Koenigsegg CCXR Special Edition, supersport za supercenu

10 komentářů

Dom
8. září • 17:03

No , je to docela pěkné auto z 0 na 100 za 2,9 sec. proč ne xD. Vem si úvěr a než to auto tvůj vnuk doplatí tak to auto schnije.
B-]

Lada
26. listopadu • 21:52

Pěkné,pokud na to někdo má,budíž mu to přáno ale přeci jen 44 000 000,-Kč je přehnané a za neznámou značku vůbec!

Hawky
26. listopadu • 22:32

jak pro koho neznámou :-)) Navíc Veyron je vyprodanej tak proč by nešli do tohoto když je to lepší ;-) a hodně lidí Veyrona odsuzovalo právě proto že patří pod šitwágny :-))

Petr
27. listopadu • 19:22

Cim je to lepci nez Veyron? Tou horsi ovladatelnosti?Ach joo, skoda ze to nemuzu posoudit sam na vlastni kuzi3-[

Petr
26. listopadu • 19:42

Me se to auto libi, proc ne. To auto asi bude na vyblbnuti a projizdka v nem musi byt zazitek na cely zivot, nicmene za cenu o temer 50% vyssi nez Veyron si to snad nikdo nemuze koupit. Navic jak jiz bylo receno s Veyronem se muzete projizdet jen s jednou rukou na voolante. A navic Bugatti ma historii.

Dick
26. listopadu • 21:09

Myslim ze si to urcite nekdo koupi proc taky ne kdyz tamhle nejakej sejk v saudsky arabii ma uz Veyrona tak aby si osvezil svoji sbirku tak utrati klidne tech par drobaku. A s tou historii bugati bych to nevidel moc slavne, protoze jediny co ma na tom aute historii je jmeno jinak je to projekt VW, ale komu to vadi.

911
26. listopadu • 15:09

tak to hosi hodne prestrelili :-PB-]

Vana666
26. listopadu • 10:05

stejně jsem do teď nepochopil praktický význam takových aut

Radek Ondrášík
26. listopadu • 10:13

Ta auta nemají mít praktický význam. Praktický význam má Logan MCV, ne CCXR

Vana666
26. listopadu • 12:27

:-D;-)

Doporučujeme

Články odjinud