Koenigsegg Jesko míří konečně do produkce. Viditelný karbon přijde na miliony

6 komentářů

Mistr volantu
18. července • 20:13

Volant má být jako kruh a koncovka řadící páky jako koule. Všechny ostatní patvary jsou jenom nepodařená školní cvičení rádoby dizajnérů.

Eurohujer
19. července • 19:52

haha dalsi dementik, mozna bys to mohl tomu majiteli automobilky napsat, urcite mas vic zkusenosti se sportovnima autama nez on a jeste se ho zeptej jestli se tam vejde kocarek, basa ceskej lahvacu a konzervy s pastikama na vejlet do jugosky. B-] a pokud odepise ze ne ze je to sportak tak mu napis ze oktafka na hlinach je lepsi a dojede do jugosky na jednu nadrz!

Machr
17. července • 17:44

Tohle je vážně komické. Na první pohled krásný kus techniky, skvělá vývojářská a inženýrská práce. A pak do toho dají hranatý volant. Nechápu.

Petr
18. července • 19:34

U těchto volantů se nepočítá s tím, že by se na něm každou chvíli ručkovalo na parkovišti před obchoďákem.
I nová Corvette C8 má "televizi" a nikdo si na to nějak extra nestěžuje. Řízení má velmi strmý převod a už při 90st zatočení při rychlé jízdě je C8 na hraně, vůbec není potřeba ručkovat.
Přesně jak psal kolega výše - je to relativně podobná analogie se současným volantem F1.

Gumídek
17. července • 15:52

Škoda toho čtverhranného volantu, jinak bych do něj šel.

Zombot
18. července • 10:45

Když je hranatý volant dost dobrý pro piloty Formule 1, tak by mohl být dost dobrý i pro Vás. Pokud na něm však budete trvat, tak Vám Koenigsegg za příplatek jistě rád nakonfiguruje Jesko s kulatým volantem ;-)

Doporučujeme

Články odjinud