Kolik berou silničáři?

Silničáři, kteří se starají o sjízdnost našich silnic za jakéhokoliv počasí, berou jen okolo deseti dvanácti tisíc hrubého měsíčně. Uvedl to dnešní Radiožurnál. Díky přesčasům se plat může dostat až na čtrnáct šestnáct tisíc, zmínil jeden ze zaměstnanců. V některých lokacích, např. Českých Budějovicích, jsou platy o něco vyšší, nástupní mzda činí 15-16 tisíc korun, s příplatky (např. za pohotovost) se plat dostává na nějakých 17 tisíc korun.

Silničář musí umět řídit velké auto, ať už s asfaltem, solí nebo posypovým pískem. Musí rovněž velmi dobře znát místopis a vědět, kde se nachází kritická místa.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky