Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Na Nürburgringu se už zase může jezdit bez omezení. Automobilky tu měly dočasně zakázané pokusy o překonání traťového rekordu, ale po provedení potřebných bezpečnostních úprav na dráze a v jejím okolí bylo rychlostní omezení zrušeno.

Na severní smyčku Nürburgringu se tak zase vydávají automobilky, aby zjistily, kde leží hranice jejich aut. Volkswagen tu například stanovil nový rekord pro předokolky s Golfem GTI Clubsport S a nyní se tu prohání Koenigsegg One:1.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Tento švédský supersport má potenciál dostat se k hranici sedmi minut na kolo, možná ji dokáže i překonat. Jméno One:1 vychází z toho, že vůz disponuje poměrem výkonu ku hmotnosti 1:1. Přeplňovaný osmiválec 5,0 l má totiž více než 1300 koní, stejná je i hmotnost vozu v kilogramech.

Špionážní video ukazuje, že Koenigsegg prochází prozatím finálním nastavením a ještě nejede úplně naplno. Automobilka ladí podvozek, brzdy a aerodynamiku. Pravděpodobně dojde i ke změně převodových stupňů. Koenigsegg by rád stihl rekord překonat ještě letos.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků