Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

Se švédskou automobilkou Koenigsegg je odjakživa spojen velký zájem veřejnosti. Nyní se ovšem na internetu šíří poněkud negativní reklama.
Koenigseggu Agera S explodovala baterie. Důvod není znám

V Koenigseggu by si rozhodně přáli, aby zájem veřejnosti budily výkony jeho modelů. V tomto případě však ale jde úplně o něco jiného. 

To, co je možné na zveřejněných fotografiích vidět, je pozpochyby Agera S zahalená v dýmu. Ještě více znepokojující je, že na záběrech je vidět zavřená kapota s motorem, ale naopak otevřené dveře u vozu. 

To naznačuje, že nejspíše došlo k detonaci baterie. Pokud by to byla pravda, je to dost podivná záležitost nasvědčující nepříliš ohleduplnému zacházení s vozem. O to víc, když se uvědomíme, že Agera S používá baterii LiFePO4, jíž hlavní vlastností je díky její formuli z lithio-fosfátu bezpečnost.

Ve srovnání s jinými sloučeninami Lithia je to stabilnější varianta, ale ani ta zjevně není odolná vůči špatnému zacházení a nedbalosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků