Kolik by stály benzin a nafta, kdybychom z nich neplatili daně? Budete se divit...

runner42  |  04. 04. 2018 20:21

Nemám s tím problém. Pouze chci odpovídající spotřební a ekologické daně pro elektromobily.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 04. 2018 21:37

Souhlasím. Proč by měl být elektromobil zvýhodněn, když slouží k přepravě osob stejně jako auto na naftu, či benzín

Odpovědět  |   | 
Cronos  |  05. 04. 2018 14:19

A proč je dodnes zvýhodněná nafta oproti benzínu? Ano, rozdíl ve spotřební dani je jen pár korun, ale nechápu princip, proč je jedno palivo zvýhodněné. Ale dvojí metr se u nás používá na kde co a kde koho.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 04. 2018 18:28

Princip?
Po odsolení, atmosférické destilaci a odsíření ještě u benzínů následuje izomerace nebo reformování (to podle typu). Takže odpověď je doufám jasná a nafta by měla správně být zřetelně levnější. Ještě před 20 lety byl rozdíl nejméně 5,- Kč.
Takže zvýhodněná jistě není a možná, že dokonce doplácí na malý rozdíl ceny benzínu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 09:41

No a okrem ineho, je bezpecnejsia pri uskladneni a preprave a ma daleko univerzalnejsie pouzitie. A toto uz vedeli tankisti T34 (nafta im podstatne prispela k ucinnosti nasadenia moderneho tanku na zdesenie OKW) - a neraz to ocenili. Nejde o nic ine len z toho zasa vytrieskat kapital. Kto si to v zavere cele obserie, je snad jasne, ostatne sa to v dnesnom eu-kolchoze deje dnes a denne.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 12:30

Minus ma prave presvedcil o tom, akou je volne situovana nafta vo vedre na dvore nesmierne nebezpecnou substanciou. Priam atomova bomba, kriticke mnozstvo a naslednych 20kt vybuchu ako v Nagasaki.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 05. 2018 23:45

Odsolení, destilace, odsíření je záležitost výrobce a nechá si to zaplatit. Uvalené daně jsou záležitostí státu a že jsou na jednotku energie pro benzín o 30 procent větší než pro naftu je neskutečná zlodějna!

Odpovědět  |   | 
Shap  |  06. 04. 2018 09:40

Tak nějaké navrhni ministerstvu financí ;)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 04. 2018 20:36

Z čeho jste spočítali proboha DPH? Kolik je zvýšené DPH z 0 Kč? Tady by snad měla být jen cena za spotřební daň, kdybyste to obrátili. DPH se nepočítá ze spotřební daně.

Odpovědět  |   | 
PV  |  04. 04. 2018 20:45

Bohužel, realita je taková, že se platí DPH i ze spotřební daně Krása co? Daň z daně

Stát je náš kamarád a je tu pro nás

Odpovědět  |   | 
PV  |  04. 04. 2018 20:48

Poznámka: Osobně nechápu, jak je možný, že se tohle nikdo nenapadnul někde u soudu...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 04. 2018 21:05

Kde žijete? Vy nepracujete? Pokud ano, tak byste si na výplatnici všiml, že daň z příjmu fyzických osob platíte i z odvedeného sociálního a zdravotního pojištění. Také tady platíte daň z daně.
A jak to chcete obcně napadnout u soudu, když to není nezákonné?

Odpovědět  |   | 
mike  |  04. 04. 2018 21:09

no a domyslete si, že než si jdete koupit ten svůj litřík, tak jste si na něj museli vydělat superhrubou mzdu....jen tímhe přepočtem stojí benzín 50Kč/litr...viva volení zástupci ...a pak se někdo diví že jdou všichni na kypru a na maltě...

Odpovědět  |   | 
fcFU  |  04. 04. 2018 21:09

proto se také jmenuje daň z přidané hodnoty a jedno, kdo ji přidal ... ať žijí spojené státy evropské

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 04. 2018 21:16

DPH jsme měli ještě před vstupem do EU cca od r.1990/91. To možná ale nepamatuješ.

Odpovědět  |   | 
FcFU  |  05. 04. 2018 08:40

spojené státy evropské určují minimální hodnotu spotřební daně, to že je DPH počítá daň z daně je jen bonus navíc

Odpovědět  |   | 
DDT  |  07. 04. 2018 03:53

1.1.1993

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  04. 04. 2018 22:42

To že máme jedny z nejvyšších daní není zásluha EU, ale hloupého voličstva.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  05. 04. 2018 10:58

tak bz se sniyilo DPH, jak rikas .. ovsem, zase by se zavedly jine dane, o kterych tak nejak mlcis ..

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 04. 2018 21:13

Můžeš to zkusit. U nás patří PHM ještě relativně k těm levnějším. DE cca 1,3€, IT cca 1,6€, Fr 1,45€, NL 1,6€...https://www.mbenzin.cz/Ceny-benzinu-a-nafty-v-ev... ...

Odpovědět  |   | 
čert  |  05. 04. 2018 09:01

A v přepočtu na kupní sílu?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 04. 2018 18:16

Musíš se víc snažit, jinde jsou na tom někteří hůře.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  04. 04. 2018 21:47

"kováři už máš zaplacené daně? ... a na příští rok?" (z filmu Pyšná princezna)

Odpovědět  |   | 
MiB  |  05. 04. 2018 02:13

UHLÍŘI, pičo.

Odpovědět  |   | 
jzk  |  05. 04. 2018 13:28

Ve skutečnosti to byl švec, pánové

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 04. 2018 07:52

Ale tak to přece je. Jako OSVČ jsem platil v průběhu roku tzv. zálohu na daň, přestože jsem veškeré fakturace dělal až v posledním kvartálu. Takže jsem platil daně z předpokládaných budoucích příjmů. Ňamka.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  05. 04. 2018 11:01

to , aby ti DPH nelezelo na ucte a nevyrabelo ti uroky

Odpovědět  |   | 
borix  |  05. 04. 2018 07:31

On to není zas takový rozdíl, ale reálně se DPH ze spotřební daně neplatí, takže není aktuálně 5 Kč, ale někde kolem 3 Kč. Tady je hlavní svinstvo ta spotřební daň.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 10:43

Prý "daň z daně" a "že to ještě nikdo nenapadnul u soudu"... A jak by sis to asi tak představoval? Ta část ceny, která odpovídá spotřební dani, by měla být od daně osvobozená? To by byl opravdu "jednoduchý systém" - zvlášť třeba u cigaret a alkoholu....

Svatá prostoto!!!

Odpovědět  |   | 
lol  |  05. 05. 2018 15:24

Treba uplne bez dane.
To at me radsi okradou na ulici.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 04. 2018 21:30

Stát mě ždíme o tolik peněz za každý litr a další peníze za DPH se nestydí brát za servis podvozku, který se na těchto hrozných silnicích zničí po pár tisících kilometrech 🙅

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2018 09:16

Od okamihu, ked otvoris oci, si uzivas plnymi duskami benefity svojich penazi, pretoze od vyuzivas veci, ktore ti dava STAT - na narodnej ci samospravnej urovni.

Kedze si to ocividne neuvedomujes, zjednodusim ti to:

Elektrarne, rozvodne a distribucne siete a priehrady postavil stat. Cesty postavil stat. Chodnik, po ktorom kracas, postavil stat. Prakticka kazda navsteva kazdeho lekara - i sukromneho, nemocnice a vacsina liekov na predpis su dotovane statom. Dochodok tvojich starych rodicov vyplaca stat.

So STFU.

Odpovědět  |   | 
čert  |  05. 04. 2018 11:15

O tom nikdo nediskutuje. To jsou normální funkce státu. Ale nějak ti z toho vypadlo, že to stát za posledních cca 20 let zmáknul jen za cenu schodků v rozpočtech. Takže to asi moc šikovně nedělá. A tak se nediv, že je některým lidem líto, když vidí, jak stát za jejich daně hospodaří.

Odpovědět  |   | 
Anunnaki  |  06. 04. 2018 00:09

Presne tak.
Všetok majetok a aktíva štátu predať oligarchom, a následne si ich prenajímať za drajšie od nich (vo forme prací, služieb, tovarov) cez nevýhodné zmluvy ktoré sa nedajú vypovedať.
A keď už nie-je čo predávať, aby mohli pokračovať, prešlo sa na západný štýl ekonomiky (menového systému) = dlhová ekonomika (kde peniaze sa emitujú ako dlh).
Nu a aby nebolo vidieť prepad životnej úrovne, štát a verejný sektor sa musel začat zadlžiavať ....

Ale veď to je prirodzený chod Kapitalizmu západného typu (teda temer neregulovaný kapitalizmus od 70tych rokov v USA a UK).
Za to predsa vačšina z nás (či už vedome alebo z vlastnej hlúposti a nevedomosti) štrngala kľúčami v 89tom nie?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 09:50

To, co Ste opisali ale uz kapitalizmom volnej sutaze nie je. To, co Ste opisali je diktat kapitalu, ktory diktuje statu. Ak stat pride o svoju funkciu, ktora plynie z jeho suverenity ako subjektu vztahu k obcanovi, potom to uz stat nie je. Je to len nastroj presadzovania zaujmu nadnarodneho velkokapitalu. A bohuzial toto je dnesna realita. EU je jasnym dokazom. Inymi slovami, fasizmus. Mnohi si slovny vyznam tohoto pojmu neuvedomuju pretoze je stale (a mam podozrenie ze vedome) zavadzany. Deninicia z Wiki pre tych, ktori neveria: fasizmus ...' silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky'... A v takejto dobe zijeme. Je jasne ze toto nie je trvalo udrzatelny vyvoj, ktory sa okrem ineho stave alfou omegou prezitia ludstva ako celku. A obavam sa ze bude horsie. Pretoze dobre (relativne) uz bolo.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  05. 04. 2018 12:48

U nás postavili přehradu za značného přispění všech mlynářů v povodí už za 1. Republiky. Na sociálním a zdravotním pojištění odvedu více, než z něj moje celá rodina u lékaře vyčerpá, chodník a příjezdovou cestu jsem si musel zaplatit sám, jinak by mi nezkolaudovali barák, z ostatních silnic platím silniční daň a na dálnici známky a mýtné. Vím, daně jsou potřeba, ale stát je špatný hospodář.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  06. 04. 2018 09:47

Tak tohle mě nadzvedlo že židle. Součástí platby za elektřinu, vodu, plyn je i položka na budování a údržbu infrastruktury takže tohle fakt stát neplatí, poslední elektrárnu co zafinancoval v ČŘ stát je JE Temelín a ta investice se už dávno zaplatila na prodané elektřině. Co se silnic týče tak ty jsou v dezolatnim stavu i když na pohonných hmotách jsou drakonicke daně a pak ještě člověk platí mýtné. Celkově mě stát oskube o 67.5% mých příjmu (daň z příjmů, sociální a zdravotní odvody a DPH) což za rok činí takovou pálku že mi to nevrátí ani z poloviny.

Odpovědět  |   | 
daewoo  |  20. 04. 2018 09:24

67,5 % tom absolutně ideálním případě. Je totiž ještě třeba započítat různé poplatky, které jsou povinné ze zákona (jednání s úřady, ověřené podpisy, mýtné, městská placená parkoviště, různé výdaje nad rámec různých slev na dani potřebné k dodržení /nejen/ daňového zákona - účetní, výjezdy za úřady, čas promrhaný a tedy nevydělaný na řešení různých hovadin, STK a další buzerační kontroly a revize, cílená devalvace úspor, neschopnost státu zajistit bezpečný život bez krádeží, vandalství (další papírování a náklady) a monopolu/oligarchie, stočné ze střechy a zahrady, částečně amortizace automobilu, rozhlasové a TV poplatky...

Můj nejoptimističtější odhad je 80 %.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  08. 04. 2018 07:15

Hele, vy si chytněte vraha Kuciaka a zavřete Fica, pak něco pindej o jiných státek. Jo a neošlapej nám moc chodník. Je náš - státní. :oP

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 04. 2018 21:30

Stát mě ždíme o tolik peněz za každý litr a další peníze za DPH se nestydí brát za servis podvozku, který se na těchto hrozných silnicích zničí po pár tisících kilometrech 🙅

Odpovědět  |   | 
PaP  |  05. 04. 2018 08:43

Ovšem jakousi třešničkou na dortu pokud se týká daní je tzv. daň z nabytí. Koupíte si nemovitost třeba za 10 mil. Kč za již minimálně jednou zdaněné peníze a zaplatíte 4% daň, tedy 400 tis. korun prakticky za nic, dále totiž budete platit daň z nemovitosti atd.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 04. 2018 09:04

To je tak, když tu vládne levice, případně StBák.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  05. 04. 2018 12:53

Ta daň tady byla za každé vlády. ,,Všeci kradnů,,

Odpovědět  |   | 
Vanek  |  08. 04. 2018 00:00

Vsak jasne. Penize zdanis mnohokrat. Rozdil cisteho, hrubeho, z toho co ti zbude si neco koupis zase zdanis a tak dokola. Nedejboze kdyz to same pak po tobe nekdo zdedi. Proc myslis ze sel StB Bures do politiky? Potrebuje aby vsecky penize ze vsech stran vsichni posilali do toho jeho Agrofertu. Dane a smrt jsou nejvetsi zlo co na nas ceka.

Odpovědět  |   | 
J  |  04. 04. 2018 21:31

".....se platí daň z přidané hodnoty ve výši 21% (počítáno z ceny bez DPH)" Proboha vždyť je to totéž! To by se platilo DPH dvakrát.

Odpovědět  |   | 
 |  04. 04. 2018 22:00

To by byli ze silnic jeste vetsi parkoviste nez ted.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2018 22:36

S každou plnou nádrží sponzorujeme arabský teroristy a války o ropu, který sem posílaj další uprchlíky...

Nákupem paliv u MOL sponzorujete Putina.
https://www.respekt.cz/audit-jana-machacka/rusov... ...

Odpovědět  |   | 
demorez  |  04. 04. 2018 22:58

Ten clanek ze stary 10 let, podil rusu uz davno odkoupil madarsky stat

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 04. 2018 07:22

Prodej auto, pokud nějaké máš a nebudeš nikoho sponzorovat.jezdi vlakem a na kole.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 04. 2018 07:58

Takže máme na výběr mezi podporou expanze islámských arabů a expanze křesťanských slovanů? Těžká volba...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 04. 2018 08:27

runner42: Těžká volba? To snad nemyslíš vážně.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 04. 2018 09:43

To byla ironie Asi se výjimečně shodneme, že i když z nich nebudeme zrovna odvázaný, raději podpoříme jeden z posledních silných slovanských kmenů.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 04. 2018 09:55

runner42: U tebe člověk nikdy neví

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2018 11:25

Rusové a silný Slovanský kmen? Lol. Myslíš tu směsku Muskovitů a jejich orientálních nájezdníků co si přivlastnila ruštinu a staroruskou kulturu? Lol. Původní Rusy hledej na Ukrajině a v Bělorusku tam je jejich domov.
Btw i Madaři maj víc slovanských genů než Slováci Chudáci to poněkud nevydejchávaj a řešej to tvrzením, že Slované nejsou žádnej národ.

Cožpak vo to prostý ruský lid bych možná podpořil, ale ne tu jejich oligarchicko-mafiánskou svoloč, kterou si sami volej a která je sdírá na kost a ráda jezdí tankama po hlavách sousedů.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  05. 04. 2018 08:38

expanze slovanů nám zatím ublížila nejvíc, btw. v Rusku je islám 2. nejpočetnější náboženství

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 04. 2018 10:03

Doporučuji si přečíst, pokud ho seženete, sborník rozkazů a dalších přeložených materiálů vydaný v publikaci "Chtěli nás vyhubit" v roce 1961 nakladatelstvím Naše vojsko. Dnes už nic takového nevyjde, to si můžete být jist. Zde na ukázku pár namátkových citací:

"Nikdy se nesmí tento českomoravský prostor nechat v takovém stavu, jenž by vůbec umožňoval Čechům tvrdit, že je to jejich prostor."
R. Heydrich v projevu v Černínském paláci 2. října 1941

"Radikální prostředek fyzického vyhubení není za normálních podmínek možný. Cíle se musí dosáhnout jiným způsobem:
1) Odstěhováním a vystěhováním
2) Absorpcí ve velkoněmeckém prostoru"
W.B. 6/39 12.7.1939

"Sestavte ihned úplný seznam všech dětí po popravených Češích ve stáří do 16 let. Děti se musí řádně přezkoušet po stránce rasové. Rasově nežádoucí nechť jsou převezeny do zvláštního dětského tábora. Děti, jež představují rasově žádoucí část obyvatelstvá, je třeba předat organizaci Lebensborn."
Frank, St.S. IV C - 35b / 43g

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 12:59

este lepsim by bol prejav Reinhardta Heydricha na Hrade. Chapem ze dnesnemu mainstreamu sa to nebude pacit, ale mate to tam cierne na bielom.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 04. 2018 09:02

Kdyby stát zrušil jakékoliv daně na benzín, tak by ceny zůstaly stejné, možná by šly o pád kaček dolů, ale zvýšila by se tím jen marže pumpařům...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2018 09:10

No a kolko by stali smartfony, keby sme z nich neplatili dane, a keby vyrobcovia neplatili nezmyselne licencne poplatky vlastnikom patentov atd.

A o kolko lacnejsie by boli auta, keby sa na ne neplatila DPH, poistka, cestna dan, dialnicna znamka...

A o kolko lacnejsie by boli letenky, keby tam neboli dane, letiskove poplatky, administracne poplatky, keby bol letecky benzin zadarmo a este aj oslobodeny od dane!

A o kolko lacnejsia by bola nasa praca, keby sme pracovali zadarmo!

To by bol zivot!!!

Clanok je za hranicou absurdnosti a uspesne atakuje hranicu stupidity.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 10:45

Článek mimo jiné dobře ukazuje, že pro stát je nesmysl pořizovat jiná auta než benzinová. LPG/CNG je nesmysl ekonomický, nafta je potom nesmysl ekonomický i ekologický

Odpovědět  |   | 
Ota  |  05. 04. 2018 10:57

zlatý desátky

Odpovědět  |   | 
čert  |  05. 04. 2018 11:28

Jistě. A doktor, škola za vlastní. K tomu vojna na deset let a stáří bez penze. No, já bych to neměnil. Tady už snad ani tak nejde o ty daně, ale spíš o to, že ty priority, kam je nasypat, vidí různí lidé různě. Jinak to vidí socka, jinak estébák a ještě úplně jinak prognostik v.v. No a já to s tou menší polovinou voličů vidím samozřejmě taky ještě jinak než oni.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 04. 2018 13:17

a tomu samozřejmě robota - tři dny ze šesti makat zadarmo na panském. Takže vlastně zdanění práce 50%

Odpovědět  |   | 
Lzw  |  17. 04. 2018 13:18

Ona robota v zemích mimo Koruny České byla de facto zrušena, uz za Meternicha, respektive mnohem kratší než u nás, ale naši šlechtě se nechtělo, což přispělo k rozvoji průmyslu v Zemích Koruny České

Odpovědět  |   | 
Ajchy  |  29. 04. 2018 12:22

A jak dlouho si myslíš, že jako OSVČ děláš na stát než začneš dělat na sebe během roku? ono se toho moc od té doby nemění. Jen místo krále je tady vláda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2018 11:34

Nejlepší by bylo snížit závislost státu na ropě. Většina posledních hospodářskejch krizí vznikla kvůli ropě a taky za vetšinu válek a terorismu můžem vděčit ropě. Navíc s ní a s jejím pálením zasíráme planetu a následky budou muset řešit ještě generace po nás za což nám určitě poděkujou.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 04. 2018 12:04

Daně, daně a zase daně, se udaníme k smrti. Úplně bych zrušil 3 sazby DPH a zavedl jednotnou daň cca 15%, spotřební daň bych zrušil bez náhrady, stejně tak jako spoustu jiných nepřímých selektivních daní. Stát hospodaří se zbytečně vysokou sumou.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 04. 2018 23:13

Stát je jednoduše něco jako legalizovaná mafie. Pod pohrůžkou násilí a bez možnosti volby bere lidem peníze, přičemž je na libovůli státu, jakou protihodnotu a v jakém rozsahu jim za to bude poskytovat.

Je zajímavé, že většina tohle schvaluje, ale kdybych si třeba vyhlédl někoho se špinavým autem, následně mu pod pohrůžkou násilí sebral tolik peněz, kolik uznám za vhodné, a auto mu umyl, byl bych pokládán za zločince a šel do vězení. Přitom v principu je to to samé.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 09:55

Akonahle je institucia STATU (co je primarne vztach stat-obcan) zneuzita na zisk, ten moment ma nasledovat komplet vymena vedenia takeho statu. A prislusne tresty, pretoze ak sa taketo nieco stane, stat ZRADIL obcana. A nemilosrdne ist po tom. Ostatne Cesi maju celkom 'prijemnu' proceduru ako sa zbavit parazita. Na to staci okno aspon na 4.poschodi a pevna dlazba pod nim. A pride aj na to, uvidite.

Odpovědět  |   | 
daně  |  06. 04. 2018 10:09

A kdybyste neplatili daně, tak byste si výstavbu a provoz silnic platili z mýta, tak třeba 10Kč/km

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 04. 2018 10:55

"Bez těchto daní by cena benzínu byla 12,54 koruny a nafty 13,69 Kč. To by se jezdilo, že?"
To přece není žádnej problém, každej, kdo jezdí na LPG jezdí v podstatě za tyhle peníze! A přestavba se vám vrátí běžně za půl roku až za dva roky, podle toho, kolik najezdíte ročně.
Litr LPG dneska stojí kolem 14 Kč/l, přestavba kolem 20-25 000 Kč.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 04. 2018 12:33

Zaujimava uvaha a len potvrdzuje to, ze peniaze v pohybe vykazuju zisk. Aplikujme na euro-ovcana a dalsia napoveda, verim ze, nebude potrebna.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2018 15:30

V Praze je auto na LPG prakticky nepoužitelné (parkování). A další věc je, že spotřeba LPG samozřejmě není stejná jako na benzin nebo naftu. To není výtka proti LPG, ale prostě skutečnost vycházející z faktu, že litr LPG váží 0,5 kg, zatímco litr benzinu 0,75 kg a nafty 0,85 kg (vše přibližně).

Odpovědět  |   | 
daewoo  |  20. 04. 2018 09:33

LPG je pro blázny...

Vozit si děti a v mít kufru nebezpečnou výbušninu chce mít taky fištróna. Krom toho, že je auto díky bombě bez kufru (nebo je o pořádný kus menší), tak je třeba jezdit na častější prohlídky, což stojí další peníze. Jízda a další údržba není moc pohodlná. Do některých tunelů je zákazán vjezd (vážně super, když to zjistíte až před vjezdem a není se kde otočit), stejně tak v zahraničí s tím mají problém. Nemluvě o zvýšené spotřebě díky zvýšené váze a větší pravděpodobnosti, že se něco posere (více součástek k údržbě a kontrole).

Děkuju nechci...

Odpovědět  |   | 
Adam  |  26. 04. 2018 09:32

jezděte na koni, ten je bezpečný...

Odpovědět  |   | 
lol  |  05. 05. 2018 15:35

anebo na konicka, to je i prijemny...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 123 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A