Kolik se v malých autech platí za pohodlné parkování? Občas až příliš

Milhaus  |  16. 01. 2018 14:15

Prosím o opravu. Dacia má motor 1.6 SCe ne TCe a to samé u Twinga 1.0 SCe

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  16. 01. 2018 18:36

Když někdo neumí jezdit a v autoškole ho to nenaučili (třeba si ŘP koupili), musí si připlatit i za tyto berličky.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  16. 01. 2018 18:48

Tak ono jsou auta, ze kterých není zpět skoro vidět. např alfa GT / ze žádného zrcátka není vidět konec auta (plus malý rejd) a tedy je mnohem snazší zaparkovat se zaplechovanou dodávkou. Nicméně hádám, ze parkovací systémy ocení většina holek za volantem

Odpovědět  |   | 
Toky  |  17. 01. 2018 09:17

Už 4x som si našiel na parkovisku naklepnuté auto. Keby tí štyria vodiči mali parkovacie senzory a kameru tak ako mám ja tak by som potom nemusel riešiť servis. Ani oni. Každý si myslí aký je skvelý vodič až dokiaľ nedôjde k takto blbému a zbytočnému ťukancu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2018 19:08

Mista je malo, spousta lidi parkuje jako prasata, ne kazdy ma vytribeny cit. Asistent pomuze ridici i majitelum okolnich zaparkovanych vozu. V cem je problem?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  17. 01. 2018 13:15

Tady už poučuje kdejaký Lojza.

Odpovědět  |   | 
miro  |  20. 01. 2018 13:15

Na volném místě, které potřebuje parkovací automat zaparkuje skoro každý. Většinou bývá místo menší.Mnozí si na ochranu svého vozu pořizují tažné zařízení, které poškodí jen to druhé auto a na dveře plastové hrany, které nadělají důlky tomu druhému.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 44 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 33 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro