Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Není podstatné, jaké mety tento luxusní sedan dosáhl, ale jak rychle a samozřejmě to vypadá. Navíc, přístroje od GPS příliš nelžou...
Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Mercedes-AMG E63 S je luxusní sedan vyšší střední třídy, se kterým můžete urazit dlouhé cesty se zapnutým semi-autonomním řízením a na jednání dorazit svěží a zároveň docela nenápadně. V sobě však skrývá osmiválcovou bestii, která jej žene k elektronicky omezeným 300 km/h s naprostou suverenitou. Na displeji telefonu s GPS si dokonce můžete porovnat, o kolik "kecají" přístroje - v rychlosti 300 km/h přidávají kupodivu pouze 5 km/h.

Právě posunutí omezovače a meta tří stovek kilometrů za hodinu je obsažena v příplatkovém balíčku AMG Drivers Package. Takto vybavený vůz vyzkoušel na veřejné a otevřené německé dálnici nizozemský youtube kanál. Nejsilnější třída E ukázala, že takovou dynamiku zvládne předvést i mimo dálnice, třeba když varianta kombi dosáhla v legendárním úseku Schweden Kreutz na severní smyčce Nürburgringu 270 km/h!

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

Na trh se už pro silného medvěda chystá konkurent. Nové BMW M5 je už v prodeji a na konkurenční Mercedes tasí jeho zbraněmi - řeč je o pohonu všech kol s odpojitelným předním náhonem.

Mercedes-AMG E63 S pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 449 kW - 603 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí za pouhých 3,4 sekund.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků