Nevim naco resit nejakych par tisic za gumy, kdyz na ztrate hodnoty prisel tak o 2 miliony.
Sorry, to nepochopí nikdo, kdo takové auto ještě neměl. Až budeš mít, tak pochopíš. Mimochodem, tyto auta se kupují v 99 procent případů na firmy s odpočtem DPH. Takže dáš 20 procent ceny jako akontaci, to dostaneš zpět od státu a pak už jen platíš splátky. Nikdo z lidí, kteří si na takové věci vydělali poctivě a s určitou dávkou námahy, nechce zbytečně vyhazovat peníze do kanálu. Zajdi za majitelem Aventadoru S a řekni, že chceš padesát tisíc. Dá ti je? Můžeš oponovat, proč řeší nějakých padesát tisíc, když má miliony? Prostě ti lidé jsou už ze své podstaty spořiví a tuto radost si prostě udělali, protože mají rádi technologie, je a byl to jejich sen apod.
NIKDO pri smyslech ti neda 50 tisic jen tak, ani filantrop ;-)Nevim jak u nas ale tyhle auta se kupuji mj 'do garazi', aby se ukazalo ze na to mas, kvuli image. Na beznych silnicich nemaji sanci ukazat sve prednosti (nemluve o tom, ze se tam kolikrat nehodi). Proti fandovstvi - a to nezpochybnuji - stoji mraky medialne znamych (proflaklych) bezmozku, ktetri si tyto kocary porizuji ;-)
Když je tak spořivý, tak proč si kupuje tak nesmyslné auto?OK, jasně - proč ne, byl to jeho sen, tak si ho jednou pořídil.
Možná v ČR, v Dánsku a určitě i v mnoha jiných zemích ti takový vůz nedovolí finančák na firmu vůbec přihlásit.
V Dánsku a vůbec ve všech tady těch skandinávských zemích jsou s daněma apod. jak dementi..V tomhle je ČR ještě fakt zlatá.
Asi nevim na co reagujes. Ja se jen pozastavil nad tim, ze nekdo vypocitava kolik stoji rok provozu a 95% nakladu opomine.
Opice \ banány
Opice / Banány je stará pravda...Ale může být i zdánlivě drahá "Opice", která při správné (ne drahé) údržbě sežere jen akorát banánů..Pak jsou "opice", kerý tě sežerou každejch 10 000km na údržbě i na banánech :-D
Lambo nedává záruku? Protože jinak mu může být rozbitý kotouč ukradený... Výměna oleje, penumatik se dá udělat v garáži a není kvůli tomu nutné jezdit to autorizovaného servisu. Ze zvědavosti jsem koukl kolik stojí takový filtr a 1 tisíc v ne nejlevnějším obchodě mi nepřijde jako likvidační, když olej je taky za podobnou cenu jako na jakékoliv jiné auto. Pokud ovšem někdo neví co s prachama tak si to může nechat vyměnit v autorizáku za desítky tisíc:-)) Takže dokud se nerozbije něco co nejde jednoduše opravit tak se nemusíte bát, že by to mělo výrazně vyšší náklady než jaké máte u rodinného auta
To se pak hrozne dobre prodava, kdyz to bylo od zacatku servisovane u garaznika...
A v autorizaku tam lejou zlatej olej,ze? Myslim, ze stejnej jako v kazde garazi.
Ale vzdyt tady o olej vubec nejde ....Kdyz si koupis auto za pul milionu a od zacatku zahodis servisku a budes to servisovat u Lojzy za rohem, myslis ze to za par let prodas za stejne penize, jako auto s jasnou historii, ktere jezdilo jen do autorizaku? Kolik ztratis, par desitek tisic?A ted si zkus odpovedet jak dopadnes s autem za 5 mio, u ktereho kazdy tisic km navic extremne srazi cenu a u ktereho se striktne hledi aby bylo vse puvodni / originalni a jakykoliv zasah vcetne hloupe opravy defektu byl provaden jen certifikovanym servisem.
To máš pravdu, o tom žádná.
Tak, samozřejmě že spotřební věci typu olej,gumy atd. se mění u všech aut stejně.Jasně že na supersport se zadním pohonem (anebo pohonem 4 kol) ty gumy měníte i 3x za léto dle stylu jízdy a kol na okruhu.. Ale ani u Lamba není nutné k vůli tomu jezdit do autorizovaného servisu a hlavně tam ty díly a náplně kupovat! Co se týče "výměny CC kotouče" tak věřím, že to bylo uznáno na garanci / záruku když byl vůz nový.Takže to taky neplatil. Horší je pojištění, to platit musíte všude a v ČR vychází na supersporty ještě velmi dobře. Dá se pov+hav pojistka s 5% spoluúčastí udělat kolem 50-70 tis/rok.Ovšem problém samozřejmě nastává po uplynutí záruky..:-)
Mám auto v koncové ceně 3.6 milionu a po všech slevách a bonusech, jsem se 10 procentní spoluúčasti dostal na 70 tisíc ročně. Najel jsem přes milion kilometrů bez sebemenší nehody a přesto jsem se nedostal ani přes brokera ani přes samotné jednání s pojišťovnami níže. Těch 50-70 za supersport moc nechápu. Já jsem měl podepsanou objednávku na R8 (manželka mě donutila ji zrušit) a ještě někde mám kalkulaci na R8 od Allianz. Vycházelo to na cca 100 tisíc.
A který máš za 3,6m?? Tu M3? Nebo něco schováváš?! Přiznej se!!! :-D Ne,dá se dostat na pojistku na Hurracan kolem 70ti ale i za 100, jak říkáš... Jen nesmíš jednat s podobnýma zm*rdama jako jsou Broker a spol. Chce to mít vazbu na někoho kdo se dostane k vyšším slevám v pojišťovně. A je jedno jestli to bude Allianz, ta je super, nebo Koop, nebo ČPP...Česká ti možná dá taky něco slušnýho, ale budou tu škodu likvidovat 2 měsíce a zjišťovat cos měl ten den k obědu a k večeři..:-O
m4 poistena na 107 tis euro platim 2600eur rocne
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.