Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

Aladin  |  03. 01. 2018 11:11

Článek opět o ničem. Což je u pana Pecáka obvyklé. Zajímavé by bylo, zaměřit se na to, jaké vyhřívání za danou cenu dostanu. V některých vozech se v sedáku rozžvaví drát a je to pocit, jak když sedíte na rozpáleném zábradlí. Někde se příjemně zahřeje celá plocha sedáku a ještě beder bez vnímání toho, kde je topný zdroj. Sice si lze odškrtnout položku vyhřívání sedadel v obou případech, ale to samé to není.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 01. 2018 12:06

U Fiatu Bravo tobylo jak sedět na rozpálené plotýnce.U ostatních aut to šlo regulovat a tolik to nehřálo.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 01. 2018 16:20

Pri kúpe auta ma zaujímajú len 3 príplatkové položky: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky. Teraz mám dvojkovú Octaviu vyrobenú v r. 08 a dovezenú z Nemecka, a tá má dokonca vyhrievané aj zadné sedačky. Bola to nejaká limitovaná edícia, pričom nie je v najvyššej výbave (druhá z troch). Má síce tempomat aj automat. klímu, ale nemá automatické svetla a stierače (nepotrebujem a ani nechcem), a okná v zadných dverách sú len na kľuku (vôbec nevadí, nemá sa čo na nich pokaziť. ) Na druhej strane má na streche lyžiny.
Prečo to píšem? Pretože nemeckí dealeri vedia oveľa lepšie ako naši, čo je pre vodiča potrebné a čo sú len zbytočné blbosti...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 01. 2018 16:32

To je dost individuální na posouzení. Kdo má děti, ten klíčky na zadní okénka určitě chtít nebude. Kdo jezdí do práce v Praze tunely, ten bude chtít automatiku na světla.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 01. 2018 17:42

Mluvíš o autě nebo vozítku pro ženskou? Kde máš Automat, čtyřkolku, elektrické tažné, adaptivní podvozek, radar, a desítky dalších věcí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 01. 2018 10:38

K čemu jsou v autě potřebné takové pitomosti?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 17:50

...nieco podobne mam aj ja, ale este k tomu ten moj pekac ma paket pre zle cesty /plus lapace/, stredova opierka, zadny stierac a maxidot. No a hlavne je to atmobenzinak, ten jeden 16oo a ten druhy dokonca dnes nevidanych 18oo. Inak elektriku vzadu, ovladanu samozrejme od vodicovych dveri by som chcel, na jar a jesen klimu prakticky necham na pokoji a pokial sa motam okolo komina a po okreske, rad by som nechal spustene len zadne. Radsej mam prirodzene vetranie, pokial je to znesitelne. Naroky su u kazdeho ine, niekto je na pohodlie a vsetko mozne dotykove, ini zas /vacsinou starsia skola a vyjazdeni vodici/, beru skor prakticke prvky. Na druhej strane, mat zbytocnych dva-tri mega, moznost spravit si radost poriadnym burakom je lakava

Odpovědět  |   | 
traveller  |  03. 01. 2018 19:02

U mně je dokonce vyhřívání sedaček na prvním místě z volitelné výbavy a moje nové auto bude mít i vyhřívaný volant a přední sklo. Bohužel u mnoha aut je toto možné až v rámci vyšší výbavy a nelze dokoupit k té základní.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:34

nejste ze stejnýho hnízda s Antiautomatem?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 01. 2018 18:05

Když jsem před čtyřmi roky kupoval i30, tak mi Hyundai dal jako pozornost vyhřívaný volant, podotýkám, zdarma. Perfektní věc, bez které si nedovedu představit příští nové auto.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 01. 2018 00:48

Tak vyhřívání předních sedaček máme ve dvou ze tří aut v rodině (všechny benzín) a jestli to osobně použiji tak 3x během zimy, tak je to moc a to už musím být doslova zmrzlej, jak hovno. Moje hlavní auto Subaru topí totiž velmi rychle, navíc si nepotrpím na kožené sedačky, které v zimě příšerně studí a v létě je to zase jako sedět na kamnech a sednout v kraťasech do vyhřátého auta s koženýma sedačkama je spíše za trest. V zimě zase, pokud je to diesel, tak než naběhne topení a k tomu studené kožené sedačky, tam to vyhřívání má svůj přínos asi největší.
Pro mě je základ pohodlné sedačky, pak automatická klima, tempomat, kožený věnec volantu, který padne do ruky (nesnáším ty pěnové náhražky) a loketní opěrka. Nepohrdl bych ale vyhřívaným čelním sklem a volantem a dal bych tomu přednost před vyhříváním sedaček. Z asistentů snad jedině hlídání mrtvého úhlu, ale nepohrdl bych ani eyesight od Subaru

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:39

vyhřívání už ve druhém autě a zapne to leda žena v zimě na chalupě. Já snad nikdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 143 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A