Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Před časem jsme tu měli prozatím jen grafický konfigurátor nové Škody Fabia, kde bylo možné vyzkoušet všechny možné barevné kombinace karoserie, interiéru a kol. Nyní už je v provozu i konfigurátor výbavy včetně českých cen na českých stránkách automobilky Škoda.

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Konečně si tak svou vysněnou Fabii můžete postavit přesně s tou výbavou, jaká se vám líbí, a zároveň budete mít přehled, kolik si Škoda za takové auto řekne peněz. Zkusmo jsme nakonfigurovali novou Fabii v nejdražší motorizaci (1.4 TDI DSG) s plnou výbavou. Dostali jsme se na 494 100 korun. A to jsme ještě nezapočítali nabídku příplatku za prodlouženou záruku.

Zjistíte tak, že když si chcete vybrat jiný než základní jednobarevný interiér, abyste měli v autě trochu veseleji, automobilka vyžaduje kombinaci s dalšími prvky výbavy, takže se s cenou Fabie v prostřední výbavě se slabším motorem 1.2 TSI snadno dostanete přes 350 000 korun.

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Příplatek za metalízu 10 900 korun je poměrně obvyklý, stejně tak příplatek 12 100 až 18 300 korun za jiná kola. Škoda nabízí k vybraným motorizacím i příplatek za zadní kotoučové brzdy 2000 korun v prostřední výbavě Ambition a v nejvyšší Style.

Těch kombinací výbav, barev a doplňků je nakonec ale tolik, že jsme možná některou výbavu byli nuceni vynechat. Schválně to zkuste a napište do komentářů pod článkem, na jakou cenu jste se s Fabií dostali vy.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků