Na Nürburgringu se už zase může jezdit bez omezení. Automobilky tu měly dočasně zakázané pokusy o překonání traťového rekordu, ale po provedení potřebných bezpečnostních úprav na dráze a v jejím okolí bylo rychlostní omezení zrušeno.
Na severní smyčku Nürburgringu se tak zase vydávají automobilky, aby zjistily, kde leží hranice jejich aut. Volkswagen tu například stanovil nový rekord pro předokolky s Golfem GTI Clubsport S a nyní se tu prohání Koenigsegg One:1.
Tento švédský supersport má potenciál dostat se k hranici sedmi minut na kolo, možná ji dokáže i překonat. Jméno One:1 vychází z toho, že vůz disponuje poměrem výkonu ku hmotnosti 1:1. Přeplňovaný osmiválec 5,0 l má totiž více než 1300 koní, stejná je i hmotnost vozu v kilogramech.
Špionážní video ukazuje, že Koenigsegg prochází prozatím finálním nastavením a ještě nejede úplně naplno. Automobilka ladí podvozek, brzdy a aerodynamiku. Pravděpodobně dojde i ke změně převodových stupňů. Koenigsegg by rád stihl rekord překonat ještě letos.