Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

Se švédskou automobilkou Koenigsegg je odjakživa spojen velký zájem veřejnosti. Nyní se ovšem na internetu šíří poněkud negativní reklama.
Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

V Koenigseggu by si rozhodně přáli, aby zájem veřejnosti budily výkony jeho modelů. V tomto případě však ale jde úplně o něco jiného. 

To, co je možné na zveřejněných fotografiích vidět, je pozpochyby Agera S zahalená v dýmu. Ještě více znepokojující je, že na záběrech je vidět zavřená kapota s motorem, ale naopak otevřené dveře u vozu. 

To naznačuje, že nejspíše došlo k detonaci baterie. Pokud by to byla pravda, je to dost podivná záležitost nasvědčující nepříliš ohleduplnému zacházení s vozem. O to víc, když se uvědomíme, že Agera S používá baterii LiFePO4, jíž hlavní vlastností je díky její formuli z lithio-fosfátu bezpečnost.

Ve srovnání s jinými sloučeninami Lithia je to stabilnější varianta, ale ani ta zjevně není odolná vůči špatnému zacházení a nedbalosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků