Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg stanovil rekord ve zrychlení z nuly na 300 km/h a následném brzdění zpět do nuly už s modelem Agera R v roce 2011, který tuto disciplínu zvládl za 21,19 s. Jenže aktuálně má tato značka ve své nabídce monstrózní model One:1, a tak přišla ta správná chvíle zmíněný rekord trochu poopravit.

Koenigsegg Agera One:1 slibuje parametry jako z jiného vesmíru

Koenigsegg Agera One:1 slibuje parametry jako z jiného vesmíru

Za volant se posadil tovární jezdec Robert Serwanski. Už samotné zrychlení z nuly na 300 km/h je neskutečné. One:1 pokoří tuto hranici za 11,92 s, aby následně ze 300 km/h brzdy zastavily vůz za 6,03 s. Sečteno a podtrženo, One:1 dá disciplínu 0-300-0 km/h za 17,95 s.

Koenigsegg Agera R: 402 km/h na Nürburgringu

Koenigsegg Agera R: 402 km/h na Nürburgringu

Koenigsegg Agera One:1 má dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů. Jeho výkon činí rovný jeden megawatt, tedy 1360 koní. Mimochodem hmotnost je 1360 kg, takže se jedna koňská síla stará o jeden kilogram. Nelze se tak divit tomu, že sprint 0-300-0 km/h je pro One:1 zanedbatelný problém. Nakonec řidič se u toho pomalu „dloube v nose“. 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků