Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

Se švédskou automobilkou Koenigsegg je odjakživa spojen velký zájem veřejnosti. Nyní se ovšem na internetu šíří poněkud negativní reklama.
Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

V Koenigseggu by si rozhodně přáli, aby zájem veřejnosti budily výkony jeho modelů. V tomto případě však ale jde úplně o něco jiného. 

To, co je možné na zveřejněných fotografiích vidět, je pozpochyby Agera S zahalená v dýmu. Ještě více znepokojující je, že na záběrech je vidět zavřená kapota s motorem, ale naopak otevřené dveře u vozu. 

To naznačuje, že nejspíše došlo k detonaci baterie. Pokud by to byla pravda, je to dost podivná záležitost nasvědčující nepříliš ohleduplnému zacházení s vozem. O to víc, když se uvědomíme, že Agera S používá baterii LiFePO4, jíž hlavní vlastností je díky její formuli z lithio-fosfátu bezpečnost.

Ve srovnání s jinými sloučeninami Lithia je to stabilnější varianta, ale ani ta zjevně není odolná vůči špatnému zacházení a nedbalosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků