Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

O tom, že u Volkswagenu chystají osmiválcového Passata jsme vás již informovali. Dnes článek doplníme o další zajímavé informace vztahující se k super Passatu.
Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

Passat W8 bude mít jeden z významných primátů na českém automobilovém trhu. Bude nejlevnějším osmiválcovým automobilem, který se kdy u nás prodával a zároveň prvním automobilem své kategorie s osmiválcovým motorem. Důvod, proč mohli u VW vyrobit tento výjimečný automobil, je třeba hledat v pohonné jednotce. Pod kapotou W8 najdeme totiž kompaktní osmiválec, který vznikl sloučením dvou čtyřválcových motorů.

O výkonových parametrech a vybavení se můžete dočíst v článku „Volkswagen Passat W8“, který již v našem časopise vyšel v březnu (viz související články).

Volkswagen Passat W8 se bude prodávat jako limuzína a kombi, tradičně nazývané Variant. Pokud vás W8 zaujala, za co se rozhodně nemusíte stydět, tak si na její nákup musíte připravit Kč 1 318 100,-- a pokud často jezdíte s rodinou na chatu, můžete zvolit provedení Variant za Kč 1 377 500,--. Za tyto peníze dostanete automobil, který se na silnici rozhodně neztratí.

Ceny samozřejmě platí pro základní úroveň výbavy a manuální šestistupňovou převodovku. V příplatkové výbavě W8 platné pro německý trhu najdeme položky, jako sportovní sedadla Recaro, podvozek snížený o 20 mm, parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, navigační systém s/bez TV tuneru, multifunkční volant apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 





TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků