Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

Se švédskou automobilkou Koenigsegg je odjakživa spojen velký zájem veřejnosti. Nyní se ovšem na internetu šíří poněkud negativní reklama.
Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

V Koenigseggu by si rozhodně přáli, aby zájem veřejnosti budily výkony jeho modelů. V tomto případě však ale jde úplně o něco jiného. 

To, co je možné na zveřejněných fotografiích vidět, je pozpochyby Agera S zahalená v dýmu. Ještě více znepokojující je, že na záběrech je vidět zavřená kapota s motorem, ale naopak otevřené dveře u vozu. 

To naznačuje, že nejspíše došlo k detonaci baterie. Pokud by to byla pravda, je to dost podivná záležitost nasvědčující nepříliš ohleduplnému zacházení s vozem. O to víc, když se uvědomíme, že Agera S používá baterii LiFePO4, jíž hlavní vlastností je díky její formuli z lithio-fosfátu bezpečnost.

Ve srovnání s jinými sloučeninami Lithia je to stabilnější varianta, ale ani ta zjevně není odolná vůči špatnému zacházení a nedbalosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků