Koenigsegg chystá pohřbít Veyron modelem CCX

Švédský malosériový výrobce sportovních vozů Koenigsegg se chystá do Ženevy se skutečným skvostem. Poté, co vytvořil rychlostní rekord 395 km/h se svým modelem CCR, byl pokořen Veyronem, který jako první sériový vůz dosáhl hranice 400 km/h. Koenigsegg však přichystal novou zbraň, kterou chce pokořit i tento výkon. Model CCX bude odvozen od modelu původního CCR, ovšem výkon bude navýšen a také hmotnost půjde dolů. Výkon by měl atakovat hranici 600 kW (816 k) a hmotnost bude stlačena pod 1000 kg, což je o téměř 200 kg méně, než model CCR. Cena novinky by se pak měla pohybovat pod hranicí 650 tis. dolarů, tedy zhruba na polovině ceny Veyronu.

Otázkou ovšem je, zda je Koenigsegg skutečně samostatné auto, protože tento výrobce používá motory, převodovky atd. od jiných výrobců a dodává pouze ladění a další prvky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koenigsegg CCX
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků