Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Do zahájení ženevského autosalonu zbývá přibližně měsíc. Kromě jiného se zde představí také Koenigsegg Agera One:1. O tomto automobilu jsme už psali, nicméně dnes máme konečně k dispozici první oficiální snímek a také pár oficiálních údajů.

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Agera One:1 dostane motor o výkonu 1340 koní, hmotnost včetně průměrně vzrostlého řidiče má být 1340 kg. Odtud tedy označení One:1. Výrobce také slibuje aktivní podvozek a aktivní aerodynamiku, počítá se s přítlakem až 600 kg, přičemž auto se údajně dokáže vypořádat s bočním přetížením 2G.

Další podrobnosti budou následovat v blízké budoucnosti. Už teď je samozřejmě jasné, že se skutečně máme na co těšit.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Koenigsegg

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků