Koenigsegg Agera RS Naraya je první kus pro Evropu, hýří zlatem

Už příští týden odstartuje v britském Woodstocku Salon Privé Concours d'Elegance. A přesně tam se také představí tento Koenigsegg Agera RS, který je v několika ohledech skutečně speciální. Předně, jde o první kus určený pro Evropu.

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Přídomek Naraya si zvolil sám majitel, jehož identita zůstává utajena. Kromě názvu sáhl také po této speciální barevné kombinaci, které kombinuje tmavě modrý karbon se zlatou. Za tímto účelem povolal Koenigsegg italského specialistu Ettoreho Callegaru, který strávil dva týdny ručním nanášením osmnáctikarátového zlata na karoserii vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Koenigsegg je skutečně vzácný, tmavě modrý karbon skvěle kontrastuje
s ručně nanášeným osmnáctikarátovým zlatem

Z pohledu techniky se ovšem díváte na klasický Koenigsegg Agera RS. To znamená, že se v útrobách ukrývá dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje 865 kW (1160 koní) a 1280 Nm. Výkon pochopitelně směřuje výhradně na zadní kola skrze sedmistupňovou automatickou převodovku.

Sluší se už pouze zmínit, že modro-zlatý Koenigsegg nebude na Salon Privé stát osamocen. Společnost mu bude dělat také modrý Koenigsegg One:1 a vůbec poslední vyrobená Agera R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků