Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Do zahájení ženevského autosalonu zbývá přibližně měsíc. Kromě jiného se zde představí také Koenigsegg Agera One:1. O tomto automobilu jsme už psali, nicméně dnes máme konečně k dispozici první oficiální snímek a také pár oficiálních údajů.

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Agera One:1 dostane motor o výkonu 1340 koní, hmotnost včetně průměrně vzrostlého řidiče má být 1340 kg. Odtud tedy označení One:1. Výrobce také slibuje aktivní podvozek a aktivní aerodynamiku, počítá se s přítlakem až 600 kg, přičemž auto se údajně dokáže vypořádat s bočním přetížením 2G.

Další podrobnosti budou následovat v blízké budoucnosti. Už teď je samozřejmě jasné, že se skutečně máme na co těšit.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Koenigsegg

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků