Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Zaměstnanec Koenigseggu předvedl konfiguraci modelu Regera podle svého gusta. Automobilka tak ukazuje čistě karbonový vzhled svého hypersportu.

Zákazníci švédského malosériového výrobce jsou známi extravagantními konfiguracemi svých vozů. Pro už tak výrazné hypersporty se zářivé barvy hodí asi ze všech aut nejvíce.

Krásu nového modelu Regera ovšem odhalí i vysněná konfigurace zaměstnance automobilky. Díky ní auto odhaluje i čistě karbonový vzhled. Z karbonových vláken jsou dokonce také kola. Proces jejich výroby vysvětlil sám Christian Von Koenigsegg:

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Christian Von Koenigsegg představuje karbonové kolo pro Regeru

Vše doplňují lesklé pruhy, které sahají od kapoty až po zadní spoiler. Mezi loukotěmi prosvítají antracitové brzdiče. Vůz dostal také příplatkový aerodynamický kit. Interiér je vyveden taktéž v černé, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.

Regera si svou premiéru odbyla na loňském autosalonu v Ženevě. Uprostřed vozu je umístěný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby. Tomu pomáhají tři elektromotory. Celý systém poskytuje minimálně 1119 kW (1520 koní). Chybí tradiční převodovka, točivý moment 2 000 Nm převádí pouze hydraulická spojka, a to při středních a vysokých rychlostech a akceleraci.

Podívejte se na kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků