Koenigsegg Agera RS Naraya je první kus pro Evropu, hýří zlatem

Už příští týden odstartuje v britském Woodstocku Salon Privé Concours d'Elegance. A přesně tam se také představí tento Koenigsegg Agera RS, který je v několika ohledech skutečně speciální. Předně, jde o první kus určený pro Evropu.

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Přídomek Naraya si zvolil sám majitel, jehož identita zůstává utajena. Kromě názvu sáhl také po této speciální barevné kombinaci, které kombinuje tmavě modrý karbon se zlatou. Za tímto účelem povolal Koenigsegg italského specialistu Ettoreho Callegaru, který strávil dva týdny ručním nanášením osmnáctikarátového zlata na karoserii vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Koenigsegg je skutečně vzácný, tmavě modrý karbon skvěle kontrastuje
s ručně nanášeným osmnáctikarátovým zlatem

Z pohledu techniky se ovšem díváte na klasický Koenigsegg Agera RS. To znamená, že se v útrobách ukrývá dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje 865 kW (1160 koní) a 1280 Nm. Výkon pochopitelně směřuje výhradně na zadní kola skrze sedmistupňovou automatickou převodovku.

Sluší se už pouze zmínit, že modro-zlatý Koenigsegg nebude na Salon Privé stát osamocen. Společnost mu bude dělat také modrý Koenigsegg One:1 a vůbec poslední vyrobená Agera R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků