Koenigsegg Regera prošel nárazovými testy. Švédové do něj mlátili i kladivem

Koenigsegg se pochlubil svými nárazovými testy. Jeden úkon by jistě potěšil i Jeremyho Clarksona.

Podrobné nárazové testy podle organizace NCAP se těm nejdražším vozům vyhýbají. Koenigsegg postavil pouze osmdesát exemplářů modelu Regera, přesto se důkladně zabýval právě pasivní bezpečností. Automobilka se tím pochlubila na svém instagramovém účtu.

 

THANK YOU FOR 1 MILLON FOLLOWERS! Thats SMASHING! 🔥

Příspěvek sdílený Koenigsegg (@koenigseggautomotive), Pro 27, 2017 v 5:55 PST

Z karbonového vlákna je nejen extrémně pevný monokok, ale celá karoserie. Proto krom klasických crashtestů, kde nejvíce šokuje bezproblémové zvládnutí bočního nárazu do tyče, Švédové ukazují i na první pohled bizarní zkoušku kladivem. Ani při bušení do předního nárazníku se nepoškodí. Otázkou zůstává, co na to chodci...

Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

K vidění je i třískání dveřmi nebo testovaní odolnosti na silnici. Koenigsegg zkouší i přejezd vysokých obrubníků, s prototypem naráží i do pneumatik, který je kolem závodních okruhů požehnaně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 88 příspěvků