Kolik stojí roční provoz Lamborghini Huracán? Málo, dokud se něco nepokazí…

Pokud vás v kapse pálí přebytečné miliony a chcete je uložit do nějakého superauta, podívejte se na toto video. Možná vás překvapí, kolik postranních výdajů vyžaduje.

Na světě není moc lidí, kteří mají opravdu na to, pořídit si pravý supersport. Tahle koupě totiž není jen o samotném autě. Na takový vůz je prostě drahé úplně vše a i samotná údržba by možná zruinovala poměrně slušně i vydělávajícího člověka. 

Jeden youtuber, který si před rokem pořídil Lamborghini Huracan, vám poměrně datailně popíše, kolik stál rok s tímto miláčkem. Při jeho zakoupení měl najeto asi 1000 mil, tedy něco kolem šestnácti set kilometrů. Nyní tachometr ukazuje 37.015 kilometrů, což se za jeden rok zdá celkem dost.

Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Během této doby došlo k několika výměnám oleje, které se v přepočtu pohybovaly v cenách od deseti do třiceti tisíc korun za každou. Vše záviselo na místě, kde byl olej měněn, protože autorizovaný prodejce samozřejmě účtuje jinou hodinovou taxu než klasický garážový servis.

Dalším výdajem, se kterým se setká každý majitel podobného vozu, jsou pneumatiky. Jak při běžném, tak zvláště při okruhovém ježdění, dostává tahle část auta pochopitelně zabrat. Nová sada vás pak bude stát nějakých 30 tisíc korun, což není zas tak zlé. Opět ale záleží na tom, jaké obutí si vyberete.

Takto vypadá nehoda v rychlosti 322 km/h. Zázraky se však dějí

Takto vypadá nehoda v rychlosti 322 km/h. Zázraky se však dějí

Zatím jsme se pohybovali ještě hodně při zemi. Aby to totiž nebylo tak jednoduché, majitel během používání Huracanu objevil problém s pravou přední brzdou. A zde se pravdu nešetřilo, protože v autorizovaném servisu došlo na výměnu karbon-keramického kotouče, brzdových destiček a tak dále. Cena? Téměř 200 tisíc korun!

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků