Koenigsegg One:1 si brousí zuby na maximální rychlost 450 km/h

Koenigsegg One:1 si brousí zuby na maximální rychlost 450 km/h

Ještě před koncem roku by se měl světu oficiálně představit supersportovní Koenigsegg One:1, který se po svém příchodu stane tím vůbec nejrychlejším, co si případní movití zájemci budou moci pořídit. Cena samozřejmě dosáhne astronomických výšin a důvodem nebude pouze fakt, že je v plánu série čítající šest kusů.

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg One:1 podle neoficiálních informací dostane rekordní schopnosti. Osmiválec nabídne 1420 koní, přičemž by se měl poměr hmotnosti a výkonu dostat na hodnotu 1:1. Podle výpočtů bude novinka nejrychlejší při akceleraci z nuly na 200 km/h, 300 km/h i 400 km/h, což by měla být záležitost na pouhých 20 sekund. Veyron je o 25 sekund pomalejší. Rekordní akcelerace skončí na 450 km/h. I v tomto případě se bavíme o čísle, které Bugatti Veyron zdaleka nabídnout nemůže.

Bugatti Veyron Jean Bugatti: pocta nadanému synovi (+ 36x foto)

Bugatti Veyron Jean Bugatti: pocta nadanému synovi (+ 36x foto)

Projekt One:1 bude ztrátový. To majitel automobilky přiznává už teď. Rekordní zápisy by ale měly představovat investici do budoucna a zcela určitě zvýší povědomí o této automobilce i její prestiž.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků