Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Do zahájení ženevského autosalonu zbývá přibližně měsíc. Kromě jiného se zde představí také Koenigsegg Agera One:1. O tomto automobilu jsme už psali, nicméně dnes máme konečně k dispozici první oficiální snímek a také pár oficiálních údajů.

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Koenigsegg One:1: světová premiéra proběne za pár týdnů v Ženevě

Agera One:1 dostane motor o výkonu 1340 koní, hmotnost včetně průměrně vzrostlého řidiče má být 1340 kg. Odtud tedy označení One:1. Výrobce také slibuje aktivní podvozek a aktivní aerodynamiku, počítá se s přítlakem až 600 kg, přičemž auto se údajně dokáže vypořádat s bočním přetížením 2G.

Další podrobnosti budou následovat v blízké budoucnosti. Už teď je samozřejmě jasné, že se skutečně máme na co těšit.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Koenigsegg

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků