Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

Aladin  |  03. 01. 2018 11:11  |  [94.230.144.xxx]

Článek opět o ničem. Což je u pana Pecáka obvyklé. Zajímavé by bylo, zaměřit se na to, jaké vyhřívání za danou cenu dostanu. V některých vozech se v sedáku rozžvaví drát a je to pocit, jak když sedíte na rozpáleném zábradlí. Někde se příjemně zahřeje celá plocha sedáku a ještě beder bez vnímání toho, kde je topný zdroj. Sice si lze odškrtnout položku vyhřívání sedadel v obou případech, ale to samé to není.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 01. 2018 12:06

U Fiatu Bravo tobylo jak sedět na rozpálené plotýnce.U ostatních aut to šlo regulovat a tolik to nehřálo.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 01. 2018 16:20  |  [213.181.138.xxx]

Pri kúpe auta ma zaujímajú len 3 príplatkové položky: automatická klíma, tempomat a vyhrievané sedačky. Teraz mám dvojkovú Octaviu vyrobenú v r. 08 a dovezenú z Nemecka, a tá má dokonca vyhrievané aj zadné sedačky. Bola to nejaká limitovaná edícia, pričom nie je v najvyššej výbave (druhá z troch). Má síce tempomat aj automat. klímu, ale nemá automatické svetla a stierače (nepotrebujem a ani nechcem), a okná v zadných dverách sú len na kľuku (vôbec nevadí, nemá sa čo na nich pokaziť. ) Na druhej strane má na streche lyžiny.
Prečo to píšem? Pretože nemeckí dealeri vedia oveľa lepšie ako naši, čo je pre vodiča potrebné a čo sú len zbytočné blbosti...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  03. 01. 2018 16:32  |  [94.230.144.xxx]

To je dost individuální na posouzení. Kdo má děti, ten klíčky na zadní okénka určitě chtít nebude. Kdo jezdí do práce v Praze tunely, ten bude chtít automatiku na světla.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 01. 2018 17:42  |  [79.142.151.xxx]

Mluvíš o autě nebo vozítku pro ženskou? Kde máš Automat, čtyřkolku, elektrické tažné, adaptivní podvozek, radar, a desítky dalších věcí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 01. 2018 10:38

K čemu jsou v autě potřebné takové pitomosti?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 17:50  |  [217.195.168.xxx]

...nieco podobne mam aj ja, ale este k tomu ten moj pekac ma paket pre zle cesty /plus lapace/, stredova opierka, zadny stierac a maxidot. No a hlavne je to atmobenzinak, ten jeden 16oo a ten druhy dokonca dnes nevidanych 18oo. Inak elektriku vzadu, ovladanu samozrejme od vodicovych dveri by som chcel, na jar a jesen klimu prakticky necham na pokoji a pokial sa motam okolo komina a po okreske, rad by som nechal spustene len zadne. Radsej mam prirodzene vetranie, pokial je to znesitelne. Naroky su u kazdeho ine, niekto je na pohodlie a vsetko mozne dotykove, ini zas /vacsinou starsia skola a vyjazdeni vodici/, beru skor prakticke prvky. Na druhej strane, mat zbytocnych dva-tri mega, moznost spravit si radost poriadnym burakom je lakava

Odpovědět  |   | 
traveller  |  03. 01. 2018 19:02  |  [185.188.100.xxx]

U mně je dokonce vyhřívání sedaček na prvním místě z volitelné výbavy a moje nové auto bude mít i vyhřívaný volant a přední sklo. Bohužel u mnoha aut je toto možné až v rámci vyšší výbavy a nelze dokoupit k té základní.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:34  |  [80.188.48.xxx]

nejste ze stejnýho hnízda s Antiautomatem?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 01. 2018 18:05  |  [77.111.244.xxx]

Když jsem před čtyřmi roky kupoval i30, tak mi Hyundai dal jako pozornost vyhřívaný volant, podotýkám, zdarma. Perfektní věc, bez které si nedovedu představit příští nové auto.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 01. 2018 00:48  |  [91.103.165.xxx]

Tak vyhřívání předních sedaček máme ve dvou ze tří aut v rodině (všechny benzín) a jestli to osobně použiji tak 3x během zimy, tak je to moc a to už musím být doslova zmrzlej, jak hovno. Moje hlavní auto Subaru topí totiž velmi rychle, navíc si nepotrpím na kožené sedačky, které v zimě příšerně studí a v létě je to zase jako sedět na kamnech a sednout v kraťasech do vyhřátého auta s koženýma sedačkama je spíše za trest. V zimě zase, pokud je to diesel, tak než naběhne topení a k tomu studené kožené sedačky, tam to vyhřívání má svůj přínos asi největší.
Pro mě je základ pohodlné sedačky, pak automatická klima, tempomat, kožený věnec volantu, který padne do ruky (nesnáším ty pěnové náhražky) a loketní opěrka. Nepohrdl bych ale vyhřívaným čelním sklem a volantem a dal bych tomu přednost před vyhříváním sedaček. Z asistentů snad jedině hlídání mrtvého úhlu, ale nepohrdl bych ani eyesight od Subaru

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 01. 2018 07:39  |  [80.188.48.xxx]

vyhřívání už ve druhém autě a zapne to leda žena v zimě na chalupě. Já snad nikdy

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A