Kolik stojí roční provoz Lamborghini Huracán? Málo, dokud se něco nepokazí…

18 komentářů

abc
7. ledna • 18:50

Nevim naco resit nejakych par tisic za gumy, kdyz na ztrate hodnoty prisel tak o 2 miliony.

stealth01
8. ledna • 6:59

Sorry, to nepochopí nikdo, kdo takové auto ještě neměl. Až budeš mít, tak pochopíš. Mimochodem, tyto auta se kupují v 99 procent případů na firmy s odpočtem DPH. Takže dáš 20 procent ceny jako akontaci, to dostaneš zpět od státu a pak už jen platíš splátky. Nikdo z lidí, kteří si na takové věci vydělali poctivě a s určitou dávkou námahy, nechce zbytečně vyhazovat peníze do kanálu.
Zajdi za majitelem Aventadoru S a řekni, že chceš padesát tisíc. Dá ti je? Můžeš oponovat, proč řeší nějakých padesát tisíc, když má miliony? Prostě ti lidé jsou už ze své podstaty spořiví a tuto radost si prostě udělali, protože mají rádi technologie, je a byl to jejich sen apod.

bzzz
9. ledna • 13:42

NIKDO pri smyslech ti neda 50 tisic jen tak, ani filantrop ;-)
Nevim jak u nas ale tyhle auta se kupuji mj 'do garazi', aby se ukazalo ze na to mas, kvuli image. Na beznych silnicich nemaji sanci ukazat sve prednosti (nemluve o tom, ze se tam kolikrat nehodi). Proti fandovstvi - a to nezpochybnuji - stoji mraky medialne znamych (proflaklych) bezmozku, ktetri si tyto kocary porizuji ;-)

trader-krakra
9. ledna • 9:52

Když je tak spořivý, tak proč si kupuje tak nesmyslné auto?OK, jasně - proč ne, byl to jeho sen, tak si ho jednou pořídil.

Aladin
8. ledna • 9:02

Možná v ČR, v Dánsku a určitě i v mnoha jiných zemích ti takový vůz nedovolí finančák na firmu vůbec přihlásit.

pirata.della.strada
8. ledna • 13:04

V Dánsku a vůbec ve všech tady těch skandinávských zemích jsou s daněma apod. jak dementi..V tomhle je ČR ještě fakt zlatá.

abc
8. ledna • 8:37

Asi nevim na co reagujes. Ja se jen pozastavil nad tim, ze nekdo vypocitava kolik stoji rok provozu a 95% nakladu opomine.

jouda
7. ledna • 17:56

Opice \ banány

pirata.della.strada
8. ledna • 13:12

Opice / Banány je stará pravda...Ale může být i zdánlivě drahá "Opice", která při správné (ne drahé) údržbě sežere jen akorát banánů..Pak jsou "opice", kerý tě sežerou každejch 10 000km na údržbě i na banánech :-D

Neurotic
7. ledna • 15:23

Lambo nedává záruku? Protože jinak mu může být rozbitý kotouč ukradený... Výměna oleje, penumatik se dá udělat v garáži a není kvůli tomu nutné jezdit to autorizovaného servisu. Ze zvědavosti jsem koukl kolik stojí takový filtr a 1 tisíc v ne nejlevnějším obchodě mi nepřijde jako likvidační, když olej je taky za podobnou cenu jako na jakékoliv jiné auto. Pokud ovšem někdo neví co s prachama tak si to může nechat vyměnit v autorizáku za desítky tisíc:-)) Takže dokud se nerozbije něco co nejde jednoduše opravit tak se nemusíte bát, že by to mělo výrazně vyšší náklady než jaké máte u rodinného auta

abc
7. ledna • 16:17

To se pak hrozne dobre prodava, kdyz to bylo od zacatku servisovane u garaznika...

Zed
7. ledna • 17:13

A v autorizaku tam lejou zlatej olej,ze? Myslim, ze stejnej jako v kazde garazi.

abc
7. ledna • 17:43

Ale vzdyt tady o olej vubec nejde ....Kdyz si koupis auto za pul milionu a od zacatku zahodis servisku a budes to servisovat u Lojzy za rohem, myslis ze to za par let prodas za stejne penize, jako auto s jasnou historii, ktere jezdilo jen do autorizaku? Kolik ztratis, par desitek tisic?A ted si zkus odpovedet jak dopadnes s autem za 5 mio, u ktereho kazdy tisic km navic extremne srazi cenu a u ktereho se striktne hledi aby bylo vse puvodni / originalni a jakykoliv zasah vcetne hloupe opravy defektu byl provaden jen certifikovanym servisem.

Zed
7. ledna • 17:55

To máš pravdu, o tom žádná.

pirata.della.strada
7. ledna • 15:04

Tak, samozřejmě že spotřební věci typu olej,gumy atd. se mění u všech aut stejně.Jasně že na supersport se zadním pohonem (anebo pohonem 4 kol) ty gumy měníte i 3x za léto dle stylu jízdy a kol na okruhu.. Ale ani u Lamba není nutné k vůli tomu jezdit do autorizovaného servisu a hlavně tam ty díly a náplně kupovat! Co se týče "výměny CC kotouče" tak věřím, že to bylo uznáno na garanci / záruku když byl vůz nový.Takže to taky neplatil. Horší je pojištění, to platit musíte všude a v ČR vychází na supersporty ještě velmi dobře. Dá se pov+hav pojistka s 5% spoluúčastí udělat kolem 50-70 tis/rok.
Ovšem problém samozřejmě nastává po uplynutí záruky..:-)

stealth01
8. ledna • 7:02

Mám auto v koncové ceně 3.6 milionu a po všech slevách a bonusech, jsem se 10 procentní spoluúčasti dostal na 70 tisíc ročně. Najel jsem přes milion kilometrů bez sebemenší nehody a přesto jsem se nedostal ani přes brokera ani přes samotné jednání s pojišťovnami níže. Těch 50-70 za supersport moc nechápu. Já jsem měl podepsanou objednávku na R8 (manželka mě donutila ji zrušit) a ještě někde mám kalkulaci na R8 od Allianz. Vycházelo to na cca 100 tisíc.

pirata.della.strada
8. ledna • 13:08

A který máš za 3,6m?? Tu M3? Nebo něco schováváš?! Přiznej se!!! :-D Ne,dá se dostat na pojistku na Hurracan kolem 70ti ale i za 100, jak říkáš... Jen nesmíš jednat s podobnýma zm*rdama jako jsou Broker a spol. Chce to mít vazbu na někoho kdo se dostane k vyšším slevám v pojišťovně. A je jedno jestli to bude Allianz, ta je super, nebo Koop, nebo ČPP...Česká ti možná dá taky něco slušnýho, ale budou tu škodu likvidovat 2 měsíce a zjišťovat cos měl ten den k obědu a k večeři..:-O

michal pilat
9. ledna • 11:07

m4 poistena na 107 tis euro platim 2600eur rocne

Doporučujeme

Články odjinud