Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

12 komentářů

Tom
5. ledna • 7:39

vyhřívání už ve druhém autě a zapne to leda žena v zimě na chalupě. Já snad nikdy

Marex
5. ledna • 0:48

Tak vyhřívání předních sedaček máme ve dvou ze tří aut v rodině (všechny benzín) a jestli to osobně použiji tak 3x během zimy, tak je to moc a to už musím být doslova zmrzlej, jak hovno. Moje hlavní auto Subaru topí totiž velmi rychle, navíc si nepotrpím na kožené sedačky, které v zimě příšerně studí a v létě je to zase jako sedět na kamnech a sednout v kraťasech do vyhřátého auta s koženýma sedačkama je spíše za trest. V zimě zase, pokud je to diesel, tak než naběhne topení a k tomu studené kožené sedačky, tam to vyhřívání má svůj přínos asi největší.
Pro mě je základ pohodlné sedačky, pak automatická klima, tempomat, kožený věnec volantu, který padne do ruky (nesnáším ty pěnové náhražky) a loketní opěrka. Nepohrdl bych ale vyhřívaným čelním sklem a volantem a dal bych tomu přednost před vyhříváním sedaček. Z asistentů snad jedině hlídání mrtvého úhlu, ale nepohrdl bych ani eyesight od Subaru :-D

Jarda
4. ledna • 18:05

Když jsem před čtyřmi roky kupoval i30, tak mi Hyundai dal jako pozornost vyhřívaný volant, podotýkám, zdarma. Perfektní věc, bez které si nedovedu představit příští nové auto.

josephko
3. ledna • 16:20

Pri kúpe auta ma zaujímajú len 3 príplatkové položky: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky. Teraz mám dvojkovú Octaviu vyrobenú v r. 08 a dovezenú z Nemecka, a tá má dokonca vyhrievané aj zadné sedačky. Bola to nejaká limitovaná edícia, pričom nie je v najvyššej výbave (druhá z troch). Má síce tempomat aj automat. klímu, ale nemá automatické svetla a stierače (nepotrebujem a ani nechcem), a okná v zadných dverách sú len na kľuku (vôbec nevadí, nemá sa čo na nich pokaziť. :-) ) Na druhej strane má na streche lyžiny.
Prečo to píšem? Pretože nemeckí dealeri vedia oveľa lepšie ako naši, čo je pre vodiča potrebné a čo sú len zbytočné blbosti...

Tom
5. ledna • 7:34

nejste ze stejnýho hnízda s Antiautomatem?

traveller
3. ledna • 19:02

U mně je dokonce vyhřívání sedaček na prvním místě z volitelné výbavy a moje nové auto bude mít i vyhřívaný volant a přední sklo. Bohužel u mnoha aut je toto možné až v rámci vyšší výbavy a nelze dokoupit k té základní. :-(

Antiautomat
3. ledna • 17:50

...nieco podobne mam aj ja, ale este k tomu ten moj pekac ma paket pre zle cesty /plus lapace/, stredova opierka, zadny stierac a maxidot. No a hlavne je to atmobenzinak, ten jeden 16oo a ten druhy dokonca dnes nevidanych 18oo. Inak elektriku vzadu, ovladanu samozrejme od vodicovych dveri by som chcel, na jar a jesen klimu prakticky necham na pokoji a pokial sa motam okolo komina a po okreske, rad by som nechal spustene len zadne. Radsej mam prirodzene vetranie, pokial je to znesitelne.
Naroky su u kazdeho ine, niekto je na pohodlie a vsetko mozne dotykove, ini zas /vacsinou starsia skola a vyjazdeni vodici/, beru skor prakticke prvky. Na druhej strane, mat zbytocnych dva-tri mega, moznost spravit si radost poriadnym burakom je lakava :-)

Driver
3. ledna • 17:42

Mluvíš o autě nebo vozítku pro ženskou? Kde máš Automat, čtyřkolku, elektrické tažné, adaptivní podvozek, radar, a desítky dalších věcí?

mpolan
4. ledna • 10:38

K čemu jsou v autě potřebné takové pitomosti?

Aladin
3. ledna • 16:32

To je dost individuální na posouzení. Kdo má děti, ten klíčky na zadní okénka určitě chtít nebude. Kdo jezdí do práce v Praze tunely, ten bude chtít automatiku na světla.

Aladin
3. ledna • 11:11

Článek opět o ničem. Což je u pana Pecáka obvyklé. Zajímavé by bylo, zaměřit se na to, jaké vyhřívání za danou cenu dostanu. V některých vozech se v sedáku rozžvaví drát a je to pocit, jak když sedíte na rozpáleném zábradlí. Někde se příjemně zahřeje celá plocha sedáku a ještě beder bez vnímání toho, kde je topný zdroj. Sice si lze odškrtnout položku vyhřívání sedadel v obou případech, ale to samé to není.

Dix_
3. ledna • 12:06

U Fiatu Bravo tobylo jak sedět na rozpálené plotýnce.U ostatních aut to šlo regulovat a tolik to nehřálo.

Doporučujeme

Články odjinud