Mrzí mne, že se přibližujete "úrovni" autoforum (záměrně s malým a) ..
V určitých situacích mohou airbagy ublížit. Je to dilema jako připoutaný a nepřipoutaný řidič. Proč se nedává speciální airbag do předního a zadního nárazníku? Já bych to zkusila řešit takto. Mělo by to mít větší efektivitu.
Tak to je teda brutální nesmysl. Proč si myslíš, že auta mají deformační zóny? Jak by takovej airbag, vystřelující z nárazníku, měl fungovat a k čemu by vlastně měl být dobrý. Nikoho to neochrání a akorát to způsobí další náraz po nárazu. První náraz do auta, druhej náraz vybuchujícího airbagu obě auta ještě odmrští od sebe a celkem jistě způsobí další zbytečná zranění nebo smrt...
Ani nevíš, jaký speciální airbag jsem myslela, a už tu píšeš nesmysly.
"A jak to máte s kolenními airbagy vy? Myslíte si, že mohou za určité situace i uškodit?"Myslet znamená hovno vědět...
"A jak to máte s kolenními airbagy vy? Myslíte si, že mohou za určité situace i uškodit?" Spadl autor článku na hlavu? Jako názor člověka s ing. titulem ve stavebnictví, má můj názor nulovou vypovídací hodnotu.. Nebo se autor článku u lékaře taky zeptá všech lidí v čekárně co mu je??a co si myslí o diagnóze lékaře?? Vypovídající hodnotu by měla možná série testů jednoho modelu vozidla s airbagy a bez..
Kaslite na to, pane Zajic. Vsak je piatok.
V autě tenhle airbag mám a tak doufám, že je odzkoušen a funguje tak, aby neublížil. V návodu je, že musí být vzdálenost mezi koleny a jeho umístěním pod volantem minimálně 6 cm. Snad ho nebudu nikdy potřebovat stejně jako ostatní airbagy...
asi lepší mít airbag navíc ne? :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.