Mno, tady: https://www.euromotors.cz/pneuservis/... mě to vyšlo na 1000 Kč :))
Já byl na poslední chvíli před cestou na hory v pneuservisu na okraji prahy 9 www.prezouvanipneu.cz a platil jsem za komplet přezutí s vyvážením 17” alu 700 kč a ještě to bylo bez objednání. A rok předtím to samé přezutí v Kolíně za 1300 kč :-)
Já byl teď v Písku u firmy Bestdrive, značkového machra přes gumy Continental s německým majitelem. Přivezl jsem si svoje nové letní, samostatně nové disky a chtěl jsem zout zimní, na disky dát letní a obout. Také jsem u nich měnil olej s filtrem, olej i filtr svůj. Cena za půl hodiny práce, přičemž nepotřebovali nic svého z dílů? Nebudu vás napínat - 1576 Kč !!! A vedoucí mě říká, ať jsem rád, prý v ceníku mají ještě kontrolu gum, které nazouvají za 30,52 Kč za gumu. Co chtěli na nových gumách kontrolovat netuším, a tak jsem rád, že mě nezkontrolovali a nezpoplatnili kontrolu oleje v neporušeném balení. Opravdoví machří - půl hoďky práce za skoro šestnáct stovek, tak to neberte, vy pitomci, že?? :)
Taky si beres svoje pivo do hospody ? A maso na gulasek?
A ty si snad neberes do servisu svoje auto? Aneb ten primer pokulhava na obe nohy
Super zákazník. Přinese si do dílny svůj materiál a ještě by jim chtěl diktovat cenu za práci. Takové všude vítají s otevřenou náručí :-) :-) :-) Ty jsi určitě jeden z nich, viď, ty ťuldo !
Dobrý den, já také nakupuji pneumatiky online. Poslední dobou celá naše rodina objednává zde https://www.pneuok.cz/....
Mě přišlo v Náměšti nad Oslavou http://www.fiat-autoduda.cz/... přezutí pneu na 1750 Kč. Určitě nedoporučuji tady přezout. Hold když se někdo nezeptá předem na cenu tak pak je docela překvapen. Nebylo nutné se ptat když mě za posledních 12 let pokaždé stálo přezutí +/- 500 Kč.Chybami se člověk učí
1750 určitě nemohlo být pouze za přezutí, předpokládám že si naúčtovali další služby jako mytí disků, namazání nábojů, likvidaci starých pneu atd. Dal bych jim maximálně litr s tím, že jsem chtěl pouze PŘEZOUT.Na tento článek jsem narazil z důvodu že chci během 2 měsíců začít s malým pneuservisem a zjišťuji ceny přezouvání jinde. Už takhle si říkám jestli bude 600 za kompletní přezutí (demontáž kol, vyzutí pneumatik, nazutí pneumatik, vyvážení, montáž kol) optimální cena.Jediná konkurence v okolí s veřejným ceníkem na internetu to dělá s pneu nezakoupenými u nich za 720, vím že pár "větších" servisů typu BestDrive apod jsou dražší. Ale 1750?!
Abych jen nekritizoval, tak přezutí letos, na letní, za 240 Kč. Musím k tomu dodat, že já jako stálý zákazník, kupuji tam pneu i disky, za 200 Kč.
Přehození disku za jiny disky, nebo opravdu přezutí pneumatik na jedny disky? To by byla opravdu dobrá cena.
No, že jsi to ty, tak korekce textu, přehození hotových kol s vyčištěním a namazáním dosedových ploch a šroubů, kola byly čisté, zrovna po myčce, tak ještě zabalením do igelitových pytlů a naložením do auta a pá, pá odjezd. Vyvážení nebylo potřeba, byly OK.
Tak tohle je vytecna diskuse 15ti letejch monteru 8-)
Letejch? Co je to za slovo? Asi nějaké nové :-))
Klikat na mínusy vám jde, ale co je to za slovo, to nenapíšete. Srabíci :-P
To slovo je "letejch". Stačí?
Člověče, já ti to tedy napíšu. Já si sem tam rýpnu do někoho, kdo tyhle nesmysly píše, také. Když to tak zpětně vezmu, tak vlastně asi jen do Revana, neboť ten na to má snad patent a navíc se na tom občas pěkně vytočí, ale jinak nic proti němu v tomto smyslu. Ty to však přeháníš, děláš tady snad cenzora na jazyk? To, že někdo použije mluvenou češtinu, případně nějaký zvláštní expresivní výraz, nebo se zkrátka občas sekne, mi vůbec v diskuzích nevadí. Ne každý je jazykově nadán. Chyby dělají i profesionálové. Zvláštní na tom je, že ty někdy napíšeš také blbost, ale nikdy jsem neviděl, že by ses za to sám napadl. Já také nejsem výjimka a také napíšu blbost, udělám chybu, ale to už jaksi patří k životu. Abych nezapomněl, mínus jsem ti nedal. ;-)
A tobě je čtrnáct, viď? Tvůj příspěvek výtečně přispěl k tématu diskuse...
Upřímně si myslím že lidi co se tímhle živí si zaslouží i větší peníze... Možná mají velký zisk 2x do roka ale zbytek roku platí svoje zaměstnance za to že si jdou do práce sednout... přičemž brigádou to řešit nelze neboď nemůžeš najmout stejného kluka více než jednou za 9 měsíců a školit každý rok nového jen aby ho pak přebrala konkurence mi přijde šílené! Navíc s dnešními maržemi na gumách kdy guma u které výrobce udává doporučenou cenu 6000 se u nás prodává za 3000 maxiálně... Prostě jako podnikatel mám úctu k slušným podnikatelům a nerýpu se v tom kolik po mě chtějí! Protože vím kolik toho musí zaplatit a přeju jim i slušné živobytí! Opravdu utrati dvakrát za rok o dvě stovky víc a mít dobrý pocit že toho člověka vedu pryč od záhuby mi přijde rozumné.
Jeden můj známý si teď zakládá pneuservis - že prý je to skvělý kšeft....B-]
A kdo vám brání jim za to platit víc než o co si řeknou ?
A on je někdo nutí podnikat v tomto byznysu? Kdyby jim to neneslo, tak už to dávno nedělají. Taky si vážím každého poctivého a šikovného soukromníka, ale to by ses musel zastat všech řemesel co se provozují...
Cena za přezutí na letní mě stála 0 Kč! Přehazuji si sadu zimních a letních pneu sám. Nevidím důvod cpát někomu peníze za takovou maličkost.
Po každé zimě/létě bys měl nechal kola co nasazuješ vyvážit.
A to říkal kdo? Nevím, proč bych je měl nechávat vyvažovat, když vibrují a to ani při vysoké rychlosti. Je to zbytečnost. Nevyvážené kolo poznáš hned, že Ti to cuká do volantu a nebo se vibruje celé auto. Je to poznat nejčastěji při vyšších rychlostech. Že to řeknou média, to neznamená, že je to nutnost...
Kola se nevyvažují jen proto, aby ti nevibroval volant.
A proč se tedy vyvažují??? Rád se nechám poučit
Třeba negativní vliv na ložiska:))) 10g nepoznaš... ale když na tom nakroutíš 20 000km... tak pro ty ložiska to muže být slusný záhul... Proč mysliš že se naprosto přesně vyvažují klikové hřídele, setrvačníky atd...? Jednak kvuli kultivovanosti chodu... ale i negativnímu vlivu na uložení.
Ano, může, ale taky nemusí. Viděl jsi někdy taková ložiska? Je to jen Tvá domněnka, nic víc. Když jsem nasadil po zimě letňáky a zajel na vyvážení a tam mi řekli, že je to v pořádku, tak je vidět, že se s pneumatikami přes zimu nemusí stát nic. Pokud necítíš, že Ti někde něco vybruje, je to úplně zbytečné jezdit dávat vyvažovat kola.
Michale... Jsem z oboru... něco otom vím, a zničených ložisek jsem viděl nespočet... Ja nerikam že to ložisko uplně zniči... ale rychleji se opotřebovává.Ale jak chcete... Asi jste z té kategorie lidi, kterým je líto dat blbé 2 stovky za převážení pneumatik... Jak potom vypada i to ostatní na tvem autě? Maš podobný přístup i k rozvodum?
Z jakého oboru? Děláš v pneuservisu? Vrátíme se na začátek, jak víš, že 10 gramů na kole nepoznáš za jízdy? Dělal jsi nějaké testy? To samé s ložiskem. Taky jsem viděl, jak vypadá vysypané ložisko, ale Tvoje tvrzení jsou jenom domněnky. Když už se bavíme o 10 gramech, víš co zničí dřív ložisko při 100km/h? 10 gramová nesrovnalost na vyvážení, nebo české silnice? Ukaž mi nějaké testy, když máš tak jasné tvrzení.
Jsem vyučen v oboru... A mame rodinou dílnu i pneuservisem...Říkam že 10g na zadní nápravě nepoznáš... A min. týden jsem se otom ujistil na svém autě:)To nejsou žádně doměnky... Jak jsem ti psal... Proč mysliš že se naprosto přesně vyvažují hřídele, setrvačníky atd... hmm? Ale dělej jak mysliš. Fakt je, že pneumatiky se při dloudohodobem pusobení stejných sil deformují... Svojí čast tam má změna teploty... Kdy se pneumatika roztahuje, smrštuje a trochu mění tvar...Představ si to jako modelínu... Udělej si kuličku... Dej ji do tepleho prostředí a za par dni už to kulička nebude...
Revane, přečti si příspěvek od Mirka níže v diskusi. Přezouvali mu pneu v servisu a vyvažování nebylo třeba, byly dobré. Kdo má tedy pravdu??? Jsi z oboru a proto to neskousneš. S tou modelínou jsi mě dostal :-D To jsem do teď nevěděl :-D Proste ne vždy je potřeba pokaždé vyvažovat, i když to média rvou všem do palic. Bavíme se o pneumatikách, nikoliv o vyvažování ložisek, setrvačníků, atd...
Psal že "vyvážení nebylo třeba" to ale neznamená... že ty kola na vyvažovačce nikdo neprotočil.
Když nemáš argumenty, tak řekneš, "Tys to nepochopil". :-D
Já ti argumenty napsal 2x... bohužel jsi je ani trochu nepochopil :D
3x...
Tys to vubec nepochopil:D :D Nevadí, dělej jak mysliš... Víš, ono nejde o uplne vyvazeni... Tedy sundaní starých, protočení na vaze a nandaní novejch... Jde jen oto, aby si to kolo protočilo na váze:DA nepochopil jsi ani priklad s tou modelínou:D Ja nevim jak více polopatě ti to vysvětlit... Guma je prostě měkej material... Ovlivnujího ho teploty a muže se ruzně deformovat.... A nepochopil jsi ani vliv na ložiska a příklad na setrvačníku:D Nemá cenu ti to vysvětlovat...
Asi znaš fyzikalní silu zvanou gravitace...Tak si představ... Jak ta pneumatika několik měsicu leží a tato sila jí "táhne dolu"... V pneumatice tak dochazí k drobným deformacím... A vyvážéní pneumatiky to muže narušit.Třeba 10g na zadní napravě na autě nepoznáš...
329kč
Kravaře u Opavy přezutí za 350,- loni ještě za 300 Kč. Na zimu si asi udělám výlet do Prahy do Auto Topra :-D...
Ústí nad Labem firma Baránek přezutí sada za sadu + vyvážení R19" za 620kč.
Mě to přišlo 400.-.Nové letní za staré přezutí,vyvážení,4ks 15'' 195/65 Barumky 1100.-Kč/kus,což ještě jde
Přesně, mě také 400-500 Kč.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.