Koenigsegg připravuje pro Ženevu speciální edice

Švédský výrobce supersportovních vozů Koenigsegg připravuje pro ženevský autosalon dva ediční modely, které budou odvozeny od modelu CCX a lihového speciálu CCXR.

Benzínový model CCX bude disponovat výkonem 888 koní, který je tedy o 81 koní vyšší než u klasické verze. Točivý moment pak dosahuje hodnoty 920 Nm. Tohoto navýšení bylo dosaženo zvětšením objemu přeplňovaného osmiválce ze 4,7 l na rovných pět litrů. Tento model pak zvládne stovku za 2,9 s a dvoustovku za 9,2 s.

Lihový model CCXR pak disponuje výkonem 1018 koní a točivým momentem 1000 Nm. Stovku zvládne za 2,9 s a dvoustovku za 8,9 s. Maximální rychlost by měla trumfnout i maximálku Veyronu, jelikož má přesáhnout 415 km/h.

Ediční modely se od těch klasických liší hlavně doplňky z karbonu na exteriéru a v interiéru vozu a také novými dekoracemi v interiéru. Dále sníženým a upraveným podvozkem a mírně modifikovanou aerodynamikou vozu.

Cena edičních modelů je pak adekvátní exkluzivitě. Model CCX Edition bude nabízen za 1 330 000 eur a model CCXR za 1 500 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek 
CCX Edition

 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků