Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

O tom, že u Volkswagenu chystají osmiválcového Passata jsme vás již informovali. Dnes článek doplníme o další zajímavé informace vztahující se k super Passatu.
Kolik bude stát Volkswagen Passat W8

Passat W8 bude mít jeden z významných primátů na českém automobilovém trhu. Bude nejlevnějším osmiválcovým automobilem, který se kdy u nás prodával a zároveň prvním automobilem své kategorie s osmiválcovým motorem. Důvod, proč mohli u VW vyrobit tento výjimečný automobil, je třeba hledat v pohonné jednotce. Pod kapotou W8 najdeme totiž kompaktní osmiválec, který vznikl sloučením dvou čtyřválcových motorů.

O výkonových parametrech a vybavení se můžete dočíst v článku „Volkswagen Passat W8“, který již v našem časopise vyšel v březnu (viz související články).

Volkswagen Passat W8 se bude prodávat jako limuzína a kombi, tradičně nazývané Variant. Pokud vás W8 zaujala, za co se rozhodně nemusíte stydět, tak si na její nákup musíte připravit Kč 1 318 100,-- a pokud často jezdíte s rodinou na chatu, můžete zvolit provedení Variant za Kč 1 377 500,--. Za tyto peníze dostanete automobil, který se na silnici rozhodně neztratí.

Ceny samozřejmě platí pro základní úroveň výbavy a manuální šestistupňovou převodovku. V příplatkové výbavě W8 platné pro německý trhu najdeme položky, jako sportovní sedadla Recaro, podvozek snížený o 20 mm, parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, navigační systém s/bez TV tuneru, multifunkční volant apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 





bazar

VW Transporter 2
Rok výroby: 2011
Stav: 175 197 km
Cena: 350 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 600 km
Cena: 161 000 Kč
VW Caddy 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 138 044 km
Cena: 320 000 Kč
VW Golf Plus 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 74 189 km
Cena: 203 000 Kč
VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků