Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Zaměstnanec Koenigseggu předvedl konfiguraci modelu Regera podle svého gusta. Automobilka tak ukazuje čistě karbonový vzhled svého hypersportu.

Zákazníci švédského malosériového výrobce jsou známi extravagantními konfiguracemi svých vozů. Pro už tak výrazné hypersporty se zářivé barvy hodí asi ze všech aut nejvíce.

Krásu nového modelu Regera ovšem odhalí i vysněná konfigurace zaměstnance automobilky. Díky ní auto odhaluje i čistě karbonový vzhled. Z karbonových vláken jsou dokonce také kola. Proces jejich výroby vysvětlil sám Christian Von Koenigsegg:

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Vše doplňují lesklé pruhy, které sahají od kapoty až po zadní spoiler. Mezi loukotěmi prosvítají antracitové brzdiče. Vůz dostal také příplatkový aerodynamický kit. Interiér je vyveden taktéž v černé, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.

Regera si svou premiéru odbyla na loňském autosalonu v Ženevě. Uprostřed vozu je umístěný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby. Tomu pomáhají tři elektromotory. Celý systém poskytuje minimálně 1119 kW (1520 koní). Chybí tradiční převodovka, točivý moment 2 000 Nm převádí pouze hydraulická spojka, a to při středních a vysokých rychlostech a akceleraci.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků