Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Není podstatné, jaké mety tento luxusní sedan dosáhl, ale jak rychle a samozřejmě to vypadá. Navíc, přístroje od GPS příliš nelžou...
Kolik si přidává Mercedes-AMG E63, když uhání třístovkou? Překvapivě málo

Mercedes-AMG E63 S je luxusní sedan vyšší střední třídy, se kterým můžete urazit dlouhé cesty se zapnutým semi-autonomním řízením a na jednání dorazit svěží a zároveň docela nenápadně. V sobě však skrývá osmiválcovou bestii, která jej žene k elektronicky omezeným 300 km/h s naprostou suverenitou. Na displeji telefonu s GPS si dokonce můžete porovnat, o kolik "kecají" přístroje - v rychlosti 300 km/h přidávají kupodivu pouze 5 km/h.

Právě posunutí omezovače a meta tří stovek kilometrů za hodinu je obsažena v příplatkovém balíčku AMG Drivers Package. Takto vybavený vůz vyzkoušel na veřejné a otevřené německé dálnici nizozemský youtube kanál. Nejsilnější třída E ukázala, že takovou dynamiku zvládne předvést i mimo dálnice, třeba když varianta kombi dosáhla v legendárním úseku Schweden Kreutz na severní smyčce Nürburgringu 270 km/h!

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

AMG zase míchá s číselným označením. 53 dostane jako první nové CLS

Na trh se už pro silného medvěda chystá konkurent. Nové BMW M5 je už v prodeji a na konkurenční Mercedes tasí jeho zbraněmi - řeč je o pohonu všech kol s odpojitelným předním náhonem.

Mercedes-AMG E63 S pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 449 kW - 603 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí za pouhých 3,4 sekund.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků