Kolenní airbag jako postrach pro vaše nohy. Odborníci varují před velkým rizikem

123  |  08. 08. 2019 22:25

V autě tenhle airbag mám a tak doufám, že je odzkoušen a funguje tak, aby neublížil. V návodu je, že musí být vzdálenost mezi koleny a jeho umístěním pod volantem minimálně 6 cm. Snad ho nebudu nikdy potřebovat stejně jako ostatní airbagy...

Odpovědět  |   | 
sumi  |  08. 08. 2019 23:36

asi lepší mít airbag navíc ne?

Odpovědět  |   | 
josef zajíc  |  09. 08. 2019 08:04

"A jak to máte s kolenními airbagy vy? Myslíte si, že mohou za určité situace i uškodit?" Spadl autor článku na hlavu? Jako názor člověka s ing. titulem ve stavebnictví, má můj názor nulovou vypovídací hodnotu.. Nebo se autor článku u lékaře taky zeptá všech lidí v čekárně co mu je??a co si myslí o diagnóze lékaře?? Vypovídající hodnotu by měla možná série testů jednoho modelu vozidla s airbagy a bez..

Odpovědět  |   | 
fero  |  09. 08. 2019 09:25

Kaslite na to, pane Zajic. Vsak je piatok.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  09. 08. 2019 12:13

"A jak to máte s kolenními airbagy vy? Myslíte si, že mohou za určité situace i uškodit?"

Myslet znamená hovno vědět...

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  10. 08. 2019 12:19

V určitých situacích mohou airbagy ublížit. Je to dilema jako připoutaný a nepřipoutaný řidič. Proč se nedává speciální airbag do předního a zadního nárazníku? Já bych to zkusila řešit takto. Mělo by to mít větší efektivitu.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  10. 08. 2019 12:45

Tak to je teda brutální nesmysl. Proč si myslíš, že auta mají deformační zóny? Jak by takovej airbag, vystřelující z nárazníku, měl fungovat a k čemu by vlastně měl být dobrý. Nikoho to neochrání a akorát to způsobí další náraz po nárazu. První náraz do auta, druhej náraz vybuchujícího airbagu obě auta ještě odmrští od sebe a celkem jistě způsobí další zbytečná zranění nebo smrt...

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  17. 08. 2019 22:16

Ani nevíš, jaký speciální airbag jsem myslela, a už tu píšeš nesmysly.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 36 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro