Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Na Nürburgringu se už zase může jezdit bez omezení. Automobilky tu měly dočasně zakázané pokusy o překonání traťového rekordu, ale po provedení potřebných bezpečnostních úprav na dráze a v jejím okolí bylo rychlostní omezení zrušeno.

Na severní smyčku Nürburgringu se tak zase vydávají automobilky, aby zjistily, kde leží hranice jejich aut. Volkswagen tu například stanovil nový rekord pro předokolky s Golfem GTI Clubsport S a nyní se tu prohání Koenigsegg One:1.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Tento švédský supersport má potenciál dostat se k hranici sedmi minut na kolo, možná ji dokáže i překonat. Jméno One:1 vychází z toho, že vůz disponuje poměrem výkonu ku hmotnosti 1:1. Přeplňovaný osmiválec 5,0 l má totiž více než 1300 koní, stejná je i hmotnost vozu v kilogramech.

Špionážní video ukazuje, že Koenigsegg prochází prozatím finálním nastavením a ještě nejede úplně naplno. Automobilka ladí podvozek, brzdy a aerodynamiku. Pravděpodobně dojde i ke změně převodových stupňů. Koenigsegg by rád stihl rekord překonat ještě letos.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků