Kolik stojí roční provoz Lamborghini Huracán? Málo, dokud se něco nepokazí…

Pokud vás v kapse pálí přebytečné miliony a chcete je uložit do nějakého superauta, podívejte se na toto video. Možná vás překvapí, kolik postranních výdajů vyžaduje.

Na světě není moc lidí, kteří mají opravdu na to, pořídit si pravý supersport. Tahle koupě totiž není jen o samotném autě. Na takový vůz je prostě drahé úplně vše a i samotná údržba by možná zruinovala poměrně slušně i vydělávajícího člověka. 

Jeden youtuber, který si před rokem pořídil Lamborghini Huracan, vám poměrně datailně popíše, kolik stál rok s tímto miláčkem. Při jeho zakoupení měl najeto asi 1000 mil, tedy něco kolem šestnácti set kilometrů. Nyní tachometr ukazuje 37.015 kilometrů, což se za jeden rok zdá celkem dost.

Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Vydal se s Lamborghini Countach do sněhové bouře. Dopadlo to podle očekávání

Během této doby došlo k několika výměnám oleje, které se v přepočtu pohybovaly v cenách od deseti do třiceti tisíc korun za každou. Vše záviselo na místě, kde byl olej měněn, protože autorizovaný prodejce samozřejmě účtuje jinou hodinovou taxu než klasický garážový servis.

Dalším výdajem, se kterým se setká každý majitel podobného vozu, jsou pneumatiky. Jak při běžném, tak zvláště při okruhovém ježdění, dostává tahle část auta pochopitelně zabrat. Nová sada vás pak bude stát nějakých 30 tisíc korun, což není zas tak zlé. Opět ale záleží na tom, jaké obutí si vyberete.

Takto vypadá nehoda v rychlosti 322 km/h. Zázraky se však dějí

Takto vypadá nehoda v rychlosti 322 km/h. Zázraky se však dějí

Zatím jsme se pohybovali ještě hodně při zemi. Aby to totiž nebylo tak jednoduché, majitel během používání Huracanu objevil problém s pravou přední brzdou. A zde se pravdu nešetřilo, protože v autorizovaném servisu došlo na výměnu karbon-keramického kotouče, brzdových destiček a tak dále. Cena? Téměř 200 tisíc korun!

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků