Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

Aladin  |  03. 01. 2018 11:11  |  [94.230.144.xxx]

Článek opět o ničem. Což je u pana Pecáka obvyklé. Zajímavé by bylo, zaměřit se na to, jaké vyhřívání za danou cenu dostanu. V některých vozech se v sedáku rozžvaví drát a je to pocit, jak když sedíte na rozpáleném zábradlí. Někde se příjemně zahřeje celá plocha sedáku a ještě beder bez vnímání toho, kde je topný zdroj. Sice si lze odškrtnout položku vyhřívání sedadel v obou případech, ale to samé to není.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 01. 2018 12:06

U Fiatu Bravo tobylo jak sedět na rozpálené plotýnce.U ostatních aut to šlo regulovat a tolik to nehřálo.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 01. 2018 16:20  |  [213.181.138.xxx]

Pri kúpe auta ma zaujímajú len 3 príplatkové položky: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky. Teraz mám dvojkovú Octaviu vyrobenú v r. 08 a dovezenú z Nemecka, a tá má dokonca vyhrievané aj zadné sedačky. Bola to nejaká limitovaná edícia, pričom nie je v najvyššej výbave (druhá z troch). Má síce tempomat aj automat. klímu, ale nemá automatické svetla a stierače (nepotrebujem a ani nechcem), a okná v zadných dverách sú len na kľuku (vôbec nevadí, nemá sa čo na nich pokaziť. ) Na druhej strane má na streche lyžiny.
Prečo to píšem? Pretože nemeckí dealeri vedia oveľa lepšie ako naši, čo je pre vodiča potrebné a čo sú len zbytočné blbosti...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 01. 2018 16:32  |  [94.230.144.xxx]

To je dost individuální na posouzení. Kdo má děti, ten klíčky na zadní okénka určitě chtít nebude. Kdo jezdí do práce v Praze tunely, ten bude chtít automatiku na světla.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 01. 2018 17:42  |  [79.142.151.xxx]

Mluvíš o autě nebo vozítku pro ženskou? Kde máš Automat, čtyřkolku, elektrické tažné, adaptivní podvozek, radar, a desítky dalších věcí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 01. 2018 10:38

K čemu jsou v autě potřebné takové pitomosti?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 17:50  |  [217.195.168.xxx]

...nieco podobne mam aj ja, ale este k tomu ten moj pekac ma paket pre zle cesty /plus lapace/, stredova opierka, zadny stierac a maxidot. No a hlavne je to atmobenzinak, ten jeden 16oo a ten druhy dokonca dnes nevidanych 18oo. Inak elektriku vzadu, ovladanu samozrejme od vodicovych dveri by som chcel, na jar a jesen klimu prakticky necham na pokoji a pokial sa motam okolo komina a po okreske, rad by som nechal spustene len zadne. Radsej mam prirodzene vetranie, pokial je to znesitelne. Naroky su u kazdeho ine, niekto je na pohodlie a vsetko mozne dotykove, ini zas /vacsinou starsia skola a vyjazdeni vodici/, beru skor prakticke prvky. Na druhej strane, mat zbytocnych dva-tri mega, moznost spravit si radost poriadnym burakom je lakava

Odpovědět  |   | 
traveller  |  03. 01. 2018 19:02  |  [185.188.100.xxx]

U mně je dokonce vyhřívání sedaček na prvním místě z volitelné výbavy a moje nové auto bude mít i vyhřívaný volant a přední sklo. Bohužel u mnoha aut je toto možné až v rámci vyšší výbavy a nelze dokoupit k té základní.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:34  |  [80.188.48.xxx]

nejste ze stejnýho hnízda s Antiautomatem?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 01. 2018 18:05  |  [77.111.244.xxx]

Když jsem před čtyřmi roky kupoval i30, tak mi Hyundai dal jako pozornost vyhřívaný volant, podotýkám, zdarma. Perfektní věc, bez které si nedovedu představit příští nové auto.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 01. 2018 00:48  |  [91.103.165.xxx]

Tak vyhřívání předních sedaček máme ve dvou ze tří aut v rodině (všechny benzín) a jestli to osobně použiji tak 3x během zimy, tak je to moc a to už musím být doslova zmrzlej, jak hovno. Moje hlavní auto Subaru topí totiž velmi rychle, navíc si nepotrpím na kožené sedačky, které v zimě příšerně studí a v létě je to zase jako sedět na kamnech a sednout v kraťasech do vyhřátého auta s koženýma sedačkama je spíše za trest. V zimě zase, pokud je to diesel, tak než naběhne topení a k tomu studené kožené sedačky, tam to vyhřívání má svůj přínos asi největší.
Pro mě je základ pohodlné sedačky, pak automatická klima, tempomat, kožený věnec volantu, který padne do ruky (nesnáším ty pěnové náhražky) a loketní opěrka. Nepohrdl bych ale vyhřívaným čelním sklem a volantem a dal bych tomu přednost před vyhříváním sedaček. Z asistentů snad jedině hlídání mrtvého úhlu, ale nepohrdl bych ani eyesight od Subaru

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:39  |  [80.188.48.xxx]

vyhřívání už ve druhém autě a zapne to leda žena v zimě na chalupě. Já snad nikdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž koupě řidiči nejvíce litují

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž…

Američané si nejvíce po nákupu stěžují na tuto desítku aut.

22.  12.  2017 | | 21 N/A
Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Přehled: Co chystají automobilové značky na rok 2018? (2. část)

Přehled: Co chystají automobilové značky na…

Kromě přehršle SUV a crossoverů se příští rok automobilky chystají uvést na trh i slušnou řádku sportovně zaměřených vozů.

25.  12.  2017 | | 17 N/A