Koenigsegg Agera RS Naraya je první kus pro Evropu, hýří zlatem

Už příští týden odstartuje v britském Woodstocku Salon Privé Concours d'Elegance. A přesně tam se také představí tento Koenigsegg Agera RS, který je v několika ohledech skutečně speciální. Předně, jde o první kus určený pro Evropu.

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Koenigsegg One:1 se pokouší zdolat rekord Nürburgringu

Přídomek Naraya si zvolil sám majitel, jehož identita zůstává utajena. Kromě názvu sáhl také po této speciální barevné kombinaci, které kombinuje tmavě modrý karbon se zlatou. Za tímto účelem povolal Koenigsegg italského specialistu Ettoreho Callegaru, který strávil dva týdny ručním nanášením osmnáctikarátového zlata na karoserii vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Koenigsegg je skutečně vzácný, tmavě modrý karbon skvěle kontrastuje
s ručně nanášeným osmnáctikarátovým zlatem

Z pohledu techniky se ovšem díváte na klasický Koenigsegg Agera RS. To znamená, že se v útrobách ukrývá dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje 865 kW (1160 koní) a 1280 Nm. Výkon pochopitelně směřuje výhradně na zadní kola skrze sedmistupňovou automatickou převodovku.

Sluší se už pouze zmínit, že modro-zlatý Koenigsegg nebude na Salon Privé stát osamocen. Společnost mu bude dělat také modrý Koenigsegg One:1 a vůbec poslední vyrobená Agera R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků