Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

O tom, že u Volkswagenu chystají osmiválcového Passata jsme vás již informovali. Dnes článek doplníme o další zajímavé informace vztahující se k super Passatu.
Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

Passat W8 bude mít jeden z významných primátů na českém automobilovém trhu. Bude nejlevnějším osmiválcovým automobilem, který se kdy u nás prodával a zároveň prvním automobilem své kategorie s osmiválcovým motorem. Důvod, proč mohli u VW vyrobit tento výjimečný automobil, je třeba hledat v pohonné jednotce. Pod kapotou W8 najdeme totiž kompaktní osmiválec, který vznikl sloučením dvou čtyřválcových motorů.

O výkonových parametrech a vybavení se můžete dočíst v článku „Volkswagen Passat W8“, který již v našem časopise vyšel v březnu (viz související články).

Volkswagen Passat W8 se bude prodávat jako limuzína a kombi, tradičně nazývané Variant. Pokud vás W8 zaujala, za co se rozhodně nemusíte stydět, tak si na její nákup musíte připravit Kč 1 318 100,-- a pokud často jezdíte s rodinou na chatu, můžete zvolit provedení Variant za Kč 1 377 500,--. Za tyto peníze dostanete automobil, který se na silnici rozhodně neztratí.

Ceny samozřejmě platí pro základní úroveň výbavy a manuální šestistupňovou převodovku. V příplatkové výbavě W8 platné pro německý trhu najdeme položky, jako sportovní sedadla Recaro, podvozek snížený o 20 mm, parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, navigační systém s/bez TV tuneru, multifunkční volant apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 





Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků