Kolik stojí nová Multipla

Přinášíme vám ceník na inovovanou verzi Fiatu Multipla. Základní model stojí na českém trhu Kč 559 900,-.
Kolik stojí nová Multipla

Ceník pro nový modelový rok

Model
1.6 SX
1.9 JTD SX
1.9 JTD ELX
Cena
559 900,00 Kč
634 900,00 Kč
689 900,00 Kč
 
  
  
  
Objem válců
1596
1910
1910
Maximální výkon (ks/kW)
103/76
110/81
110/81
Spotřeba (město/mimo město/kombinace)
11,1/7,2/8,6
8,0/5,5/6,4
8,0/5,5/6,4
 
   
   
   
ABS
s
s
s
Posilovač řízení
s
s
s
Klimatizace
s
s
Automatická klimatizace
-
-
s
Mlhovky + ostřikovače světel
7 500,00 Kč
7 500,00 Kč
s
Elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek
s
s
s
Elektrické ovládání zadních oken
-
-
s
Elektricky ovládaná sklápěcí zrcátka s odmlžováním
4 000,00 Kč
4 000,00 Kč
s
Dvojité střešní okno elektricky ovládané
32 000,00 Kč
32 000,00 Kč
32 000,00 Kč
Metalický lak
8 500,00 Kč
8 500,00 Kč
8 500,00 Kč
Slitinová kola
15 000,00 Kč
15 000,00 Kč
s
Elektronické bezpečnostní zařízení
16 000,00 Kč
16 000,00 Kč
16 000,00 Kč
Centrální zamykání
s
s
s
Dálkové ovládání centrálního zamykání
-
-
s
Volant a řadicí páka potažené kůží
-
-
5 000,00 Kč
Ovládání rádia na volantu
6 000,00 Kč
6 000,00 Kč
6 000,00 Kč
Příprava pro instalaci rádia a telefonu GSM
s
s
s
Autorádio
10 000,00 Kč
10 000,00 Kč
10 000,00 Kč
Autorádio s CD přehrávačem
12 000,00 Kč
12 000,00 Kč
12 000,00 Kč
CD měnič
14 000,00 Kč
14 000,00 Kč
14 000,00 Kč
Navigační systém GPS
38 000,00 Kč
38 000,00 Kč
38 000,00 Kč
Connect
35 000,00 Kč
35 000,00 Kč
35 000,00 Kč
Connect Nav
65 000,00 Kč
65 000,00 Kč
65 000,00 Kč
Čelní a boční airbagy
s
s
s
Okenní airbagy
15 000,00 Kč
15 000,00 Kč
s
Posuvné zadní sedadlo + přihrádka pod sedadlem spolujezdce
4 000,00 Kč
4 000,00 Kč
s
Elektricky výškové nastavení sedadla řidiče + bederní opěrka
s
s
s
Senzor vzdálenosti při parkování
5 000,00 Kč
5 000,00 Kč
5 000,00 Kč
Nezávislé topení s dálkovým ovládáním
-
27 000,00 Kč
27 000,00 Kč
Verze 5 míst s integrovaným chladicím boxem
0 Kč
0 Kč
0 Kč

Bude se u nás prodávat multipla na alternativní paliva?? Odpověď na tuto otázku je ano. Alespoň ve výhledu. Dovozce Fiatu intenzivně pracuje na přípravách prodeje u nás. Celý problém je totiž nutné posuzovat z pohledu homologace, což určitou dobu trvá, a také z pohledu dostatečného vybudování poprodejního servisního zázemí.

Dalšími hledisky je také množství čerpacích stanic na alternativní paliva. Z čehož se dá odvodit, že na trh dříve přijde varianta, která se spokojí s LPG, protože čerpacích stanic LPG je poměrně dost.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků