Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Není podstatné, jaké mety tento luxusní sedan dosáhl, ale jak rychle a samozřejmě to vypadá. Navíc, přístroje od GPS příliš nelžou...
Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Mercedes-AMG E63 S je luxusní sedan vyšší střední třídy, se kterým můžete urazit dlouhé cesty se zapnutým semi-autonomním řízením a na jednání dorazit svěží a zároveň docela nenápadně. V sobě však skrývá osmiválcovou bestii, která jej žene k elektronicky omezeným 300 km/h s naprostou suverenitou. Na displeji telefonu s GPS si dokonce můžete porovnat, o kolik "kecají" přístroje - v rychlosti 300 km/h přidávají kupodivu pouze 5 km/h.

Právě posunutí omezovače a meta tří stovek kilometrů za hodinu je obsažena v příplatkovém balíčku AMG Drivers Package. Takto vybavený vůz vyzkoušel na veřejné a otevřené německé dálnici nizozemský youtube kanál. Nejsilnější třída E ukázala, že takovou dynamiku zvládne předvést i mimo dálnice, třeba když varianta kombi dosáhla v legendárním úseku Schweden Kreutz na severní smyčce Nürburgringu 270 km/h!

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

Na trh se už pro silného medvěda chystá konkurent. Nové BMW M5 je už v prodeji a na konkurenční Mercedes tasí jeho zbraněmi - řeč je o pohonu všech kol s odpojitelným předním náhonem.

Mercedes-AMG E63 S pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 449 kW - 603 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí za pouhých 3,4 sekund.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků