mužstvo Volkswagenu předvedlo skvělý výkon, což se každému tarifnímu zaměstnanci vyplatí,“ řekl Neumann. Podle Osterloha by měla být odměna rovněž motivací k dalším výkonům. „Naše nejdůležitější projekty pro budoucnost právě přicházejí,“ uvedl Osterloh.Agentura DPA upozornila, že zhruba 45.000 německých zaměstnanců luxusní divize Audi dostane jako odměnu za loňský rok dokonce 8251 eur (204.000 Kč), což je rovněž nový rekord. "http://www.auto.cz/audi-500-zapadonemecti-pr... ...
Ale tak jim to zase nezáviďte. Na Německé poměry jsou to tak dva až tři měsíční platy no.
..to jsem nevěděl. Děkuji za inormace a tip, kam poslat svůj životopis :o)D.
Ještě je třeba připomenout, že již několikrát byla řešena přezaměstnanost ve WV, to rozhodně Japonci netrpí. Nějaký rok nazpět byla někde statistika kolik lidí vyjde na jedno vyrobené auto v automobilkách a mám pocit jestli to WV dokonce nevyhrál.
Ještě přidám tohle, sice to není to co jsem myslel a je to dva roky staré.http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml... A ještě jeden údaj. Každý zaměstnanec Fordu po přepočtu za rok vyprodukuje 34 aut, na jednoho zaměstnance GM připadá dokonce 42 aut a u VW to je pouze 18.Šéf institutu Ferdinand Dudenhöffer proto říká: "Pokud by Volkswagen dosahoval stejnou produktivitu jako Ford, pak by se svými 450 000 zaměstnanci musel prodávat ne 8,1 milionu aut ročně jako vloni, ale 15,1 milionu vozů.
Má tento statistický údaj nějaký praktický užitek pro zákazníka ? Třeba levnější auto ?
Naštěstí má VAG věrné olizovače plastů. A vo tom to je!
Tak, tak, Revan_21 je i okusuje.
Aspon neolizuju prdele kiistum a hundajistum, MIRECKU!
A započítal někdo do toho vývoj? Asi ne co?
Asi ano, podle všeho prostě vezmou z výsledovky zisk automobilky a vydělí jej počtem vyrobených/prodaných aut. To by v tom byl pak započítán i vývoj.
V zisku uz naklady nie su.Ziska = vynosy - naklady
Ale ci ide o cisty zisk po zdaneni.
Novida:D Není to tak dlouho co mi někdo "vysvětloval" proč jsou korejci tak levní... Že prý na nevydělávají - nemají na něm takovou přirážku jako ostatní automobilky (myslim normální).Řekl bych, že to tak není.
Korejci levní? No já nevím. Stačí si odskočit na nějakej konfigurátor a jeden valí oči. Nedávno jsem si nakonfiguroval i30tku podle mojí oktávky. Nic moc výbava, nafťák, tempomat, 4zónový klima, dešťový čidla, 6ti kvalt....běžný věci. Oktávka mně stála 750 tisíc. A i30? Světe div se, "levnej" korejec naskočil na 570 tisíc. A to jeho motor byl ještě o drobíček slabší a výbavou, i přes nějaký pakety "elegance" stále zaostával.Osobně nemám proti korejcům vůbec nic, sám jsem měl dva, Sonátu v plný palbě a opačnej extrém, Accentíka. Stále jsem ale přesvědčenej, že jejich filozofie výroby aut, tedy ušetřit na materiálech, zcela nevymizela. I dneska, kdybych měl volit mezi i30 a oktávkou o 180 tisíc dražší, neváhal bych. (Můj názor - nenutím!! :)
180000kč navíc za škůdku s 2letou zárukou? Co si za těch 180k získal navíc oproti H?
Tak dát za plečku nižší střední třídy 750 tis. může opravdu jen zoufalec. :-) A ta čtyřzónová klima tu jízdní bídu nezachrání.. Nechápu, za tu cenu už se prodávají auta.
No co, škůdka na tom vydělala takových 250klacíků, proč někomu nevěnovat 250k, jen tak, Já kdybych měl prachy tak těch 250k klidně někomui věnuju, jen tak..nekecám ;-):-DB-]
HeH:-) zatim co ty máš plečku za 7,5 tis, co?:-) Protože nejvic kecu má vždy ten, co nic nemá.
pravil nejukecanější vopruz na autorevue:-D
Koukam že si něco napsal, vozpruz. ;-)
Ty budeš buď pěkný lhář, nebo pěkné tele (neumíš to s konfigurátorem a zatrhl jsi duplicitní výbavu, neznáš výbavu v paketech). Vyber si. Nějak si matně vzpomínám, že tuhle nic moc cenu jde docela těžko dosáhnout, jedině, že opravdu vybereš maximální výbavu a ne jak uvádíš. Tak jsem si to zkusil, jak uvádíš tu výbavu (nevím sice kdes sebral 4zónovou klimu), ale jinak v maximální výbavě, chybí jen automatická převodovka a možná nějaká drobnost, vyšla cena ve verzi kombi 558 990 Kč.Závěr tvého blábolu nebudu raději ani hodnotit.
Tak nevím kdo tady kecá. Když se kouknu do konfigurátoru, tak Octavia Combi 2.0 TDI Elegance s manuálem stojí 624.900,- Kč, ve výbave Ambition stojí 574.900,- Kč. Ceny bez případného dovybavení.
Co jako... Jako jeden z mála má rozumný pohled na věc... a hlavně bez naivity vidí, jak se věci doopravdy mají.
A jeje, napsat lživé informace je realita a rozumný pohled na věc? Zase ses předvedl.
Mluv za sebe, Mirečku.
Zase jsi servilní a nemáš žádné argumenty proti. Já neštěstí mluvím , přesněji píšu za sebe, ale ty jako škoda -fanatik také píšeš jen za sebe. Lež ničím neospravedlníš, ani svou hloupou připomínkou. Vlastně jaký autor, také názory.
Někdy je lepší mlčet, Mirečku:-) to by sis měl vzít k srdci ;-)Ty svoje lži ospravedlnuješ docela dobře :-)
Skoda je extremne nekvalitna proti Kii/Hyundai.Uz len tie 4 hviezdicky v crash testoch a nedostatocna zaruka ktoru ani neuznavaju.
OCtavia 5 hvězd, Rapid 5 hvězd, Superb 5 hvězd, Yeti 5 hvězd, Citigo 5 hvězd.A myslim že u neuznávání záruky se muže mluvit hlavně u korejcu
A kde ma bestceller Fabiu a Octaviu, II ta ma len 4, Roomster, Citigo by uz dnes nemalo atd.Skoda zaruky co citam na weboch neuznava.
Fabia nová ještě není. A nemužeš brát staré modely... protože požadavky, a dosahované výsledky pořád rostou. To co bylo pred 10ti lety na 5 hvězd, je ted na 3 hvězdy.
Kia mala vtedy 5 aj hyundai.Skoda predava auta so 4.
Piccanto 2011 4 hvězdy:D Hyundai H-1 3 hvězdy:D
S tebou uz nediskutujem. :-|
Děkuji :-) ani nevíš jako z toho mam radost :-*
hundaj I30, tuscon, sonata... všechno 4 hvězdy a stáří cca 5 let.Kia Carens 4 hvězdy- staří cca 5 let, carnival 4 hvězdy stejné staří, cerato 3 hvězdy (2006), Venga 4 hvezdy (2010)Už mě to nebaví dál vypisovat :-) ještě neco?
UZnava Skoda zaruky?Piste prosim sem do vlakna kto mate.Kazdopadne nema zaruku len povinne 2 roky teda urcite potrebuje na nej klamat.
:-D:-D:-D:-D Flamewaristy:D další hnup co chce být chytrej
Vyjadruj sa k veci alebo ta dam nahlasit redakcii ak to este raz spravis.
Skoda je proste nanic.Vedenie automobilky to tak chce. Chcu byt tecnologicky a konstrukcne zaostali, nechcu vynikat, len aby to dako islo.Take takzvane "ceske riesenie".
28000 prodaných vozu od začatku roku v čr nevyniká? Kia ani hundaj nemaj ani třetinu toho co škoda
Vzhledem ktomu že sis nadběhl stěma hvězdama v testech, tak to i chápu. Jasně jsem ti dokázal že nemáš pravdu :-)
Tak tohle je joke měsíce :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Myslis? Daj sa liecit.:-))
Ty se dej lečit. Pod tímhle máš jaký mají opravdový počet hvězd.
Skoda zaostva aj technologicky, napriklad v automatickych prevodovkach.Ta kvalita kontrukcie je dnes v Hyundai/Kia daleko pred Skodou.Takisto kvalita vyroby, kde ma Skoda oklamamnych Vietnamcov a Mongolov namiesto robotov.Myslim si ze ani konzervativny dizajn Skode nepomoze ziskat imidz solidnosti, ked su tie auta take uzke, dokonca sofera drbu do kolena radiom.Skoda by mohla jedine zaujat v nejakej oblasti ale presne to nerobi, snazi sa byt dokonca podpriemerna co znamena istu smrt. Aj teraz jej predaje klesaju za prvy polrok tu bol taky clanok na ihned.cz. Takze tak.Kia ma napriklad teraz v Ziline maximalnu vyrobu v historii.
Aha:D Už to chápu... ty jsi jen hnup co chce vyvolat flamewar... No commentA okolo továrny Kie v žilině jsem jel... Žádná sláva.
Že jsi flamewarista? :D Trapačku. Ty se vrat až budeš chtít inteligentní debatu o autech.
Staznost na registrovaneho uzivatela Revan 21, obtazovanie v diskusiach ziadost o zablokovanie konta.Tu v diskusii zacina na vecny pripevok zosmiesnovanim ad utokom na dikutujuceho:Tak tohle je joke měsícedalej pokracuje:ty jsi jen hnupa po upozorneni pokracuje dalej v osocovani:Že jsi flamewarista?Aj ini uzivatelia sa stazuju ze nie je vecny, a urazahttp://www.autorevue.cz/kolik-vydelaji-automobilk... ...
tak jsi mě nahlásil no, a co já stim jako. To nic nemění na tom, že to byla z tvé straný cílená provokace :-) Tebe mužu nahlásit z vyvolávání flamewaru :-)
a taky ze spamu :-)
Možná jsem to "levný" měl napsat do uvozovek :D
4zonová klima v oktávce? really?
Nauč se česky. Opravdu.
VW je v peknom srabe.Uz nema ani na vyvoj zadnej napravy. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.