Kolik stojí nová Multipla

Přinášíme vám ceník na inovovanou verzi Fiatu Multipla. Základní model stojí na českém trhu Kč 559 900,-.
Kolik stojí nová Multipla

Ceník pro nový modelový rok

Model
1.6 SX
1.9 JTD SX
1.9 JTD ELX
Cena
559 900,00 Kč
634 900,00 Kč
689 900,00 Kč
 
  
  
  
Objem válců
1596
1910
1910
Maximální výkon (ks/kW)
103/76
110/81
110/81
Spotřeba (město/mimo město/kombinace)
11,1/7,2/8,6
8,0/5,5/6,4
8,0/5,5/6,4
 
   
   
   
ABS
s
s
s
Posilovač řízení
s
s
s
Klimatizace
s
s
Automatická klimatizace
-
-
s
Mlhovky + ostřikovače světel
7 500,00 Kč
7 500,00 Kč
s
Elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek
s
s
s
Elektrické ovládání zadních oken
-
-
s
Elektricky ovládaná sklápěcí zrcátka s odmlžováním
4 000,00 Kč
4 000,00 Kč
s
Dvojité střešní okno elektricky ovládané
32 000,00 Kč
32 000,00 Kč
32 000,00 Kč
Metalický lak
8 500,00 Kč
8 500,00 Kč
8 500,00 Kč
Slitinová kola
15 000,00 Kč
15 000,00 Kč
s
Elektronické bezpečnostní zařízení
16 000,00 Kč
16 000,00 Kč
16 000,00 Kč
Centrální zamykání
s
s
s
Dálkové ovládání centrálního zamykání
-
-
s
Volant a řadicí páka potažené kůží
-
-
5 000,00 Kč
Ovládání rádia na volantu
6 000,00 Kč
6 000,00 Kč
6 000,00 Kč
Příprava pro instalaci rádia a telefonu GSM
s
s
s
Autorádio
10 000,00 Kč
10 000,00 Kč
10 000,00 Kč
Autorádio s CD přehrávačem
12 000,00 Kč
12 000,00 Kč
12 000,00 Kč
CD měnič
14 000,00 Kč
14 000,00 Kč
14 000,00 Kč
Navigační systém GPS
38 000,00 Kč
38 000,00 Kč
38 000,00 Kč
Connect
35 000,00 Kč
35 000,00 Kč
35 000,00 Kč
Connect Nav
65 000,00 Kč
65 000,00 Kč
65 000,00 Kč
Čelní a boční airbagy
s
s
s
Okenní airbagy
15 000,00 Kč
15 000,00 Kč
s
Posuvné zadní sedadlo + přihrádka pod sedadlem spolujezdce
4 000,00 Kč
4 000,00 Kč
s
Elektricky výškové nastavení sedadla řidiče + bederní opěrka
s
s
s
Senzor vzdálenosti při parkování
5 000,00 Kč
5 000,00 Kč
5 000,00 Kč
Nezávislé topení s dálkovým ovládáním
-
27 000,00 Kč
27 000,00 Kč
Verze 5 míst s integrovaným chladicím boxem
0 Kč
0 Kč
0 Kč

Bude se u nás prodávat multipla na alternativní paliva?? Odpověď na tuto otázku je ano. Alespoň ve výhledu. Dovozce Fiatu intenzivně pracuje na přípravách prodeje u nás. Celý problém je totiž nutné posuzovat z pohledu homologace, což určitou dobu trvá, a také z pohledu dostatečného vybudování poprodejního servisního zázemí.

Dalšími hledisky je také množství čerpacích stanic na alternativní paliva. Z čehož se dá odvodit, že na trh dříve přijde varianta, která se spokojí s LPG, protože čerpacích stanic LPG je poměrně dost.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků