Kremlík napravuje Ťokovy chyby. Zimní kolaps na D1 už by se neměl opakovat

20 komentářů

Michal
25. září • 11:44

Dát kamiónům přes zimu třeba leden-únor zákaz jízdy 22h-5h jako ve Švýcarsku.Když mají zákaz vyjíždět silničáři(aby usporily šéfovi) tak ať nejedou ani oni a bude klid.

petr r. (petrumr)
25. září • 15:14

míšane kolik že máš tych karet řidiče?že můžeš jezdit nonstop? My takovým říkáme hajzlík komunistickéj.

Michal
26. září • 9:46

Jednu kartu.Na magnet jsem jel jednou 300metrů a to jsem ho ani já nemontoval a pak jsem musel skladníkovy říct že ještě děláme 2h pauzy takže do skladu 10km dál nejedu.

MM
25. září • 12:01

Vy jste hlavička pane Wachmajstr.

Emil
25. září • 9:26

Ale ale. To je mi ale neslušný kacířský článek. Poskoci lháře, podvodníka a polovičního šimpanze Babiše přece nikdy chyby nedělají. Koledujete si o zakleknutí.

MM
25. září • 10:41

A hele Babišovci zase mínusují. A co doma? Taky dětem říkáte že mají co nejvíc lhát a podvádět, když u Babiše to obdivujete? Asi ne co? Pokrytci.

Zemanuv Klitoris
25. září • 15:01

O ulhanem StB Buresovi bych tady ani nemluvil. Mohli by se na komunikacich rozhazovat ty jeho potravinarske smejdy smichane s tema fertilizery, to by propalilo i asfalt :-D Ale pravidla jsou u nas jina. Sypac ktery nevyjede nevydelava. Takze u nas sypou preventivne kdyz teplota pada k nude, i kdyz se to treba pak otoci a pod nulu stejne neklesne. Sypac, cim vic jezdi a cim vic soli spotrebuje, tak tim vic vydela. Je to zvlastni ale je to tak. Rikali nam to na oddeleni udrzby komunikaci kde jsme byli se skolou na exkurzi. Takze kdyz je to tak mezi, sypou pro jistotu fest. Akorat efektivita je nizka, auta jsou specializovane. Na zapade treba stejny nakladak nese v zime radlici a nadrz na solanku, na jare taha klady, v lete ma rameno na sekani travy a tak.

Net
26. září • 6:41

Hlavně zásoby a td. na další zimu se určují podle toho, co se stalo rok před tím, takže, když se bebude sypat, tak hrozí, že přijde tužší zima a sůl nebude... Je to naprosto zbytečné plýtvání, které se snaží jen obejít hloupě nastavený systém.

MM
25. září • 16:25

Hele já tomuhle úplně nevěřím. Třeba je to možné, ale co když jezdí a sypou jen fiktivně? Dálnice na Příbram zůstává neposypaná a neschrabaná i týden po nasněžení.

Driver
25. září • 9:14

Z mého pohledu je zásadní problém to, že údržba nestíhá a porušování zákona ze strany řidičů zejména kamiónů. Údržba buď má málo techniky, nebo špatnou organizaci, nebo obojí. Si hrají roli i finance, ale zkrátka sypače mají pendlovat po vysočině od září. Třeba jeden a monitorovat, jak začne padat, tak povolá posily. Němci to tak dělají, je to stokrát levnější než kolaps a stovky nehod a ztráty na životech. A Kamiony? Nebudou stát v levém, zacpou celou dálnici, neprojede ani sanita ani poldové, ani hasiči, natož sypač. Je to jasné porušení zákona. Poldové zastavili v koloně a šli pěšky dopředu. Říkám proč neřeší porušení zákona výše uvedené, pane uklidněte se a běžte zpět do vozu. Já jsem klidný. Já jen aby bylo jasno. Takže až budete někde zaklínění, a sejme Vás pár kamiónů, tak pro Vás poběží s nosítkama přes půl vysočiny pěšky, protože King Of The Road zákony dodržovat nemusí. A kdyby jste chtěli jet do porodnice nebo rychlou, tak nejezděte. Důležitější je blokovat levý, to je podstatné.3-[

Tohares
26. září • 8:56

Pokud jeden kamion zapadne, druhý jej zcela v rámci zákona může začít objíždět. Vaše teorie o porušování zákona nechte na těch, kteří jej alespoň četli. Pokud řidiči dojde čas, vozidlo normálně odstaví, dle zákona. Že zákon na kolony nemyslel, není problém řidiče. Za spaní v koloně na rozdíl od jízdy přes limit pokutu nedostane.

Tom
26. září • 17:02

Tal s tim odstavenim je to minimalne blbost. A predjizdet muze, ale nesmi do 3 peuhu. A oni zacpali 3 pruhy, ty znalce zakona...

Driver
25. září • 12:41

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zachranari-za... ... Tady je link, vyšlo na idnes 25.09.19, když tak ten link někdo pošlete znova ve správném tvaru, jestli nefunguje, protože to už není únosné...

Emil
25. září • 9:27

Zapadnout na neudržované silnici je porušení zákona?

Tom
27. září • 11:24

Ano, neprizpusobil ses stavu vozovky...

Hernandez
25. září • 9:26

Stejný problém jako se vším. Stát vybere na daních z platů lidí 2x - %Xx méně, než z vyšších platů na západě. Sypače, sůl, palivo, to je všude stejně drahé. U firem to je pak samé daňové optimalizování, odtok divident do zahraničí. Zkrátka nejsou prachy.

Emil
25. září • 9:30

Jasně tak zvedneme 2x daně. Ale to už budem odvádět asi 140%. Jedinej důvod je, že tu každý na všechno sere a ty sypače už ani nevyjížděj. Oni dokonce místy nevyjížděj ani týden po tom co dosněží.

JaSo
25. září • 8:17

A jak to delaji treba ve Skandinavii? Tam se jen odhrnuje. Soli nebo sype se jen v centrech mest nebo kopcich. Kamiony tam maji taky a taky pohani jednu napravu a jsou ke vsemu tezsi. Vase obligani sypace jsou jen k tomu, aby vsichni meli orezle auta a puda byla kontaminovana. Ale co, hlavni je, ze Agrofert na vsechny divize z nasich dani dostal dotace a po nas at prijde potopa. :-P:-P:-P

petr r. (petrumr)
25. září • 15:07

agrofert má v polsku solné doly? V zahraničí se sůl smíchá se solankou, u nás se míchá sůl s vodou a manažéři si myslí, že je to stejný. Za vše může vysoká škola, nic více, nic méně.

Rokyta ex Acz
25. září • 23:52

Ono Bureš měl nějaké aktivity i v Polsku, ale než pořádně rozhodil sítě, tak ho vylifrovali. To jen češi ho nechávají, aby si s nima vytíral zadek. Ale D1 měla problémy už dávno dávno před ním, takže tady bych ho do toho netahal. Pravdou ale je, že tebou zmiňovaní poláci za poslední roky postavili hodně a pěkných dálnic. Za jeho "mimořádně schopného" Ťokota ze Skansky jen minimum. Spíš se jen uměle přeznačili doposavadní staré cesty prvních tříd na dálnice, aby se měli čím chlubit a mýto sypalo i z míst která byla zdarma.

Doporučujeme

Články odjinud