Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

5 komentářů

MaVa
30. října • 14:30

Pokud se přibalí základní dávka výbavy, jako ultrazvuk, tempomat, metalíza a vyhřívání sedadel, dostaneme se na částku 1,4 milionu a s navigací a TV 1,5 mil. a to je za za takhle vybavený osmiválec s pohonem na všechny supercena (pro srovnání, A6 4,2 se v manuálu nevyrábí a S6 je v takové výbavě za 3 miliony). OK, tohle potěší i když si ho nepořídím, dobrá zpráva to je.

Pro srovnání VW Sharan TDI 4 motion se stejnou výbavou (bez TV) vyjde taky na 1 500 000,-

Sedan
30. října • 16:12

Jo W8 je dobrej motor. Jen si nedokážu neustále nějak představit tu spotřebu. Na druhou stranu, kdo si koupí tak drahý auto, ten asi na spotřebu hledět nebude ;)

PS
30. října • 21:42

Tak nevím, jak jsi přišel na to, že ten motor je dobrej. Doporučuji přečíst článek v německém Autobildu, tuším, že to byl před před minulý týden. Ale sám si myslím, že to možná spíš než motor kazí ten automat. To co VW dává do AUDI A6, Passatu a asi i Superbu je nesrovnatelné s japonskými automaty. V A8 už to vypadá lépe, alespoň s tím 3.3 TDI.

M.Vaško
11. listopadu • 11:40

S W8 jsem se svezl sice krátce, ale zato s oběma verzemi. V manuálu jde o skvělou jízdu s plnou dynamikou a příjemným "osmiválcovým" zvukem. V automatu mě nepřesvědčil, ale já obecně nejsem příznivcem žádných automatů a nepřesvědčil mě ani v A8 (včetně 3,3TDI), ani v S500 ani v Lexusu (nic lepšího japonci pokud vím nevyrábí), pořád je to jen automat, který dělá za mě to co nechci a kazí dojem z motoru.

Když porovnám W8 v Passatu s V8 z Audi S6, s kterým jezdím denně (s manuální převodovkou), je rozdíl sice znatelný, ale jen minimálně. W8 má lepší zátah odspodu a slabší ve vysokých otáčkách (což je logické, S je ostrá verze od Audi s maximem 7000ot/min a má přeci jen o pár desítek kW víc), W8 má  jemnější akustiku a znatelně nižší spotřebu. (S6 se pod 14l/100km dostane jen výjimečně, s W8 jsem bez extrémních výstřelků dokázal jet za 11l). Pokud je dlouhodobý průměr u S6 mimo město někde kolem 14,5l, myslím že s W8 bude možno jezdit těsně pod 13l a to je na čtyřlitrový osmiválec setsakramentsky dobrá hodnota.

Suma sumárum na mě udělal W8 špičkový dojem, nabízí neuvěřitelně moc za skvělou cenu. Pokud si někdo chce dopřát kouzlo pohybu s osmiválcem s dostatkem výkonu kdykoli, kdekoli a za přijatelný peníz, je Passat W8 geniálním řešením. Zvenku nenápadný a uvnitř je vše na co pomyslíte. Tohle auto je fajn, jen tím automatem bych ho nekazil.

Tiff
30. října • 17:54

Drahý auto?, W8 za 1 318 000 Kč je zadarmo, vemte, si, že u konkurence zaplatíte o cca 1 milion vic... zajimalo by mně co Superb.... kdy bude W8 a co tedy bude stat V6

Doporučujeme

Články odjinud