Kolik se dnes platí za vyhřívání sedadel a volantu? 4400 Kč, ale i 4x tolik

Lidé, kteří mají rádi teplo proudící na jejich těla ještě dříve, než se zahřeje motor, si obvykle kupují vozy, které jsou vybaveny vyhřívání sedaček a v ideálním případě i vyhříváním volantu a čelního skla. Zkoumali jsme, jak jsou tyto prvky drahé v autech nižší střední třídy s karoserií hatchback

Kdo touží po komfortní výbavě zajišťující tepelnou pohodu v kabině osobního vozu, měl by zavítat do nějakého dealerství Fordu. Tam totiž, jak ukázal náš průzkum v cenících jednotlivých automobilek zastoupený na tuzemském trhu, získáte vyhřívání sedaček, volantu i čelního skla za nižší cenu, než jakou některé značky vyžadují za prvně jmenovaný prvek.

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Technologie vyhřívání jak sedaček, tak i volantu, se přitom u řady značek nabízí již od konce minulého tisíciletí. Stačí do příslušného prvku vložit odporový drát. V řadě modelů se přesto ještě nyní například vyhřívaný volant vůbec nenabízí.

Projděte si náš přehled s cenami u dvaceti kompaktů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků