Kodiaq RS má virtuální kokpit s otáčkoměrem uprostřed. Jako RS od Audi

HAFTAN  |  13. 09. 2018 08:33

No jo, to už je "skoro" audi....Škodofilové slaví a šetří, aby na tu nádheru s otáčkoměrem uprostřed - kdo z Vás reálně používá otáčkoměr?

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2018 18:03

A jak u stojiciho auta poznam ze mi bezi motor? Mam vypnout muziku nebo se vyklonit z okynka?

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:33

Tak to se u toho rachtajícího dieselu fakt bát nemusíš, že bys ho neuslyšel.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 09. 2018 21:34

Kaštan se ptal kdo z nás používá otáčkoměr nemyslel jenom traktoristy

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 09. 2018 09:15

Parada! Protoze pro rodinny autobus s automatickou prevodovkou a relativne slabym motorem je obrovsky otackomer tim nejzasadnejsim prvkem, ktery z te kolebajici se pixly udela sportak.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  13. 09. 2018 20:55

Nejsem fanda skody. Jel sem se stejnym motorem v tiguanu a slaby mi to teda neprislo. Uznavam ale, ze otackomer u turbodieslu neni uplne relevantni.
Spis beru jako ostudu, ze oproti tiguanu tenhle display kodiaq zatim vubec nenabizi.

Odpovědět  |   | 
foji  |  13. 09. 2018 09:25

Je potřeba mít ten brutální zátah mezi 2 - 4 tis otáček bedlivě na očích

Odpovědět  |   | 
Jan Mixan  |  13. 09. 2018 09:28

Udalost roku- co, roku,desetileti!A pokracovani Honzikova vlhkeho snu...pani,co kdyby pod tim stromeckem prece jen byl!

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  13. 09. 2018 11:10

Všechno jenom pozlacená bída, levné náhražky. Místo pořádného zvuku z výfuku to pustíme z repráku a pro jistotu tam místo výfuku dáme umělohmotný rámeček s imitací chromu...levný tablet na přístrojovce přikryje neschopnost instalovat kvalitní budíky a kokodák může do světa. To je panečku úspora, ale hlavně za draho prodat...bohužel si to svoje kupce najde a výrobce tak kvalita nemusí tlačit, je to přece nejrychlejší SUV......

Odpovědět  |   | 
 |  13. 09. 2018 11:17

Je to uplny " supersport"

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  13. 09. 2018 11:24

Nene, supersport se z toho stane až přidají rychlý pruhy na kapotu

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 09. 2018 11:03

19". Nezabudnite minimálne 19" disky. Nech ma z auta úžitok aj ortopédia ...

Odpovědět  |   | 
Altero  |  13. 09. 2018 11:28

Nejtrapnejsi SUV sveta.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 11:31

Takže nejprve označí písmeny RS SUV s naftovým motorem, a následně do něj dají generátor zvuku motoru? Zatím nejabsurdnější informace, co se ke mě dnes dostala.

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  13. 09. 2018 11:37

Vzhledem k tomu, že ten generátor zvuku není pouze zde, ale i u mnohem dražších a výkonnějších aut, tak to není takové překvapení. Aspoň tam nedali vibrátor jako u Octavie RS.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 12:30

Souhlasím. Je úplně jedno jestli se bavíme o Škoda, Hyundai, BMW nebo Porsche, generátor zvuku je zrůdnost vždy!

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:35

Tyk není moc složité ho vypnout.

Odpovědět  |   | 
L  |  13. 09. 2018 13:13

Jako Honda Civic pred 12 lety Skoda jede

Odpovědět  |   | 
Lorre  |  17. 09. 2018 09:07

Krásný, čistý a nadčasový design.

Odpovědět  |   | 
Ten vod Rokycna  |  20. 11. 2018 11:35


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 36 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta