Kremlík napravuje Ťokovy chyby. Zimní kolaps na D1 už by se neměl opakovat

JaSo  |  25. 09. 2019 08:17

A jak to delaji treba ve Skandinavii? Tam se jen odhrnuje. Soli nebo sype se jen v centrech mest nebo kopcich. Kamiony tam maji taky a taky pohani jednu napravu a jsou ke vsemu tezsi. Vase obligani sypace jsou jen k tomu, aby vsichni meli orezle auta a puda byla kontaminovana. Ale co, hlavni je, ze Agrofert na vsechny divize z nasich dani dostal dotace a po nas at prijde potopa.

Odpovědět  |   | 

agrofert má v polsku solné doly? V zahraničí se sůl smíchá se solankou, u nás se míchá sůl s vodou a manažéři si myslí, že je to stejný. Za vše může vysoká škola, nic více, nic méně.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  25. 09. 2019 23:52

Ono Bureš měl nějaké aktivity i v Polsku, ale než pořádně rozhodil sítě, tak ho vylifrovali. To jen češi ho nechávají, aby si s nima vytíral zadek. Ale D1 měla problémy už dávno dávno před ním, takže tady bych ho do toho netahal. Pravdou ale je, že tebou zmiňovaní poláci za poslední roky postavili hodně a pěkných dálnic. Za jeho "mimořádně schopného" Ťokota ze Skansky jen minimum. Spíš se jen uměle přeznačili doposavadní staré cesty prvních tříd na dálnice, aby se měli čím chlubit a mýto sypalo i z míst která byla zdarma.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 09. 2019 09:14

Z mého pohledu je zásadní problém to, že údržba nestíhá a porušování zákona ze strany řidičů zejména kamiónů. Údržba buď má málo techniky, nebo špatnou organizaci, nebo obojí. Si hrají roli i finance, ale zkrátka sypače mají pendlovat po vysočině od září. Třeba jeden a monitorovat, jak začne padat, tak povolá posily. Němci to tak dělají, je to stokrát levnější než kolaps a stovky nehod a ztráty na životech. A Kamiony? Nebudou stát v levém, zacpou celou dálnici, neprojede ani sanita ani poldové, ani hasiči, natož sypač. Je to jasné porušení zákona. Poldové zastavili v koloně a šli pěšky dopředu. Říkám proč neřeší porušení zákona výše uvedené, pane uklidněte se a běžte zpět do vozu. Já jsem klidný. Já jen aby bylo jasno. Takže až budete někde zaklínění, a sejme Vás pár kamiónů, tak pro Vás poběží s nosítkama přes půl vysočiny pěšky, protože King Of The Road zákony dodržovat nemusí. A kdyby jste chtěli jet do porodnice nebo rychlou, tak nejezděte. Důležitější je blokovat levý, to je podstatné.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  25. 09. 2019 09:26

Stejný problém jako se vším. Stát vybere na daních z platů lidí 2x - %Xx méně, než z vyšších platů na západě. Sypače, sůl, palivo, to je všude stejně drahé. U firem to je pak samé daňové optimalizování, odtok divident do zahraničí. Zkrátka nejsou prachy.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  25. 09. 2019 09:30

Jasně tak zvedneme 2x daně. Ale to už budem odvádět asi 140%. Jedinej důvod je, že tu každý na všechno sere a ty sypače už ani nevyjížděj. Oni dokonce místy nevyjížděj ani týden po tom co dosněží.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  25. 09. 2019 09:27

Zapadnout na neudržované silnici je porušení zákona?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2019 11:24

Ano, neprizpusobil ses stavu vozovky...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 09. 2019 12:41

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zachranari-za... ...

Tady je link, vyšlo na idnes 25.09.19, když tak ten link někdo pošlete znova ve správném tvaru, jestli nefunguje, protože to už není únosné...

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  26. 09. 2019 08:56

Pokud jeden kamion zapadne, druhý jej zcela v rámci zákona může začít objíždět. Vaše teorie o porušování zákona nechte na těch, kteří jej alespoň četli. Pokud řidiči dojde čas, vozidlo normálně odstaví, dle zákona. Že zákon na kolony nemyslel, není problém řidiče. Za spaní v koloně na rozdíl od jízdy přes limit pokutu nedostane.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 09. 2019 17:02

Tal s tim odstavenim je to minimalne blbost. A predjizdet muze, ale nesmi do 3 peuhu. A oni zacpali 3 pruhy, ty znalce zakona...

Odpovědět  |   | 
Emil  |  25. 09. 2019 09:26

Ale ale. To je mi ale neslušný kacířský článek. Poskoci lháře, podvodníka a polovičního šimpanze Babiše přece nikdy chyby nedělají. Koledujete si o zakleknutí.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 09. 2019 10:41

A hele Babišovci zase mínusují. A co doma? Taky dětem říkáte že mají co nejvíc lhát a podvádět, když u Babiše to obdivujete? Asi ne co? Pokrytci.

Odpovědět  |   | 
Zemanuv Klitoris  |  25. 09. 2019 15:01

O ulhanem StB Buresovi bych tady ani nemluvil. Mohli by se na komunikacich rozhazovat ty jeho potravinarske smejdy smichane s tema fertilizery, to by propalilo i asfalt Ale pravidla jsou u nas jina. Sypac ktery nevyjede nevydelava. Takze u nas sypou preventivne kdyz teplota pada k nude, i kdyz se to treba pak otoci a pod nulu stejne neklesne. Sypac, cim vic jezdi a cim vic soli spotrebuje, tak tim vic vydela. Je to zvlastni ale je to tak. Rikali nam to na oddeleni udrzby komunikaci kde jsme byli se skolou na exkurzi. Takze kdyz je to tak mezi, sypou pro jistotu fest. Akorat efektivita je nizka, auta jsou specializovane. Na zapade treba stejny nakladak nese v zime radlici a nadrz na solanku, na jare taha klady, v lete ma rameno na sekani travy a tak.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 09. 2019 16:25

Hele já tomuhle úplně nevěřím. Třeba je to možné, ale co když jezdí a sypou jen fiktivně? Dálnice na Příbram zůstává neposypaná a neschrabaná i týden po nasněžení.

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 09. 2019 06:41

Hlavně zásoby a td. na další zimu se určují podle toho, co se stalo rok před tím, takže, když se bebude sypat, tak hrozí, že přijde tužší zima a sůl nebude... Je to naprosto zbytečné plýtvání, které se snaží jen obejít hloupě nastavený systém.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 09. 2019 11:44

Dát kamiónům přes zimu třeba leden-únor zákaz jízdy 22h-5h jako ve Švýcarsku.Když mají zákaz vyjíždět silničáři(aby usporily šéfovi) tak ať nejedou ani oni a bude klid.

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 09. 2019 12:01

Vy jste hlavička pane Wachmajstr.

Odpovědět  |   | 

míšane kolik že máš tych karet řidiče?že můžeš jezdit nonstop? My takovým říkáme hajzlík komunistickéj.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 09. 2019 09:46

Jednu kartu.Na magnet jsem jel jednou 300metrů a to jsem ho ani já nemontoval a pak jsem musel skladníkovy říct že ještě děláme 2h pauzy takže do skladu 10km dál nejedu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A