Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

Aladin  |  03. 01. 2018 11:11

Článek opět o ničem. Což je u pana Pecáka obvyklé. Zajímavé by bylo, zaměřit se na to, jaké vyhřívání za danou cenu dostanu. V některých vozech se v sedáku rozžvaví drát a je to pocit, jak když sedíte na rozpáleném zábradlí. Někde se příjemně zahřeje celá plocha sedáku a ještě beder bez vnímání toho, kde je topný zdroj. Sice si lze odškrtnout položku vyhřívání sedadel v obou případech, ale to samé to není.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 01. 2018 12:06

U Fiatu Bravo tobylo jak sedět na rozpálené plotýnce.U ostatních aut to šlo regulovat a tolik to nehřálo.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 01. 2018 16:20

Pri kúpe auta ma zaujímajú len 3 príplatkové položky: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky. Teraz mám dvojkovú Octaviu vyrobenú v r. 08 a dovezenú z Nemecka, a tá má dokonca vyhrievané aj zadné sedačky. Bola to nejaká limitovaná edícia, pričom nie je v najvyššej výbave (druhá z troch). Má síce tempomat aj automat. klímu, ale nemá automatické svetla a stierače (nepotrebujem a ani nechcem), a okná v zadných dverách sú len na kľuku (vôbec nevadí, nemá sa čo na nich pokaziť. ) Na druhej strane má na streche lyžiny.
Prečo to píšem? Pretože nemeckí dealeri vedia oveľa lepšie ako naši, čo je pre vodiča potrebné a čo sú len zbytočné blbosti...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 01. 2018 16:32

To je dost individuální na posouzení. Kdo má děti, ten klíčky na zadní okénka určitě chtít nebude. Kdo jezdí do práce v Praze tunely, ten bude chtít automatiku na světla.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 01. 2018 17:42

Mluvíš o autě nebo vozítku pro ženskou? Kde máš Automat, čtyřkolku, elektrické tažné, adaptivní podvozek, radar, a desítky dalších věcí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 01. 2018 10:38

K čemu jsou v autě potřebné takové pitomosti?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 17:50

...nieco podobne mam aj ja, ale este k tomu ten moj pekac ma paket pre zle cesty /plus lapace/, stredova opierka, zadny stierac a maxidot. No a hlavne je to atmobenzinak, ten jeden 16oo a ten druhy dokonca dnes nevidanych 18oo. Inak elektriku vzadu, ovladanu samozrejme od vodicovych dveri by som chcel, na jar a jesen klimu prakticky necham na pokoji a pokial sa motam okolo komina a po okreske, rad by som nechal spustene len zadne. Radsej mam prirodzene vetranie, pokial je to znesitelne. Naroky su u kazdeho ine, niekto je na pohodlie a vsetko mozne dotykove, ini zas /vacsinou starsia skola a vyjazdeni vodici/, beru skor prakticke prvky. Na druhej strane, mat zbytocnych dva-tri mega, moznost spravit si radost poriadnym burakom je lakava

Odpovědět  |   | 
traveller  |  03. 01. 2018 19:02

U mně je dokonce vyhřívání sedaček na prvním místě z volitelné výbavy a moje nové auto bude mít i vyhřívaný volant a přední sklo. Bohužel u mnoha aut je toto možné až v rámci vyšší výbavy a nelze dokoupit k té základní.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:34

nejste ze stejnýho hnízda s Antiautomatem?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 01. 2018 18:05

Když jsem před čtyřmi roky kupoval i30, tak mi Hyundai dal jako pozornost vyhřívaný volant, podotýkám, zdarma. Perfektní věc, bez které si nedovedu představit příští nové auto.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 01. 2018 00:48

Tak vyhřívání předních sedaček máme ve dvou ze tří aut v rodině (všechny benzín) a jestli to osobně použiji tak 3x během zimy, tak je to moc a to už musím být doslova zmrzlej, jak hovno. Moje hlavní auto Subaru topí totiž velmi rychle, navíc si nepotrpím na kožené sedačky, které v zimě příšerně studí a v létě je to zase jako sedět na kamnech a sednout v kraťasech do vyhřátého auta s koženýma sedačkama je spíše za trest. V zimě zase, pokud je to diesel, tak než naběhne topení a k tomu studené kožené sedačky, tam to vyhřívání má svůj přínos asi největší.
Pro mě je základ pohodlné sedačky, pak automatická klima, tempomat, kožený věnec volantu, který padne do ruky (nesnáším ty pěnové náhražky) a loketní opěrka. Nepohrdl bych ale vyhřívaným čelním sklem a volantem a dal bych tomu přednost před vyhříváním sedaček. Z asistentů snad jedině hlídání mrtvého úhlu, ale nepohrdl bych ani eyesight od Subaru

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:39

vyhřívání už ve druhém autě a zapne to leda žena v zimě na chalupě. Já snad nikdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A