Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Není podstatné, jaké mety tento luxusní sedan dosáhl, ale jak rychle a samozřejmě to vypadá. Navíc, přístroje od GPS příliš nelžou...
Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Mercedes-AMG E63 S je luxusní sedan vyšší střední třídy, se kterým můžete urazit dlouhé cesty se zapnutým semi-autonomním řízením a na jednání dorazit svěží a zároveň docela nenápadně. V sobě však skrývá osmiválcovou bestii, která jej žene k elektronicky omezeným 300 km/h s naprostou suverenitou. Na displeji telefonu s GPS si dokonce můžete porovnat, o kolik "kecají" přístroje - v rychlosti 300 km/h přidávají kupodivu pouze 5 km/h.

Právě posunutí omezovače a meta tří stovek kilometrů za hodinu je obsažena v příplatkovém balíčku AMG Drivers Package. Takto vybavený vůz vyzkoušel na veřejné a otevřené německé dálnici nizozemský youtube kanál. Nejsilnější třída E ukázala, že takovou dynamiku zvládne předvést i mimo dálnice, třeba když varianta kombi dosáhla v legendárním úseku Schweden Kreutz na severní smyčce Nürburgringu 270 km/h!

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

Na trh se už pro silného medvěda chystá konkurent. Nové BMW M5 je už v prodeji a na konkurenční Mercedes tasí jeho zbraněmi - řeč je o pohonu všech kol s odpojitelným předním náhonem.

Mercedes-AMG E63 S pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 449 kW - 603 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí za pouhých 3,4 sekund.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků