Koenigsegg One:1 si brousí zuby na maximální rychlost 450 km/h

Koenigsegg One:1 si brousí zuby na maximální rychlost 450 km/h

Ještě před koncem roku by se měl světu oficiálně představit supersportovní Koenigsegg One:1, který se po svém příchodu stane tím vůbec nejrychlejším, co si případní movití zájemci budou moci pořídit. Cena samozřejmě dosáhne astronomických výšin a důvodem nebude pouze fakt, že je v plánu série čítající šest kusů.

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg One:1 podle neoficiálních informací dostane rekordní schopnosti. Osmiválec nabídne 1420 koní, přičemž by se měl poměr hmotnosti a výkonu dostat na hodnotu 1:1. Podle výpočtů bude novinka nejrychlejší při akceleraci z nuly na 200 km/h, 300 km/h i 400 km/h, což by měla být záležitost na pouhých 20 sekund. Veyron je o 25 sekund pomalejší. Rekordní akcelerace skončí na 450 km/h. I v tomto případě se bavíme o čísle, které Bugatti Veyron zdaleka nabídnout nemůže.

Bugatti Veyron Jean Bugatti: pocta nadanému synovi (+ 36x foto)

Bugatti Veyron Jean Bugatti: pocta nadanému synovi (+ 36x foto)

Projekt One:1 bude ztrátový. To majitel automobilky přiznává už teď. Rekordní zápisy by ale měly představovat investici do budoucna a zcela určitě zvýší povědomí o této automobilce i její prestiž.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky