Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Na Nürburgringu se už zase může jezdit bez omezení. Automobilky tu měly dočasně zakázané pokusy o překonání traťového rekordu, ale po provedení potřebných bezpečnostních úprav na dráze a v jejím okolí bylo rychlostní omezení zrušeno.

Na severní smyčku Nürburgringu se tak zase vydávají automobilky, aby zjistily, kde leží hranice jejich aut. Volkswagen tu například stanovil nový rekord pro předokolky s Golfem GTI Clubsport S a nyní se tu prohání Koenigsegg One:1.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Tento švédský supersport má potenciál dostat se k hranici sedmi minut na kolo, možná ji dokáže i překonat. Jméno One:1 vychází z toho, že vůz disponuje poměrem výkonu ku hmotnosti 1:1. Přeplňovaný osmiválec 5,0 l má totiž více než 1300 koní, stejná je i hmotnost vozu v kilogramech.

Špionážní video ukazuje, že Koenigsegg prochází prozatím finálním nastavením a ještě nejede úplně naplno. Automobilka ladí podvozek, brzdy a aerodynamiku. Pravděpodobně dojde i ke změně převodových stupňů. Koenigsegg by rád stihl rekord překonat ještě letos.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky