Švédský výrobce hypersportovních automobilů  Koenigsegg  představil nový koncept pojmenovaný podle designového studia Raw. Tento vůz by se mohl v následujících letech stát vstupním a tudíž i dostupnějším modelem značky. Doposud byla totiž flotila společnosti určena spíše dolarovým milionářům a šlo spíše o velmi kratochvíle úspěšných podnikatelů, celebrit a závodníků. Raw Design

Švédský výrobce hypersportovních automobilů Koenigsegg představil nový koncept pojmenovaný podle designového studia Raw. Tento vůz by se mohl v následujících letech stát vstupním a tudíž i dostupnějším modelem značky. Doposud byla totiž flotila společnosti určena spíše dolarovým milionářům a šlo spíše o velmi kratochvíle úspěšných podnikatelů, celebrit a závodníků. | Raw Design

Neočekáváme samozřejmě, že Koenigsegg přijde na trh s autem za „pár babek“, protože již první čísla naznačují, že to bude stále  záležitost pro fajnšmekry . Díky použití karbonových kompozitů váží Raw pouhých 700 kg. K tomu ale nabídne i stejnou porci koní, aby byl poměr hmotnosti na jednoho koně 1:1. Raw Design

Neočekáváme samozřejmě, že Koenigsegg přijde na trh s autem za „pár babek“, protože již první čísla naznačují, že to bude stále záležitost pro fajnšmekry. Díky použití karbonových kompozitů váží Raw pouhých 700 kg. K tomu ale nabídne i stejnou porci koní, aby byl poměr hmotnosti na jednoho koně 1:1. | Raw Design

Pod kapotou je tříválec s technologií Freevalve, který si svůj debut odbyl již u čtyřdveřového hybridního hypersportovního grand toureru Gemera. Freevalve značí bezvačkový motor, který používá elektromagneticky ovládané ventily. V modelu Gemera produkuje díky dvojici turbodmychadel výkon přes šest set koní. Raw Design

Pod kapotou je tříválec s technologií Freevalve, který si svůj debut odbyl již u čtyřdveřového hybridního hypersportovního grand toureru Gemera. Freevalve značí bezvačkový motor, který používá elektromagneticky ovládané ventily. V modelu Gemera produkuje díky dvojici turbodmychadel výkon přes šest set koní. | Raw Design

Raw má třímístnou kabinu a řidič sedí uprostřed. Extrémně futuristický vzhled nám napovídá, že sériová výroba je ještě daleko. Jeho design má starosti student Esa Mustonen a stvořil jej jako diplomovou práci pod vedením Sashy Silepanova, vedoucího oddělení Raw Design. Raw Design

Raw má třímístnou kabinu a řidič sedí uprostřed. Extrémně futuristický vzhled nám napovídá, že sériová výroba je ještě daleko. Jeho design má starosti student Esa Mustonen a stvořil jej jako diplomovou práci pod vedením Sashy Silepanova, vedoucího oddělení Raw Design. | Raw Design

 Raw Design

| Raw Design

 Raw Design

| Raw Design

Neočekáváme samozřejmě, že Koenigsegg přijde na trh s autem za „pár babek“, protože již první čísla naznačují, že to bude stále  záležitost pro fajnšmekry . Díky použití karbonových kompozitů váží Raw pouhých 700 kg. K tomu ale nabídne i stejnou porci koní, aby byl poměr hmotnosti na jednoho koně 1:1. Raw Design
Pod kapotou je tříválec s technologií Freevalve, který si svůj debut odbyl již u čtyřdveřového hybridního hypersportovního grand toureru Gemera. Freevalve značí bezvačkový motor, který používá elektromagneticky ovládané ventily. V modelu Gemera produkuje díky dvojici turbodmychadel výkon přes šest set koní. Raw Design
Raw má třímístnou kabinu a řidič sedí uprostřed. Extrémně futuristický vzhled nám napovídá, že sériová výroba je ještě daleko. Jeho design má starosti student Esa Mustonen a stvořil jej jako diplomovou práci pod vedením Sashy Silepanova, vedoucího oddělení Raw Design. Raw Design
 Raw Design
6
Fotogalerie

Koenigsegg poprvé ukázal koncept dostupného modelu. Má tříválec a 700 koní

Design vozu měl na starosti student designového studia, po kterém dostal vůz také svůj název.

Švédský výrobce hypersportovních automobilů Koenigsegg představil nový koncept pojmenovaný podle designového studia Raw. Tento vůz by se mohl v následujících letech stát vstupním a tudíž i dostupnějším modelem značky. Doposud byla totiž flotila společnosti určena spíše dolarovým milionářům a šlo spíše o velmi kratochvíle úspěšných podnikatelů, celebrit a závodníků.

Neočekáváme samozřejmě, že Koenigsegg přijde na trh s autem za „pár babek“, protože již první čísla naznačují, že to bude stále záležitost pro fajnšmekry. Díky použití karbonových kompozitů váží Raw pouhých 700 kg. K tomu ale nabídne i stejnou porci koní, aby byl poměr hmotnosti na jednoho koně 1:1.

Pod kapotou je tříválec s technologií Freevalve, který si svůj debut odbyl již u čtyřdveřového hybridního hypersportovního grand toureru Gemera. Freevalve značí bezvačkový motor, který používá elektromagneticky ovládané ventily. V modelu Gemera produkuje díky dvojici turbodmychadel výkon přes šest set koní.

Raw má třímístnou kabinu a řidič sedí uprostřed. Extrémně futuristický vzhled nám napovídá, že sériová výroba je ještě daleko. Jeho design má starosti student Esa Mustonen a stvořil jej jako diplomovou práci pod vedením Sashy Silepanova, vedoucího oddělení Raw Design.

Doporučujeme

Články odjinud