Koenigsegg připravuje pro Ženevu speciální edice

Koenigsegg připravuje pro Ženevu speciální edice

Švédský výrobce supersportovních vozů Koenigsegg připravuje pro ženevský autosalon dva ediční modely, které budou odvozeny od modelu CCX a lihového speciálu CCXR.

Benzínový model CCX bude disponovat výkonem 888 koní, který je tedy o 81 koní vyšší než u klasické verze. Točivý moment pak dosahuje hodnoty 920 Nm. Tohoto navýšení bylo dosaženo zvětšením objemu přeplňovaného osmiválce ze 4,7 l na rovných pět litrů. Tento model pak zvládne stovku za 2,9 s a dvoustovku za 9,2 s.

Lihový model CCXR pak disponuje výkonem 1018 koní a točivým momentem 1000 Nm. Stovku zvládne za 2,9 s a dvoustovku za 8,9 s. Maximální rychlost by měla trumfnout i maximálku Veyronu, jelikož má přesáhnout 415 km/h.

Ediční modely se od těch klasických liší hlavně doplňky z karbonu na exteriéru a v interiéru vozu a také novými dekoracemi v interiéru. Dále sníženým a upraveným podvozkem a mírně modifikovanou aerodynamikou vozu.

Cena edičních modelů je pak adekvátní exkluzivitě. Model CCX Edition bude nabízen za 1 330 000 eur a model CCXR za 1 500 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek 
CCX Edition

 

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků