Koenigsegg Regera prošel nárazovými testy. Švédové do něj mlátili i kladivem

Koenigsegg se pochlubil svými nárazovými testy. Jeden úkon by jistě potěšil i Jeremyho Clarksona.

Podrobné nárazové testy podle organizace NCAP se těm nejdražším vozům vyhýbají. Koenigsegg postavil pouze osmdesát exemplářů modelu Regera, přesto se důkladně zabýval právě pasivní bezpečností. Automobilka se tím pochlubila na svém instagramovém účtu.

 

THANK YOU FOR 1 MILLON FOLLOWERS! Thats SMASHING! 🔥

Příspěvek sdílený Koenigsegg (@koenigseggautomotive), Pro 27, 2017 v 5:55 PST

Z karbonového vlákna je nejen extrémně pevný monokok, ale celá karoserie. Proto krom klasických crashtestů, kde nejvíce šokuje bezproblémové zvládnutí bočního nárazu do tyče, Švédové ukazují i na první pohled bizarní zkoušku kladivem. Ani při bušení do předního nárazníku se nepoškodí. Otázkou zůstává, co na to chodci...

Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

Takto vypadá zrychlení Koenigseggu na rekordních 458 km/h z pohledu řidiče

K vidění je i třískání dveřmi nebo testovaní odolnosti na silnici. Koenigsegg zkouší i přejezd vysokých obrubníků, s prototypem naráží i do pneumatik, který je kolem závodních okruhů požehnaně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 84 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků