Koenigsegg Agera RS Naraya je první kus pro Evropu, hýří zlatem

Už příští týden odstartuje v britském Woodstocku Salon Privé Concours d'Elegance. A přesně tam se také představí tento Koenigsegg Agera RS, který je v několika ohledech skutečně speciální. Předně, jde o první kus určený pro Evropu.

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Přídomek Naraya si zvolil sám majitel, jehož identita zůstává utajena. Kromě názvu sáhl také po této speciální barevné kombinaci, které kombinuje tmavě modrý karbon se zlatou. Za tímto účelem povolal Koenigsegg italského specialistu Ettoreho Callegaru, který strávil dva týdny ručním nanášením osmnáctikarátového zlata na karoserii vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Koenigsegg je skutečně vzácný, tmavě modrý karbon skvěle kontrastuje
s ručně nanášeným osmnáctikarátovým zlatem

Z pohledu techniky se ovšem díváte na klasický Koenigsegg Agera RS. To znamená, že se v útrobách ukrývá dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje 865 kW (1160 koní) a 1280 Nm. Výkon pochopitelně směřuje výhradně na zadní kola skrze sedmistupňovou automatickou převodovku.

Sluší se už pouze zmínit, že modro-zlatý Koenigsegg nebude na Salon Privé stát osamocen. Společnost mu bude dělat také modrý Koenigsegg One:1 a vůbec poslední vyrobená Agera R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků