Kolik stojí mrtvý z dopravní nehody?

Fanda  |  10. 03. 2013 10:20

Jak se to veme,u mrtvého důchodce Kalousek zajásá a řekne že jsme v plusu,u pracujícího ho nahradí ten z fronty na pracáku,takže taky v plusu,nejvíc budou trpět exekutoři když jim pod rukama zemře dlužník. A kolik nás stojí tyto nesmyslné výzkumy?

Odpovědět  |   | 
Graver  |  10. 03. 2013 10:51

Opravdu si myslíte, že kdejaký lempl na pracáku nahradí každého pracujícícho
( manažera, podnikatele, živnostníka )? Ale s tím důchodcem to tak bohužel je :o)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 03. 2013 12:14

Tak nějak nevím, ale myslím si, že se moc nemýlí. Hodně lidí je na pracáku ne z důvodu neschopnosti, ale z prostého snižování stavu zaměstnanců vzhledem ke krizi. Zdaleka ne všichni jsou manažeři, podnikatelé a živnostníci. Zrovna ve firmě, kde pracuji se rozhoduje o propuštění cca 80 lidí a je velký problém vybrat koho propustit, ale majitel to chce. Nemyslím si, že zrovna na manažerských postech sedí bezpodmínečně nejschopnější lidé a že jsou nenahraditelní, takže daně z těchto pozic jistě chybět nebudou, vždy na jejích místo nastoupí nový plátce. Na druhou stranu počítat, co by mohl člověk státu vyprodukovat, kdyby.... je také docela divné. Co když se z něj stane právě nezaměstnaný, to by asi nebylo zrovna pro stát ziskové.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 03. 2013 15:44

Nesdílím optimismus o kvalitě lidí evidovaných na pracáku. Většina z nich pracovat buď nechce, nebo možná chce ale není ochotna se přizpůsobit realitě pracovního trhu a změnit své zvyky či požadavky, natož se naučit něco nového, s čím lze na trhu práce uspět. A právě v téhle zkostnatělosti jsou Češi mistry světa.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 03. 2013 17:45

Hážeš všechny do jednoho pytle. To je také česká specialita. Já znám osobně dost lidí, co takhle přišli o práci, snižování stavu, nejvíce po začátku krize na konci roku 2008. Mohu ti garantovat, že sháněli práci kde se dalo a za hodně špatných platebních podmínek a s problematickým dojížděním do práce. Pokud takhle nahlížíš na všechny nezaměstnané, tak bych ti přál si tohle zažít i s pohledem druhých, že nezaměstnaný znamená automatický flákač.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 03. 2013 20:04

Evidentně problém s chápáním psaného textu. Napsal jsem většina, ne všichni. A samozřejmě záleží i na´regionu. Pochybuji, že v Praze, Plzni a Pardubicích bude významný počet dlouhodobě evidovaných nezaměstnaných, kteří mají smůlu a nejsou tam vlastní vinou. V Mostě, Ostravě a Jeseníku to nepochybně bude jinak.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 03. 2013 20:52

Promiň, máš pravdu, napsal jsi většina. Pravdou bude také v jaké oblasti se kdo nachází. Já posuzuji podle Ostravska. Tady se rozhodně práce shání podstatně hůře než v Praze a pod. Ale i tak napsat většina se mi zdá hloupost.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  11. 03. 2013 09:09

Ona to není hloupost ale statisticky potvrzená pravda. Ta totiž prokazuje, že cca 5% nezaměstnanost je v dnešní době přirozeným produktem nikoli ekonomické situace, ale výskytu nepřizpůsobivých a nezaměstnatelných jedinců. A až nad těmi 5% teprve začíná nezaměstnanost skutečná. V současné době jsme celostátně na 8%, takže 5% je jasná většina.
To ovšem neznamená, že průměr je celostátně stejný. Lokality s 15 a více % nezaměstnaností jsou samozřejmě postižené, byť (dle mých zkušeností) například v Ostravě či Mostu je i vyšší procento těch nezaměstnatelných, než 5%.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 03. 2013 13:55

Předpokládám, že jste nejspíš manažer, co má všechny pod sebou za lemply a podle toho s nimi jedná. Ale dnes už i manažeři stále více končí na pracáku, protože tolik krachujících firem a živnostníků končících podnikání tady nebylo nikdy v historii.

Odpovědět  |   | 

Jenže on jasně napsal lempl na pracáku s tím souhlasím. Lidé kteří chtějí pracovat si práci najdou i pokud by byli chvíli na pracáku. ( Většinou ti co přicházejí od ÚP chtějí pouze razítko)
Ti kdo nechtějí pracovat využívají systému.

Přesto všechno si, ale myslím hodnotit něco jako je život penězi se mi zdá nechutné.
Lidský život je nenahraditelní a ještě nikdy se nikomu nepovedlo mrtvého oživit, kdežto peníze jdou vydělat.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 10. 03. 2013 14:42

AKM

Odpovědět  |   | 
Jorg  |  11. 03. 2013 11:44

Já jsem na pracovním úřadu "objevil" několik lemplů. V říjnu 12 třeba strojaře-inženýra, velice solidního technologa. Nebo skoro všechny dělníky. Včetně cnc obráběčů. Lempl uklízečka téměř pravidelně dostává odměny. Kdo ví, co znamená solidní uklízečka ve firmě, ví, o čem mluvím. atd, atd, atd...
Ono jde jen o to, jakým okulárem koukáš na svět. Objektivním nebo "lemplovským".

Odpovědět  |   | 

Ti kdo chtějí najít práci si tu práci najdou i kdyby byli chvíli na pracáku.
Prostě chtějí pracovat a pak jsou lidi, kteří pracovat nechtějí a využívají systému.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 11. 03. 2013 12:16

AKM

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  10. 03. 2013 11:23

Opět mám silný pocit, že přestáváme být lidmi a začínáme být jen prostými zdroji peněz, které se všichni snaží maximálně využívat

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 03. 2013 13:52

Přesně tak, lidé už nejsou lidmi, ale lidskými zdroji. Po spotřebování zlikvidovat. Ekologicky samozřejmě

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 03. 2013 17:49

Stručně a pěkně napsáno, až se z toho dělá husí kůže.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  11. 03. 2013 09:04

To je docela jednobarevný názor, hodně smrdící komunistickou ideologií. Srovnáme-li to se starověkem a středověkem a dobou nedávno minulou, jsme na tom podstatně lépe. Samozřejmě to neznamená, že je to idylka v jasmínovém háji a že se erár po vzoru Washingtonské a Bruselské epidemie paranoiního pohledu na svět nesnaží utahovat šrouby nehorázným způsobem, ale zatím to jde. Bylo podstatně hůř a s největší pravděpodobností hůř i bude.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  11. 03. 2013 10:55

A v tom to je - že bylo mnohem hůř a člověk by řekl, že si toho lepšího budeme vážit. Naši předkové se fakt moc snažili, aby pro nás něco vybudovali. Měli jsme velké možnosti a mohli jsme si udělat skutečně dobrý a příjemný svět. Jenže my jsme to všechno zvorali a vydali jsme se na blbou cestu, která vede tak akorát do pr..le.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 03. 2013 19:02

Lempl z pracáku se nestane s největší pravděpodobností obětí nehody, čili tento výpočet se na něj pravděpodobně nevztahuje. Obětí nehody se stane s největší pravděpodobností aktivní jedinec, který je skutečně masivním plátcem daní a pak ten výpočet souhlasí vztažený na něj souhlasí a týká se tak většiny obětí nehod.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat