Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

O tom, že u Volkswagenu chystají osmiválcového Passata jsme vás již informovali. Dnes článek doplníme o další zajímavé informace vztahující se k super Passatu.
Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

Passat W8 bude mít jeden z významných primátů na českém automobilovém trhu. Bude nejlevnějším osmiválcovým automobilem, který se kdy u nás prodával a zároveň prvním automobilem své kategorie s osmiválcovým motorem. Důvod, proč mohli u VW vyrobit tento výjimečný automobil, je třeba hledat v pohonné jednotce. Pod kapotou W8 najdeme totiž kompaktní osmiválec, který vznikl sloučením dvou čtyřválcových motorů.

O výkonových parametrech a vybavení se můžete dočíst v článku „Volkswagen Passat W8“, který již v našem časopise vyšel v březnu (viz související články).

Volkswagen Passat W8 se bude prodávat jako limuzína a kombi, tradičně nazývané Variant. Pokud vás W8 zaujala, za co se rozhodně nemusíte stydět, tak si na její nákup musíte připravit Kč 1 318 100,-- a pokud často jezdíte s rodinou na chatu, můžete zvolit provedení Variant za Kč 1 377 500,--. Za tyto peníze dostanete automobil, který se na silnici rozhodně neztratí.

Ceny samozřejmě platí pro základní úroveň výbavy a manuální šestistupňovou převodovku. V příplatkové výbavě W8 platné pro německý trhu najdeme položky, jako sportovní sedadla Recaro, podvozek snížený o 20 mm, parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, navigační systém s/bez TV tuneru, multifunkční volant apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 





TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků