Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Zaměstnanec Koenigseggu předvedl konfiguraci modelu Regera podle svého gusta. Automobilka tak ukazuje čistě karbonový vzhled svého hypersportu.

Zákazníci švédského malosériového výrobce jsou známi extravagantními konfiguracemi svých vozů. Pro už tak výrazné hypersporty se zářivé barvy hodí asi ze všech aut nejvíce.

Krásu nového modelu Regera ovšem odhalí i vysněná konfigurace zaměstnance automobilky. Díky ní auto odhaluje i čistě karbonový vzhled. Z karbonových vláken jsou dokonce také kola. Proces jejich výroby vysvětlil sám Christian Von Koenigsegg:

Sportovní auta | Zajímavosti | Fascinace

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Vše doplňují lesklé pruhy, které sahají od kapoty až po zadní spoiler. Mezi loukotěmi prosvítají antracitové brzdiče. Vůz dostal také příplatkový aerodynamický kit. Interiér je vyveden taktéž v černé, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.

Regera si svou premiéru odbyla na loňském autosalonu v Ženevě. Uprostřed vozu je umístěný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby. Tomu pomáhají tři elektromotory. Celý systém poskytuje minimálně 1119 kW (1520 koní). Chybí tradiční převodovka, točivý moment 2 000 Nm převádí pouze hydraulická spojka, a to při středních a vysokých rychlostech a akceleraci.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

dnes | Daniel Havlina | 2 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků