Volant má být jako kruh a koncovka řadící páky jako koule. Všechny ostatní patvary jsou jenom nepodařená školní cvičení rádoby dizajnérů.
haha dalsi dementik, mozna bys to mohl tomu majiteli automobilky napsat, urcite mas vic zkusenosti se sportovnima autama nez on a jeste se ho zeptej jestli se tam vejde kocarek, basa ceskej lahvacu a konzervy s pastikama na vejlet do jugosky. B-] a pokud odepise ze ne ze je to sportak tak mu napis ze oktafka na hlinach je lepsi a dojede do jugosky na jednu nadrz!
Tohle je vážně komické. Na první pohled krásný kus techniky, skvělá vývojářská a inženýrská práce. A pak do toho dají hranatý volant. Nechápu.
U těchto volantů se nepočítá s tím, že by se na něm každou chvíli ručkovalo na parkovišti před obchoďákem. I nová Corvette C8 má "televizi" a nikdo si na to nějak extra nestěžuje. Řízení má velmi strmý převod a už při 90st zatočení při rychlé jízdě je C8 na hraně, vůbec není potřeba ručkovat. Přesně jak psal kolega výše - je to relativně podobná analogie se současným volantem F1.
Škoda toho čtverhranného volantu, jinak bych do něj šel.
Když je hranatý volant dost dobrý pro piloty Formule 1, tak by mohl být dost dobrý i pro Vás. Pokud na něm však budete trvat, tak Vám Koenigsegg za příplatek jistě rád nakonfiguruje Jesko s kulatým volantem ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.