Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

O tom, že u Volkswagenu chystají osmiválcového Passata jsme vás již informovali. Dnes článek doplníme o další zajímavé informace vztahující se k super Passatu.
Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

Passat W8 bude mít jeden z významných primátů na českém automobilovém trhu. Bude nejlevnějším osmiválcovým automobilem, který se kdy u nás prodával a zároveň prvním automobilem své kategorie s osmiválcovým motorem. Důvod, proč mohli u VW vyrobit tento výjimečný automobil, je třeba hledat v pohonné jednotce. Pod kapotou W8 najdeme totiž kompaktní osmiválec, který vznikl sloučením dvou čtyřválcových motorů.

O výkonových parametrech a vybavení se můžete dočíst v článku „Volkswagen Passat W8“, který již v našem časopise vyšel v březnu (viz související články).

Volkswagen Passat W8 se bude prodávat jako limuzína a kombi, tradičně nazývané Variant. Pokud vás W8 zaujala, za co se rozhodně nemusíte stydět, tak si na její nákup musíte připravit Kč 1 318 100,-- a pokud často jezdíte s rodinou na chatu, můžete zvolit provedení Variant za Kč 1 377 500,--. Za tyto peníze dostanete automobil, který se na silnici rozhodně neztratí.

Ceny samozřejmě platí pro základní úroveň výbavy a manuální šestistupňovou převodovku. V příplatkové výbavě W8 platné pro německý trhu najdeme položky, jako sportovní sedadla Recaro, podvozek snížený o 20 mm, parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, navigační systém s/bez TV tuneru, multifunkční volant apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 





Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

včera | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky