Kodiaq RS má virtuální kokpit s otáčkoměrem uprostřed. Jako RS od Audi

20 komentářů

Lorre
17. září • 9:07

Krásný, čistý a nadčasový design.

Ten vod Rokycna
20. listopadu • 11:35
L
13. září • 13:13

Jako Honda Civic pred 12 lety :-D Skoda jede :-D

Vlk z Vlkohradu
13. září • 11:31

Takže nejprve označí písmeny RS SUV s naftovým motorem, a následně do něj dají generátor zvuku motoru? Zatím nejabsurdnější informace, co se ke mě dnes dostala.

Buffalo007
13. září • 11:37

Vzhledem k tomu, že ten generátor zvuku není pouze zde, ale i u mnohem dražších a výkonnějších aut, tak to není takové překvapení. Aspoň tam nedali vibrátor jako u Octavie RS.

Vlk z Vlkohradu
13. září • 12:30

Souhlasím. Je úplně jedno jestli se bavíme o Škoda, Hyundai, BMW nebo Porsche, generátor zvuku je zrůdnost vždy!

A777
14. září • 14:35

Tyk není moc složité ho vypnout. B-]

Altero
13. září • 11:28

Nejtrapnejsi SUV sveta.

smejkal
13. září • 11:10

Všechno jenom pozlacená bída, levné náhražky. Místo pořádného zvuku z výfuku to pustíme z repráku a pro jistotu tam místo výfuku dáme umělohmotný rámeček s imitací chromu...levný tablet na přístrojovce přikryje neschopnost instalovat kvalitní budíky a kokodák může do světa. To je panečku úspora, ale hlavně za draho prodat...bohužel si to svoje kupce najde a výrobce tak kvalita nemusí tlačit, je to přece nejrychlejší SUV......:-O

13. září • 11:17

Je to uplny " supersport"

Spinakr
13. září • 11:24

Nene, supersport se z toho stane až přidají rychlý pruhy na kapotu

Peter
16. září • 11:03

19". Nezabudnite minimálne 19" disky. Nech ma z auta úžitok aj ortopédia ...

Jan Mixan
13. září • 9:28

Udalost roku- co, roku,desetileti!A pokracovani Honzikova vlhkeho snu...pani,co kdyby pod tim stromeckem prece jen byl!

foji
13. září • 9:25

Je potřeba mít ten brutální zátah mezi 2 - 4 tis otáček bedlivě na očích :-D

Ne321
13. září • 9:15

Parada! Protoze pro rodinny autobus s automatickou prevodovkou a relativne slabym motorem je obrovsky otackomer tim nejzasadnejsim prvkem, ktery z te kolebajici se pixly udela sportak.

jakop
13. září • 20:55

Nejsem fanda skody. Jel sem se stejnym motorem v tiguanu a slaby mi to teda neprislo. Uznavam ale, ze otackomer u turbodieslu neni uplne relevantni.
Spis beru jako ostudu, ze oproti tiguanu tenhle display kodiaq zatim vubec nenabizi.

HAFTAN
13. září • 8:33

No jo, to už je "skoro" audi....Škodofilové slaví a šetří, aby na tu nádheru s otáčkoměrem uprostřed - kdo z Vás reálně používá otáčkoměr?

homer
13. září • 18:03

A jak u stojiciho auta poznam ze mi bezi motor? Mam vypnout muziku nebo se vyklonit z okynka?

A777
14. září • 14:33

Tak to se u toho rachtajícího dieselu fakt bát nemusíš, že bys ho neuslyšel.

homer
14. září • 21:34

Kaštan se ptal kdo z nás používá otáčkoměr nemyslel jenom traktoristy

Doporučujeme

Články odjinud