Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Není podstatné, jaké mety tento luxusní sedan dosáhl, ale jak rychle a samozřejmě to vypadá. Navíc, přístroje od GPS příliš nelžou...
Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Mercedes-AMG E63 S je luxusní sedan vyšší střední třídy, se kterým můžete urazit dlouhé cesty se zapnutým semi-autonomním řízením a na jednání dorazit svěží a zároveň docela nenápadně. V sobě však skrývá osmiválcovou bestii, která jej žene k elektronicky omezeným 300 km/h s naprostou suverenitou. Na displeji telefonu s GPS si dokonce můžete porovnat, o kolik "kecají" přístroje - v rychlosti 300 km/h přidávají kupodivu pouze 5 km/h.

Právě posunutí omezovače a meta tří stovek kilometrů za hodinu je obsažena v příplatkovém balíčku AMG Drivers Package. Takto vybavený vůz vyzkoušel na veřejné a otevřené německé dálnici nizozemský youtube kanál. Nejsilnější třída E ukázala, že takovou dynamiku zvládne předvést i mimo dálnice, třeba když varianta kombi dosáhla v legendárním úseku Schweden Kreutz na severní smyčce Nürburgringu 270 km/h!

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

Na trh se už pro silného medvěda chystá konkurent. Nové BMW M5 je už v prodeji a na konkurenční Mercedes tasí jeho zbraněmi - řeč je o pohonu všech kol s odpojitelným předním náhonem.

Mercedes-AMG E63 S pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 449 kW - 603 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí za pouhých 3,4 sekund.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků